Award stemmen zijn geteld
WK Zwerkbal
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Offline! |
WK ZwerkbalWie heeft dit spel en wat vind je er van ?![]() ---------------------------------------- |
|
feniks 2de jaar Huffelpuf Posts: 78 Offline! |
is wel een leuke toevoeging op de reeks maar als je niet op de vuurflits zit is het een beetje te makkelijk, en verder mis ik ook wel iets van een online fnctie. Maar het is weer eens iets anders. ---------------------------------------- ![]() wie geen fouten maakt, maakt meestal niets |
|
|
HPHPHP 3de jaar Huffelpuf Posts: 80 Offline! |
ben er nu echt klaar mee ( met spel he. ) ik ben blij dat ik een paar tips heb gehad! dat heeft mij echt geholpen! bedankt voor alles. en ik raad mensen aan om hem te kopen! ![]() ---------------------------------------- ![]() Toverkracht is macht |
|
|
Chaja 5de jaar Griffoendor Posts: 140 Offline! |
Ik vind het best een leuk spel ![]() vooral die zweinstein oefeningen enzo, maar het is wel de hele tijd hetzelfde ![]() ---------------------------------------- De laatste vijand die overwonnen wordt, is de dood |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
Het is wel een leuk spel, de muziek vind ik ook leuk, het past goed bij de situaties enzo. Het is alleen allemaal een beetje simpel. Het is enórm makkelijk om kampioen te worden met je afdeling en de uitdagingen op Zweinstein zijn ook vrij makkelijk. Ik vind het spel pas een beetje uitdagend worden als je ook echt met de landen gaat spelen. ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
Ik heb hem niet maar ik wil hem wel graag, weet iemand waar ik hem kan kopen ? Zijn ze nog wel te koop ? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
goois 2de jaar Huffelpuf Posts: 70 Offline! |
ik heb het spel gister gekocht maar snap er niks van, wie kan me helpen? ---------------------------------------- don't look at mee cuz i'm looking at you, and if you look at me it likes i love you? |
|
|
Roody Snul Zwadderich Posts: 36 Offline! |
ik wil het maar vind het nergens weet iemand waar ik het spel online kan kopen? ps: voor België! ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2