Award stemmen zijn geteld
wat is er vandaag voor stoms gebeurd?
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Offline! |
wat is er vandaag voor stoms gebeurd?dit is dus zo'n topic als 'wat voor leuks is er vandaag gebeurd', maar dan net het tegenovergestelde![]() wat voor STOMME dingen zijn vandaag gebeurd? njah, moet ik weer doen he, stomme dingen!dus: vertel het hier! bijvoorbeeld dat die wiskundedrol je (wééral) buitengooide in de klas omdat je, naar het schijnt, te veel babbelde en de slappe lach had en achter je keek de hele tijd. zodat je daar dus schoon helemaal in je eentje op de gang stond en tegen de muren kon praten! (ha maar da's best gezellig hoor, want zelf de muren hebben oren! SSSssst! en de muur is me vriendje )---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Mn gymleraar zat me weer te plagen met mn smsje Hij zag mij weer ergens staan, dus ging hij snel een papier voor z'n kontje houden -.- nou, haha, wat leuk.. en ondertussen maar grijnzen... En ik was natuurlijk weer zo rood als een tomaat ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
ik lag zo lekker te slapen om half elf ![]() maar mijn broertje moest naar school en mijn vader was ook boven, gaan ze keihard lopen praten waardoor ik niet meer verder kon slapen. Ikke was moe:( ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Sjoerdje zou online komen, had een internetgelegenheid gevonden smste hij gisteren. Bleek dat ding vanaaf niet open te zijn !!! ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Sniksnik, er is vandaag in mijn auto ingebroken, OP KLAARLICHTE DAG, en dat terwijl hij helemaal niet afgelegen stond. En ze hebben de radio, die een aansluiting heeft om mijn ipod af te spelen, uit de auto gesloopt. :huilen: ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik moest veel te vroeg op. Ik moest om kwart over elf al bij de kapper zijn en moest om tien uur al op. Dat is echt veeeeeeeeel te vroeg voor in de vakantie:( ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
Uhm.. nou werd wakker om 9 uur doordat mn opa die nu een paar dagen bij ons is, zijn oefeningen moet doen :S heeft last van zn heup.. Dat bonkt verschrikkelijk door. En ik lig in de kamer ernaast dus wordt ik elke dag wakker :S En dan klaagt hij over mijn muziek als hij even gaat "suffen" MIDDEN OP DE DAG! ![]() O ja, en verder wou ik hier mijn ava veranderen maar dat weigert de computer :S al is dat niet zo'n hele grote ramp... Die komt vandaag waarschijnlijk nog :s moet paar vrienden aan de tand voelen over gister ![]() ---------------------------------------- |
|
|
white 4de jaar Zwadderich Posts: 109 Offline! |
er zijn sommige personen die mij tegen willen houden en ik zal die plat rijden Edit Mouse: palt heb ik maar even plat van gemaakt. Edit Suuz: van somige heb ik maar even sommige gemaakt. En van peronen maak ik maar even personen denk ik. ---------------------------------------- |
|
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Faunaat: Meermens Offline! |
@ White veel plezier met peronen plat rijden... Wat is er vandaag voor iets stoms gebeurt? Ik ging weg van kamp en mis die mensen echt ontzettend en wil terug ![]() ---------------------------------------- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
hé jen! ik ook! nuja, gister! ik mis ze echt verschrikkelijk! vooral twee mensen! sigrid en lies (een moni). al mn vriendinnen lieten me stikken toen ik ze nodig had, en één van die vriendinnen ging ook naar dat kamp, en daar had ik dus ruzie mee. iedereen zat toen liever bij haar, alleen sigrid was de enige die mij nog moed in bleef spreken! en lies vond mijn gezelschap en sigrid blijkbaar leuker dan dat van haar, want toen we gingen zwemmen vroeg ze óns mee in het stoombad te gaan, en toen die andere kwam zei ze zo: 'o nee!' en rolde met haar ogen! en we waren net goed aan het babbelen! en lies heeft met me gepraat, omdat ik moest huilen om iets verschrikkelijks wat ik niemand wou zeggen! ze heeft aangedrongen zonder zich op te dringen en dat heeft me goed gedaan! ze heeft me ongelooflijk veel geholpen en geleerd, over het leven en jezelf! en ze is ongelooflijk grappig! en ze wonen beiden ver van me, ik sms en msn nog met hun, maar ik heb dus afscheid moeten nemen! das echt wel rot! ik denk dat dit het ergste afscheid was wat ik ooit heb meegemaakt! ik ben ook de enige samen met sigrid die lies haar gsm hebben gekrege, en wij zijn de enige die haar 'geheimpje' kennen! ik mis ze echt al vreselijk! ze waren de énige twee die er voor me waren! een hele week, en ik kende ze nog maar net maar het klikte meteen! ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
Een afspraak met een vriendin is wegens verkeerde planning niet door kunnen gaan.... ...en de drummer van onze band heeft net laten weten dat hij misschien aankomende Zaterdag in Amsterdam niet in staat is om te spelen en dat we de gig moeten cancellen of een vervangende band moeten zoeken.... ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
Ik werd al heel vroeg wakker door zo'n stomme idioot die in de tuin bezig was (grasmaaien ofzo, HALLO, om 8 uur? ) en toen viel ik weer in slaap, droomde heel raar en toen schrok ik wakker van m'n wekker, die ook weer veeeeel te vroeg af ging ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Ik kreeg op school allemaal domme commentaren van mensen die zeiden dat ik nog verliefd was op mijn ex -_-'' terwijl dat niet zo is. Die kerel heeft zijn kans verspeeld. Ik vind Mouse veel liever :D ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Ik ging vanmorgen om mijn bikinilijn en oksels te laten ontharen. Begon ze met de bikinilijn en ze pakt de roller om de eerste strook was aan te brengen, schiet de dop los en krijg ik de hele lading was over mijn lies en naar beneden tussen mijn billen ![]() Pff, was nogal warm en prikte toen wat, maar nu is het gewoon pijnlijk en heb ik een hele open wond ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Nou ik ben erachter gekomen dat mijn beste vriendinnen (waren) dat die de kant van mijn 1e exvriendje gekozen hebben. Dus nu wil ik ze niet meer spreken. Ik heb beide exen vandaag genegeerd en voelde me er een beetje rot door maar ze hadden het verdiend. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Ik moest twee uur langer op school blijven voor profielwerkstuk om een onderwerp te kiezen en hoofd- en deelvragen te bedenken -.- Een onderwerp heb ik na twee uur zoeken EINDELIJK maar hoofd- en deelvragen nog niet. Leraar moest me helpen, maar die was gewoon al naar huis ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Golddyna Schouwer Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 2.203 Offline! |
Ik fietste van school weg toestraks en toen was het lekker weer. We reden wat verder en toen moest ik mijn trui aandoen omdat het wat kouder werd. Nog wat verder door moest ik mijn jas aandoen want het begon te storten. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
nou, ik kwam erachter dat er dit jaar wéér veel van mijn leerkrachten zijn die mn moeder kent! die kent echt àlle leraren op school precies joch! vorig jaar en 2 jaar geleden ook, en dit jaar turùg! wat heb ik toch verkeerd gedaan waaraan ik dit te danken heb -.-! waarom o waarom moest mn mama ook weer scheikunde studeren en les geven daarin!!! |evil de hemel zij dank dat ik nog niet als één van de klasseleraars van leuvenhage heb! m'n ma zei dat ze dan gewoon mn rapport zou komen ophalen om een BABBELTJE met haar te doen!!!! OMG!zooo stom dat mn ma zoveel van mn leraren kent! en dat de helft ervan ook nog les aan mn broer en zus hebben gegeven! is elke les zo als ik me voorstel: "ah jaaa! zus van...?" -.- wat heb ik daar een hekel aan! kan ik weer voor postduif gaan spelen -.- "ha! doe de groetjes aan u mama he sterre!" 'ooh! doe de groetjes terug!' |boos ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Gisteren moest ik in alle haast naar huis fietsen omdat ik vioolles zou hebben. Maar op school sprak nog iedereen me aan en tot overmaat van ramp ook de leraar filosofie. Zijn dialoog begon met "hey meisje" en dat in bijzijn van zo'n 10 leerlingen. Ik vraag me af wat ze er van dachten, maar bij nader inzien denk ik dat ik dat toch liever niet wil weten. ---------------------------------------- |
|
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Het regende toen ik naar school ging en ik had nog wel de 1e twee uur vrij -_-Verder was hget niet leuk toen we bij de administratie stonden een paar leraren ons zo voorbij liepen -_-... stomme mensen ook soms. En ook nog eens buiten * ramp, wereld stort in * Ene, verder had ik 2 blokuren, 1 blokuur engels, en 1 blokuur Handel en verkoop, ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
Golddyna Schouwer Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 2.203 Offline! |
Door die klote msn ben ik vanavond chagie geworden. Ikke met karin aan het kletsen via msn en steeds als we beide het scherm links lieten liggen dan deed het gesprek het niet meer. Dus ikke kwaad op msn, en pff dan valt hij ook nog een paar keer uit. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42

njah, moet ik weer doen he, stomme dingen!

Hij zag mij weer ergens staan, dus ging hij snel een papier voor z'n kontje houden -.- nou, haha, wat leuk.. en ondertussen maar grijnzen... En ik was natuurlijk weer zo rood als een tomaat 

) en toen viel ik weer in slaap, droomde heel raar en toen schrok ik wakker van m'n wekker, die ook weer veeeeel te vroeg af ging .gif)
Lieve Joey