Award stemmen zijn geteld
wat is er vandaag voor stoms gebeurd?
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Offline! |
wat is er vandaag voor stoms gebeurd?dit is dus zo'n topic als 'wat voor leuks is er vandaag gebeurd', maar dan net het tegenovergestelde![]() wat voor STOMME dingen zijn vandaag gebeurd? njah, moet ik weer doen he, stomme dingen!dus: vertel het hier! bijvoorbeeld dat die wiskundedrol je (wééral) buitengooide in de klas omdat je, naar het schijnt, te veel babbelde en de slappe lach had en achter je keek de hele tijd. zodat je daar dus schoon helemaal in je eentje op de gang stond en tegen de muren kon praten! (ha maar da's best gezellig hoor, want zelf de muren hebben oren! SSSssst! en de muur is me vriendje )---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Nou, met gym gingen we speerwerpen, sprinten, softballen en voetballen. In groepjes gingen we dan elk onderdeel doen, zo'n halfuur lang. Maar voetbal was echt zooo stom!! -.- Zit zo'n leraar (niet de mijne) te zeuren dat ik net een standbeeld in het veld ben, ja, vindt ie t gek :S Die jongens spelen toch nooit de bal naar meisjes, wat is er dan leuk aan om je vet uit te sloven, als je toch nooit een bal krijgt?! ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Golddyna Schouwer Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 2.203 Offline! |
Ik toestraks beetje onenigheid had met een goede vriendin van me. Het ging eigenlijk helemaal nergens over maar we waren beide een beetje kortaf. Ik dus op dat moment maar beslist dat ik ging tennissen, niet omdat ik het wilde maar omdat ik weg wilde. Ik tijdens het tennissen nagedacht en beter thuis had kunnen blijven om te praten. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ja, bij mij he! hadden we wetenschappen. we moesten een stroomketen maken met een regelbare stroombron (kei saai!), en ja het hele verhaal ga ik niet meer doen want dat heb ik elders op het forum al gedaan. maar toen ineens kwam er uit die bron zo allemaal rook uit! maar echt vééél rook he! (had hem op 11V gezet, maximum, en t mocht maar op 3V staan, maar ik wou es zien wat dat zou geven ).en op de koop toe ontplofte ons lampje en brande onze diode door! en dat allemaal door mij, met m'n domme kop. (m'n vriendinnen zeiden toen ik vroeg wat dat zou geven: 'nee sterre joh! dan ontploft dat!' maarja ik wou weer es nie luistere he!). in het begin was dat wel grappig, en nu nog steeds trouwens, heb ik weer es wat te vertellen. maar ja, die leraar stond er wel vlak naast he! op zich niet zo erg (hoewel). en die leraar was flink kwaad op mij [a]. had hij nog zooo gezegt dat het max. op 3V mocht, hij had het letterlijk in m'n kop gehamerd! maarja, was maar een ongelukje (hum hum) hoor! [a] ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
de stroom viel uit ![]() Gister heb ik van half zes tot twaalf uur zonder stroom gezeten|huil Sorry voor de mensen met wie ik toen aan het praten was, maar de stroom viel in onze wijk uit:S ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
Eigenlijk was het stomme gisteren! We hadden Labo, en twas o, zo saai, dat ik bijna in slaap viel.. Normaal doe ik dat wel graag, maarja, dat was dus vet stom! -.- ![]() ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Het was zo zo ZOOO warm vandaag en ik moest werken, en op mn werkplek was het NOG warmer dan buiten.. Ik had het zoo verschrikkelijk warm.. Het was dus totaal niet druk, dus de tijd ging ook nog eens langzaam.. Wat was ik blij dat het 18.00 uur was..En, vandaag ging ik mn armbandje ophalen bij de juwelier, want die was stuk en moest gerepareerd worden. Hoefde alleen maar twee dingetjes met elkaar te verbinden, en dat moet gewoon 9 euro kosten tegenwoordig :A 20 gulden voor een beetje soldeerwerk!! Als ik dat geweten had, had ik het wel zelf gedaan.. Afzetterij:S ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
mijn vader had een afslag te vroeg genomen bij de meet ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
De twaalf minuten loop ging niet door -.- omdat het had geregend en het gras dus nat was, dat vonden de leraren niet verantwoord. Pff, heb ik daarom zo gerend elke avond, grappig hoor |evil mja, ondertussen mag voetbal buiten dan weer wel.. ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
ik mocht eigenlijk niet meer internetten de komende dagen, zonder een reden:S maareh mijn moeder kon zelf ook niet zonder internet en mocht ie erop. Maar nou mag ik niet meer msn'en:S nja dan maar stiekem he ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
wel, ik moet studeren voor de examens! ![]() en dan mag ik niet op de pc!!! weeeeeeeeiiii! die willen mij dood!!ja nu mag ik wel ff op de pc, omdat mn mama en papa niet thuis zijn! ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
De pc valt om de zoveel tijd uit en dat doet hij eigenlijk al een week, dus nu moet hij weer afgevoerd worden. En iedere keer wanneer ik met iets belangrijks bezig ben, valt hij uit... ---------------------------------------- |
|
|
Iniminie Klassenoudste Huffelpuf Posts: 425 Offline! |
Gingen we vandaag trefballen met de klas(3VMBOKBzorg en Eco) en met VWO, was t stom dat ik juist bij t laatste potje toen t net zo spannend was afgegooit, En dat we voor 2 uur niks in de aula hebben gezeten voor Carabet. ---------------------------------------- • Life is not a movie. Good guys lose. Everybody lies. And love does not conquer all. Zal door omstandigheden niet veel meer online komen en/of reageren! |
|
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Stom hé, zou ik straks gaan wandelen buiten, regent het ![]() ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
{Joey} Klassenoudste Ravenklauw Posts: 381 Offline! |
ik had een wandeltocht met school, ik moest langs heel walcheren lopen en allemaal opdrachten doen, nouw mijn voeten zijn nog steeds blauw, dus dat zal ik morgen nog wel voelen.---------------------------------------- |
|
|
Ik moest tot 15.50 uur naar school -.- en toen regende het ook nog eens pijpestelen toen ik eindelijk es vrij was en ik had geen paraplu mee, mn zadel was kletsnat: ik haat het om een natte kont te hebben [a] en toen ik thuis kwam waren mn broek en jas ook nog doorweekt ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Sirius Schoolhoofd Administrator Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 1.341 Faunaat: Sfinx Offline! |
Ik was op een feestje vandaag, en Continue was ik afwezig, ik was gewoon niet met mijn hoofd erbij... das wel stom hoor als je op een feestje bent, staat er iemand naast je tegen je te praten.... hoor je hem niet.... Roorz ---------------------------------------- ![]() Een dronken man is een man die een uitweg zoekt. ![]() ![]() ![]() ![]() maryke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Ik werd vannochtend gewoon wakker om kwart voor 8 dat vind ik pas vervelend.En toen ik naar beneden kwam was m'n vader ook al wakker. ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
nja eigenlijk gister gebeurd maar toen kon ik niet meer computeren. Ik maakte ene bepaalde opmerking (eigenlijk best wel komische ) en daardoor mocht ik niet meer computeren en kon voor de rest van de avond oprotten. En vanaf vandaag mag ik maar een uurtje per dag internetten, slaat ook echt helemaal nergens op:S ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Maandag heb ik een Duits proefwerk, en daar moeten we van een tekst van vijf pagina's lang alle woorden van kennen. Nu hadden we in de klas afgesproken dat iedereen een stuk zou vertalen. Gister het hele pakket gekregen, blijkt dat er zoooo gigantisch veel niet klopt en er zijn ook nog mensen die hun stuk weer niet vertaald hebben. Leuk, kun je dat zelf weer doen.. |boos---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
ja lap he! zijn mn ouders niet thuis, duurt het uren voor ik eindelijk mn msn heb opgestart! mn muis werkt namelijk maar half! al sinds gisteren, he marijke. en mn toetsenbord ook! |evil ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42

njah, moet ik weer doen he, stomme dingen!

).

en ik moest werken, en op mn werkplek was het NOG warmer dan buiten.. Ik had het zoo verschrikkelijk warm.. Het was dus totaal niet druk, dus de tijd ging ook nog eens langzaam.. Wat was ik blij dat het 18.00 uur was..

) en daardoor mocht ik niet meer computeren en kon voor de rest van de avond oprotten.