Award stemmen zijn geteld
WK Zwerkbal
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Offline! |
WK ZwerkbalWie heeft dit spel en wat vind je er van ?![]() ---------------------------------------- |
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
ja ikke! het is zo'n gaaf spel:D ik ben er ook vet goed in, weet je ![]() nja tis gewoon een onwijs top spelletje:D ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Ik heb het spel ook ![]() Alleen vind ik het wel nep. Je wint eigenlijk elke wedstrijd en je hoeft er geen moeite voor te doen. ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Quote van Claim are: Ik heb dit spel ook. Maar wat hier gezegd word dat je er geen moeite voor hoeft te doen ben ik niet helemaal eens. Licht er aan op wat voor niveau je speelt vind ik. Want Komeet260, Nimbus2000 & Nimbus2001 vond ik ook zeer makkelijk tot ik met Vuurflits het WK ging doen. Dat vond ik nog best wel moeilijk en had ik soms echt wel moeite om de wedstrijden te winnen. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik vind het een leuk spel :D Maar af en toe wel makkelijk. ik speel áltijd met Japan. en heb een fase gehad waar ik zolang ging spelen tot ik echt alle namen wist behalve die van de drijvers daar ben ik nooit achter gekomen :S Maar misschien kan iemand mij helpen. Ik speel met een game pad Hier een foto van dat ding voor de duidelijkheid Maar ik snap dus niet hoe ik het voor mekaar krijg om een speciale teammove te maken. Kan iemand mij misschien helpen? Ik speel het spel btw op de PC. ---------------------------------------- |
|
|
draakken119 Dreuzel Ravenklauw Posts: 2 Offline! |
Leuk, maar ik vind het jammer dat je ierland niet kan krijgen!:blij: ---------------------------------------- |
|
|
Sparrow 6de jaar Zwadderich Posts: 186 Offline! |
Ik heb dit spel, voor de playstation2, en ik speel het zelden, maar ik vind het wel heel grappig als ik het speel. Wat me verbaast is dat het zo vreslijk makkelijk is. Normaal ben ik niet zso goed in spelletjes en ga gelijk dood enzo. Maar hierbij dus niet! ---------------------------------------- "Now we are followed by rocks, never had that one before!" Roeltje mijn Kroeltje(L) |
|
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Faunaat: Meermens Offline! |
Quote van Sparrow: Hoe wil je bij WK zwerkbal dood gaan dan? ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
ja ik heb het ook, maar ben er lang niet zo goed in als mijn broertje.... het is wel leuk voor een tijdje, maar aangezien het geen verhaal heeft en ik toch liever spellen met een verhaal speel.... ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Ik vond het leuk om te spelen. Was er ook aardig goed in. Maakte alle ploegen in. Vond het wel leuk. Alleen heb het van de computer gegooid dus ik speel het nu niet meer. Misschien als ik hem nu weer zou installeren. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
James Rune 5de jaar Huffelpuf Posts: 165 Offline! |
Ja ik heb dit spel, eerst moet je de makkelijke dingen doen maar vanaf dat je vuurflits moeilijkheid hebt wordt het wel leuker. ---------------------------------------- |
|
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
Mijn neefje heeft dit spel :D Ik vind het wel een vet tof spel hoor :D:D Ik vind het ook makkelijk als je tegen een andere ploeg moet,, maar het is wel moeilijker ,, als jij tegen een vriend(in) speelt Dat is véél moeilijker ![]() ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb hem niet, maar ik wil hem wel kopen alleen ik weet niet wáár ik hem kopen kan....?:S Kan iemand mij hier ff mee helpen? ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
TheJoke 7de jaar Zwadderich Posts: 221 Offline! |
Quote van Jenn_: Als je een bal tegen je kop krijgt en je dondert naar beneden?? Ik heb het spel ook, ik vond wel dat ze het nog moeilijker mochten maken. ---------------------------------------- ![]() as long as I'm livin' I'll be waitin' as long as I'm breathin' I'll be there whenever you call me I'll be waitin' |
|
|
man van het goede leven Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 653 Offline! |
ik vond het wel een tof spel eigenlijk, het heeft iets weg van fifa. maar toch is het wel makkelijk. ik win altijd wel elke wedstrijd. maar op de niveau van vuurflits word het inderdaad wel een stuk lastiger, en ik heb ook nog niet alle kaarten gevonden. dus ik heb nog wel veel om te spelen eigenlijk. ![]() ---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
hyjo Snul Huffelpuf Posts: 34 Offline! |
Het is opzich wel een leuke toevoeging op de reeks, alleen het ik vind het nogal beperkt in de trant van dat je zowat alleen maar de jager en zoeker bent. ---------------------------------------- |
|
|
Chocoladesnoepje 2de jaar Griffoendor Posts: 78 Offline! |
Quote van Jenn_: Als je een speciale move hebt dan moet je drijver en move tegelijk indrukken als je dicht bij de doelring staat. ![]() Het is wel een leuk spel maar ik vind het nogal eentonig en makkelijk, althans, dat is mijn mening. ![]() ---------------------------------------- Be full with respect for Lijpo .. I mean Loena |
|
|
HPHPHP 3de jaar Griffoendor Posts: 80 Offline! |
Quote van Mouse: hoezo? ga je te snel dan? je moet geoon vaak spelen dan is t makkelijk. Vuurflits is ve sel maar moeilijk te bedienen vindt ik ---------------------------------------- ![]() Toverkracht is macht |
|
|
HPHPHP 3de jaar Griffoendor Posts: 80 Offline! |
Quote van Mouse: k hoop wel dat ie een keer op de wii uitkomt voorals je drijver bent ![]() Edit Maryke: dubbelposten is niet toegestaan en je hoeft ook niet steeds de berichten van anderen te quoten!! Leer het replyknopje eens gebruiken!! ---------------------------------------- ![]() Toverkracht is macht |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
@HPHPHP: Nee, je gaat niet heel snel, maar je tegenstanders zijn zwaarder. Zie het een beetje als: Rookie, Gevorderd, Expert. En de Expert is de Vuurflits. Dus, je tegenstanders worden steeds moeilijker na mate je een hoger niveau krijgt. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
HPHPHP 3de jaar Zwadderich Posts: 80 Offline! |
Quote van Mouse: aha was og niet zover bedankt ---------------------------------------- ![]() Toverkracht is macht |
|
Navigatie:
1 - 2

Yannick 
behalve die van de drijvers daar ben ik nooit achter gekomen :S
Lieve Joey

Suuz