Award stemmen zijn geteld

wat is er vandaag voor stoms gebeurd?

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-05-2007 20:04:26

wat is er vandaag voor stoms gebeurd?

dit is dus zo'n topic als 'wat voor leuks is er vandaag gebeurd', maar dan net het tegenovergestelde
wat voor STOMME dingen zijn vandaag gebeurd? njah, moet ik weer doen he, stomme dingen!
dus: vertel het hier!
bijvoorbeeld dat die wiskundedrol je (wééral) buitengooide in de klas omdat je, naar het schijnt, te veel babbelde en de slappe lach had en achter je keek de hele tijd. zodat je daar dus schoon helemaal in je eentje op de gang stond en tegen de muren kon praten! (ha maar da's best gezellig hoor, want zelf de muren hebben oren! SSSssst! en de muur is me vriendje )

----------------------------------------

Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt,
kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt...

spyro
noek

Flairity
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Faunaat: Feniks
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-11-2009 11:10:26

School! Ik heb zoiezo best een hekel aan naar school gaan.. Maarja.. ik dus opstaan trein om half 8 naar school genomen en het goot toch heerlijk de lucht uit kleddernat op school aangekomen (gelukkig niet de enige daar niet van). maarja.. tis toch niet echt idiaal.

~Words should be weighted not counted.

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

Sterre liefste Dinnetje

Mouse

hermelien3333
Hoofdmonitor

Huffelpuf
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-11-2009 20:28:41

Nou,
ik was lekker aan het slapen en dan kwam me mama me wakker maken want het was school.
Daar had ik nou echt geen zin in.
En tot mijn grote ramp hadden we vandaag turnen en net toen mijn been veel pijn deed als ik moest lopen en dan moesten we nog eens tien rondjes rond de speelplaats lopen.
Maar gelukkig had ik goede punten voor tuimelen.
Mijn punten lees je bij het topic welke punten heb je gehaald vandaag.

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-11-2009 19:56:41

Dacht ik eindelijk dat alles geregeld was, komt een klojo opeens vertellen dat er nog iets besproken moet worden.
Zonder enige uitleg!
Conclusie: ik weet niet wat er besproken moet worden, want dat moet eerst met iemand anders gedaan worden.
Nu zit het op mijn zenuwen te werken dat ik niet weet wat het is en dat ik niet weet of het nou zeker doorgaat.
Ik had me er juist al zo op verheugd!

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

supernijntje
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-12-2009 17:19:21

Het liefje van een heel goede vriend van me is dus boos op mij. Zelf vind ik de reden ronduit belachelijk!
Daarstraks kwam J. mij vertellen dat M. deze middag had gezegd dat ze boos op mij was. Ik viel uit de hemel, stomverbaasd want ik zag helemaal geen reden waarom zij boos op mij zou zijn. Ze is dus boos op mij omdat ik gezegd heb dat K. iemand is waar ik me goed bij voel. Het is toch vrij normaal dat je je goed voelt bij je vrienden? Ik weet niet hoe het in haar geval is, maar bij mij voel ik mij wel degelijk goed bij hen. Ik ken K. al jaren, al veel langer als zij hem kent en soms heb ik het gevoel dat ik hem persoonlijk veel beter ken dan zij aan hem. Dat was dan ook niet verkeerd bedoelt. Moet zij datgene wat ik gezegd heb dus helemaal verkeerd hebben opgevat.

Wat ik wel erg vind is dat ze het tegen, op zijn minst, zes personen zegt maar het niet in mijn eigen gezicht durft te zeggen. Ik heb zoiets van als je een probleem met iemand hebt dan ga je dat toch gewoon aan die persoon gaan zeggen i.p.v achter de rug zodat die het van iemand anders moet horen.

Het stomste was dat K. de twee laatste uren mij zoveel mogelijk meed en als hij dan al tegen mij sprak, was dat heel vaag of gewoon vreemd.

She walks in beauty, like the night...

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-12-2009 23:52:27

Alles! Alles gaat echt gewoon daadwerkelijk fout vandaag.
Eerst zak ik!, daarnaast was het op school ook gewoon weer één en al slecht
Neej, het is gewoon echt een off-day voor mij vandaag.
Hier thuis zijn ze ook allemaal niet te pruimen.
Daarnaast ben ik op de één of andere reden heel erg gestrest voor iets, het zal waarschijnlijk wel niks betekenen maar..op de één of andere manier vreet het toch aan me
Het is gewoon één en al warboel in mijn hoofd en ik geraak er maar niet vanaf.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Dungus_
Dreuzel

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 04-12-2009 00:56:32

Niet veel. Ik had mij voorgenomen op te staan om 10 uur, maar dat werd 4 uur later, gevolgd door een harde facepalm.

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-12-2009 15:16:36

Dat het sneeuwt en dat dit stomme ***land daar meteen een dikke heisa omheen maakt. Het is toch niet zo dat die sneeuw onverwacht komt, neem dan de nodige maatregelen ofzo Maar nee, er wordt weer op het allerlaatste moment een weeralarm afgekondigd en het OV ligt weer helemaal plat. Nou mag ik van mijn moeder niet weg morgen en daar word ik helemaal strontchagrijnig van.
Er is in geen jaren sneeuw geweest en net nu moet het wel komen

Distance between two hearts is not an obstacle;
Rather a great reminder of just how strong true love can be.

Daan & Flair zusjes Papa Nickje Bram
Kaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes
SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-12-2009 18:32:16

Dat het gewoon de hele dag sneeuwt, sneeuwt en nog eens sneeuwt, ik wordt er gewoon stront chagrijnig van. Moet ik ook nog eens supervroeg thuis zijn terwijl ik vakantie heb, alleen maar door die strontsneeuw!
Daarnaast dacht ik ook even heel leuk te zijn en een dop van een glas te krijgen door ermee te slaan! Conclusie, me hele land ligt open. En meneer eerst lachen omdat hij dacht dat het een grapje was pff waarom wil ik ook altijd zo grappig en stoer doen en denken alles te kunnen

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-12-2009 12:02:14

Ik moest gistermiddag toch werken en toen was het ineens vet druk. Drukker dan we met z'n tweetjes in de bediening aankonden (sowieso kan ik gewoon niet werken met mijn baas, dat werkt gewoon niet ). Maar dan zijn er nog altijd weer van die stomme idiote klanten die blijkbaar niet zien dat je je de benen uit het lijf rent en ook nog gaan lopen zeuren waarom je die tafel nog niet afgeruimd hebt. MENS, ga dan ergens anders zitten ofzo, er zijn nog genoeg tafels vrij die WEL schoon zijn Ik kan daar zo slecht tegen, ik kookte van woede en heb me maar snel omgedraaid, voor ik dat mens een of andere verwensing naar het hoofd slingerde

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Amelieee!
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-01-2010 12:46:28

Omdat het zo ongelofelijk glad is, en ik zo onhandig ben, ben ik 4 keer heel hard gevallen. Niet alleen lachte zowat heel de school me uit, ook heb ik veel pijn aan mijn arm en mijn been. Leuk is anders ö

Bekend om zijn dapperheid,
Ja ridderlijkheid en durf en lef,
Is wat Griffoendors onderscheidt.

Soewz
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-01-2010 15:40:23

Ik ging vanochtend naar de dokter, op zich is dat niet erg. Maar ik had net mijn fiets uit de schuur gehaald om te vertrekken, begon het heel hard te waaien en natte sneeuw te sneeuwen -_-'' Ik vond het niet heel erg grappig. En daarna nog 3 kwartier zitten wachten in de wachtkamer. Vond ik ook niet echt grappig.

He smiles when she’s not looking
She daydreams when he’s not there
It won’t be long ‘til they discover
Ron and Hermione love each other

Marijke Yrla

Lieve Joey

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-01-2010 23:57:35

Dat vandaag toen ik in me bedje lag me knie opeens gigantisch begon te steken, ik heb er de laatste tijd alweer vreselijk veel last van mij hij irriteert nu niet alleen het geeft ook pijnsteken. Daarnaast heb ik een vreselijke wond op me bovenrug en waarschijnlijk ben ik dus ergens tegenaan gekomen..

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-03-2010 12:02:46

Mijn ugg is overleden :'( nou ja, hij is iig kapot :( Ik had warme chocolademelk gekocht en wilde de kiosk weer uitlopen, maar die deur klemde dus ik trok harder en toen kwam die punt van de deur tegen mijn ugg aan en nou zit er een scheur in op de neus nog wel, dus valt vet op :( hopelijk kan ik ergens laten maken, anders klaag ik doe ***kiosk aan ik ga daar nooit meer heen

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

supernijntje
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-03-2010 16:39:42

Dat ik samen met de rest van mijn klas bijna een strafstudie had gekregen. De opvolgcoördinator was ons vrijdag komen melden dat het 2e uur vervangen werd door wiskunde. Wij allemaal netje wiskunde gevolgd om dan het 3e uur beneden aan te poort te staan wachten op onze leerkracht. Hij kwam niet opdagen, dus we besloten om pauze te hebben samen met de mensen van de 3e graad (die uren verschillen qua pauze), voor het geval de leerkracht zich misschien zou vergist hebben. Kwam die nog steeds niet opdagen en aangezien de refter stampesvol zat, konden we daar ook niet naar toe. Plots kwam zo één van het secretariaat naar ons toe en zei van: "Jullie gaan allemaal strafstudie krijgen omdat jullie niets zijn komen melden dit en dat" Dat gezeik kon me toch niets schelen, nja geluk dat we ze hebben kunnen ompraten want anders zou ik daar ietshebben gekregen ze

She walks in beauty, like the night...

LiSanneCullen
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2010 21:22:34

Ik had vandaag tekst&vragen bij biologie. Heb ik voor het eerst in mijn leven mijn boek bij me(dat hadden we nodig voor t&v), gaat het natuurlijk niet door.

Nobody, nobody told me,
What nobody, nobody knows...

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-03-2010 23:10:03

Stomme stomme stomme aap
'Mijn vakantie is niet leuk voor 2 augustus'
'Oh, wattan?'
'Dan ben jij er niet'
Ik zit hier al met zo'n hoofd -> en het hele huis bij elkaar te vloeken omdat die aap niet eens weet wanneer ik kom en dit bericht te plaatsen..
Zegt ie ineens: 'lol, i know it.. 13-28'
JIJ BENT GEMEEN

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Silveryne
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-04-2010 23:49:05

Als eerste kreeg ik te horen dat mijn moeder gezakt was voor haar rij-examen. Ik had echt zo erg met haar te doen, maar kon haar niet eens bellen. Op dat moment moest ik zelf een presentatie geven voor een cijfer.
Daarnaast kreeg ik 's avonds van mijn vader te horen dat de buren hun hond in hebben moeten laten slapen.
Het arme beestje is maar een jaar of 7 geworden en eigenlijk haar hele leven behoorlijk ziek geweest.
En nu weet ik eigenlijk niet goed hoe ik moet reageren naar de buren. Want ze hebben de hond vorige week namelijk al in laten slapen.
Maar het was zo'n schat. En zodra de buren uit gingen, lieten wij haar wel eens uit. Nu zal dat dus niet meer gaan.
Vreemd dat je je zo kunt hechten aan het huisdier van de buren...

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-04-2010 23:46:12

Dat iemand het niet de moeite waard vond mij terug te smsen nadat ik het gister eindelijk aangedurfd had te vertellen wat me dwarszat.. Ik dacht dat hij het misschien niet ontvangen had; maar jawel, hij zou zo reageren. Ik wachten en wachten en vandaag nog geen antwoord.. Maar weer op aangesproken en toen zei hij dat ik het echt verkeerd had, dat hij zo niet was. That's it. Wat koop ik daar nou voor..
Vooral omdat je niet eens de moeite nam om me terug te smsen om me meteen gerust te stellen. Is het zo raar dat ik je nu niet geloof?

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Lord Diablos
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-04-2010 21:59:34

Ik heb mijn vingers opengehaald aan de verpakking van POP materiaal (promotiemateriaal) voor de nieuwste McActies. . . er was dusdanig veel geleverd dat ze het met extra tape vast hadden gemaakt; ik moest dus ook extra moeite doen om het spul eruit te krijgen.... met alle gevolgen van dien.

Nu is het vrijwel iedere keer op dinsdag raak dat ik die dingen moet ophangen, maar ik heb er nog nooit zoveel moeite mee gehad!
toen het klaar was heb ik dus ook maar mooi een lekker nieuw ijsje uitgeprobeerd en mn vingers snel dichtgeplakt (met een pleister, uiteraard).

"Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden"

=LM=

Ursula
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-04-2010 18:20:22

Dat mn lichaam in staking gaat.. Liet me vandaag weten dat het nu teveel werd en ik rustig aan moest doen. Met het gevolg dat ik kotsberoerd met migraine in een tussenuur een halfuurtje op bed heb gelegen. Toen moest ik weer naar school. Nja, migraine is nu weg door de medicijnen die na 2 uur eindelijk begon te werken, maar er blijft een restje hangen, ben doodsmoe en voel me niet helemaal fit. En dat in de periode dat ik juist het meest gefocused moet zijn op school. Heb me nu dus even vrij genomen van huiswerk en voorbereidingen en zit lekker te niksen, maarja vandaag was een behoorlijke sleep om door te komen. Heb mn ogen vrij vaak dicht gehad

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42