Award stemmen zijn geteld
wat is er vandaag voor stoms gebeurd?
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Offline! |
wat is er vandaag voor stoms gebeurd?dit is dus zo'n topic als 'wat voor leuks is er vandaag gebeurd', maar dan net het tegenovergestelde![]() wat voor STOMME dingen zijn vandaag gebeurd? njah, moet ik weer doen he, stomme dingen!dus: vertel het hier! bijvoorbeeld dat die wiskundedrol je (wééral) buitengooide in de klas omdat je, naar het schijnt, te veel babbelde en de slappe lach had en achter je keek de hele tijd. zodat je daar dus schoon helemaal in je eentje op de gang stond en tegen de muren kon praten! (ha maar da's best gezellig hoor, want zelf de muren hebben oren! SSSssst! en de muur is me vriendje )---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Nou, ik had maar drie uurtjes les, maar moest toch tot 1 uur naar school -.- Het eerste uur had ik namelijk een biologie proefwerk, het uur daarna aardrijkskunde, toen twee tussenuren en dan NOG een uur biologie -.- Mja, ik heb mn tussenuren wel nuttig besteed, met de maquette voor ckv bezig geweest ^^ ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Miss-Murder Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.064 Offline! |
Nou ik heb net te horen gekregen van een vriend van me dat zijn ex en mijn ex waarschijnlijk samen gaan.. pfff stom gedoe.. -.-' ---------------------------------------- they twinkle in my dreams." Flyleaf «3 |
|
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Moest ik vandaag naar school terwijl ik me nog helemaal niet lekker voelde. Vind ik echt stom maarja ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik moet nog vet veel verslagne maken voor morgen, helemala geen zin in ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Nooou, vandaag toen ik naar school fietste, begon het ineens keihard te plenzen toen was ik echt vet nat toen ik op school kwam -.----------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Ik had vandaag eens asociaal uit willen slapen. Werd ik om half 11 wakker omdat het zo verschrikkelijk licht was in mijn kamer. Nu ja, vervolgens ben ik wel heel lui voor de tv gaan hangen. ---------------------------------------- |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb me een uur verslapen .Ik was vet chago-.- ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
Wel, ik had mijn huistaak van wiskunde een dag te laat ingegeven en ik kreeg een 0!! ![]() Normaal trekt ze een puntje af, en nu kregen we gewoon nul!! We waren met enkele (een stuk of 4) En ik vond het gewoon kei erg! Ik was echt chag! En toen school uit was begon het te onweren! ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Ik had een onvoldoende op biologie -.- mn hele dag was verziekt, ik dacht namelijk dat ik het vet goed gemaakt had, niet dus ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Eentje van mijn groepje (natuurlijk net één van degenen die zondag ergens iets moest gaan doen) kwam verkeerd neer en kon met verzekeringspapieren naar de spoed. |huil ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Mn vriendje heeft zn pols gescheurd dat vind ik stom en zielig voor 'm :A---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Sirius Schoolhoofd Administrator Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 1.341 Faunaat: Sfinx Offline! |
Ik had iets zo stoms, wou vandaag vanuit Almere centrum met de trein naar huis, Almere Muziekwijk, dat is 1 station, duurt 2 minuten... Maar ik heb het vandaag gedaan in 2 uur. per ongeluk rende ik zonder te kijken de trein in omdat hij bijna wilde vertrekken. Wat blijkt nou, ik ben in de sneltrein naar Amsterdam gestapt, die stopt nergens tussen Almere Centrum en Amsterdam, dat is ongeveer 5 a 6 haltes, en een stuk duurder als almere centrum naar Muziekwijk, ik voelde me ***, gelukkig geen controle anders is die boete geloof ik 32 euro + de ritprijs... en das niet lekker. Ik aangekomen in amsterdam, moest ik een 20 minuten wachten op die k**trein naar Almere muziekwijk en dat koste me weer 5,20, want was mijn abbo eerst ook vergeten dus moest al kaartje kopen voor Almere Centrum naar Almere muziekwijk (heb een abbo voor dat stuk tot Hilversum Centraal). dus ik weer veel geld kwijt geweest. Na 2 uurtjes reizen was ik dan eindelijk aangekomen in Almere muziekwijk, doodop van het gereis, en tja, toen moest ik nog lopen :| omdat de bus bij mijn trein abbo zat, en ik niet 2,00 wilde uitgeven, zou ik een biertje van kunnen kopen. Well, dit was mijn story, t was me het reisje wel... maar wel gezellig bij kaatje aan de telefoon :D was even een goede steun die ik ff nodig had, voelde me nogal klote... ![]() dus mensen, geen zwartrijden voor mij. Groetjes Roorz ---------------------------------------- ![]() Een dronken man is een man die een uitweg zoekt. ![]() ![]() ![]() ![]() maryke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Mijn beste vriendin spreekt stiekem met mijn net ex vriendje. Die verkondigd heeft me te willen wurgen. Ze is verliefd op hem. Als ik haar vraag of ze verliefd is zegt ze nee. Terwijl ze het wel aan mijn harts verteld. En die heeft het mij verteld. Ze zegt dat ik verkeerd bezig ben door mijn ex te negeren en dat k rare dingen over hem zeg en dat ik veranderd ben enzo. En het ergste is dat ik dat nu ook begin te geloven. Met mijn nieuwe vriend ben ik ontzettend gelukkig, alleen sommige mensen doen er zo stom over dat het niet leuk meer is. En dat houd mij op dit moment bezig. Als iemand van jullie tips heeft. ![]() ![]() ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
het was een f*cking lange zware dag (8 uur) en k was f*cking moe en had echt barstende koppijn. Het enige wat goed ging vandaag was Engels repetitie. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Ik heb nog wat foto's aan de albums toegevoegd, krijg ik ze allemaal erop, behalve de beste van mij ![]() ***gedoe ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Miss-Murder Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.064 Offline! |
Nou mijn piercing was helemaal in gegroeid en nu moest ik hem er wel uithalen terwijl ik hem nog maar net heb.. ik baal er echt heel erg van en het doe ook nog is super veel pijn.. |huil ---------------------------------------- they twinkle in my dreams." Flyleaf «3 |
|
|
Jeroen viel uit met gym :( had me weer op gym verheugd valt het laatste uur uit. echt stom ![]() ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
ik daarnet in slaap gevallen en gewoon vergeten Stefke te halen ![]() Was dus flink te laat ![]() En ik voel me ook behoorlijk groggy nu ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Ahern Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 643 Offline! |
ik net op mijn eigen behandeltafel in slaap gevallen en de creche belde dat onze stef niet gehaald was. De auto was er niet, ik sprong als een idioot op mijn fiets want dacht dat ik mijn liefste in één of ander verkeersongluk kon zien liggen. Daardoor was ik compleet van slag, en heb nu buikpijn :S:S ---------------------------------------- Wanneer je in het leven zeker bent van je liefde voor iemand, is er weinig dat fout kan gaan. Behalve pijn als er geen antwoord is. krikri ![]() XX Suuz XX![]() |
|
|
Zo stom hé, in de oauze komt z'n jongen uit de tweede zo uit de sportklas naar ons te lopen en geeft ons allemaal een rottrop keihard bij mij, o ik was zo pissig maar ik had wel vette pijn en er zat een blauwe plek en het bloede :S Gelukkig har Jeroen vandaag ook pauzedienst omdat andere leraar er niet was dusja :D ben wel goed verzorgt maar néé deed wel pijn.---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42

njah, moet ik weer doen he, stomme dingen!

toen was ik echt vet nat toen ik op school kwam -.-
.

Lieve Joey
gewoon vergeten Stefke te halen