Award stemmen zijn geteld
Het kantoortje van Sneep
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Het kantoortje van SneepDeze mag natuurlijk net ontbreken hé in Zweinstein zeker niet als jullie Daniëlle kennen .Doe hier maar wat je wilt doen hé want zolang je Sneep kan irriteren.... ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ook Anouk komt binnenlopen en ziet Sterre rommelen in één van de laatjes van het bureau. Ze schraapt haar keel op een erg Omberachtige manier en Sterre schrikt en stoot haar hoofd. 'Hihi' zegt Anouk. 'Hihi, je stootte je hoofd! Men, ik kan Omber goed na doen vind je niet? Is ook niet zo moeilijk enzo ofzo hoor... Nu we het toch over Omber hebben, het stinkt hier naar haar. Ben jij dat? Oh, wat een mooie bloemen, zeker van Anderling?' Ze grijnst. Wat kent ze Sterre toch weer goed... ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ze schrikt zich een ongeluk en stoot daarbij keihard haar hoofd tegen het schab boven haar. "ANOUK!" zegt ze dan luid als ze haar ziet. "straks viel ik je nog aan! maar oke, ik moet toegeven..." zegt ze dan grijnzend. ze giechelt als anouk zegt dat het naar omber stinkt. "eh, jah.. die zijn van anderling " zegt ze op een heel engelachtig toontje."kijk" en ze wijst naar het kaartje. ze lacht als anouk ook lacht. "trouwens, wat doe jij hier als ik vragen mag? zoek jij ook wat ik zoek?" ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
Maaike die zojuist was vertrokken (was ik dat?) liep naar binnen. 'Uhum. Sommige mensen zouden denken dat jullie iets in jullie schild voeren,' zei ze op een Sneep toon. Maar blijkbaar was die grap al eens aan de orde gekomen en schrokken ze niet meer. 'Hmm, Anouk was zeker ook al op het idee gekomen dat te doen? Jammer,' zei ze lachend. ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ze draait haar hoofd om op een manier van 'nee-maaike-doe-geen-moeite-ik-weet- dat-jij-het-bent'. ze grijnst breed. "jups, dat deed ze!" zegt ze grinnikend. "nou, maar goed, anouk je had nog steeds niet geantwoord op mijn vraag! en maaike wat doe jij hier dan wel stout te wezen als ik vragen mag en als ik niet vragen mag ook?" ratelt ze met haar armen wapperend. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
'Ik zoek iets, maar ik weet niet of ik zoek wat jij zoekt. En als jij zoekt wat ik zoek... heb je 't al gevonden?' Ze grijnst als ze Maaike ziet staan. 'Niet waar, ik deed Omber na. En geloof me, dat had zó'n grappig effect! Sterre stootte haar hoofd. Dat is toch enorm grappig?' Eigenlijk zag ze op dit moment de grap er even niet meer van in, maar op 't moment dat 't gebeurde was 't wel grappig. 'Weet je wat pas grappig is? Als mensen tegen een muur aanlopen' zegt Anouk, alsof dat iets aan het gesprek toevoegde. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
"dat was NIET grappig!" zegt ze tegen anouk. "dat deed pijn! "ze trekt een heel zielig gezichtje, met pruillip. op die manier dat niemand geen medelijden kon hebben en anouk zich al een beetje schuldig begon te voelen. "maar ja, ik heb het niet gevonden, nog niet! maar daarom ben ik hier dus! maar dat is geheim wat ik zoek! dus ik kan het je niet zeggen, tenzij jij ook datgene zoekt wat ik zoek natuurlijk! dus zoek jij dat ook? een van die dingen van ons twee?" dit laatste voegt ze er fluisterend aan toe. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
'Hè? Oh ja! We zoeken hetzelfde inderdaad' zegt Anouk grijnzend terwijl ze heel het lokaal overhoop haalt. Ze komt weer terug bij het groepje en kijkt rond. 'Hm, misschien was dit niet zo'n verstandig idee' zegt ze grijnzend. 'Ik had het denk ik ook wel netjes kunnen laten. Maar goed, wat is daar leuk aan? Ik wil Sneep zijn hoofd weleens zien als hij dit ziet, en het ook nog moet gaan opruimen. Of misschien komt Vilder het wel opruimen, ook leuk. Weet je wat, als ie komt, gaan we ons ergens verstoppen en dan kunnen we zijn gezicht zien. Misschien zien we dan meteen wel waar hij verstopt dat wij waarschijnlijk allebei zoeken maar waarvan we niet zeker weten of we het allebei zoeken, wat we nog niet gevonden hebben...' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
ze schiet in de lach. "ja anouk! nu weet ik het zeker! we zoeken allebei hetzélfde!" ze kijkt om zich heen. "hmm... misschien had t inderdaad wat netjes gemoeten..." dan valt haar oog op de laden van het bureau, waar zij net in zat te zoeken. "volgens mij gaat ie ook merken dat we daar zochten" *wijst naar het bureau* de laden waren helemaal opengetrokken en overhoop gehaald, zodat ze niet meer dichtkonden en alle papieren eruit staken. ze loopt er weer naar toe en rommelt weer wat. "hé! wist jij dat sneep met barbiepoppen speelt?" ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
'Dat dacht ik wel ja! Wij zoeken altijd hetzelfde' Ook Anouk kijkt om zich heen. 'Ik vind het nog vrij netjes, eigenlijk. Maar goed, ik zorg wel dat alles weer netjes wordt.' Ze zwaait met haar toverstok. 'Maar waarom zou ik eigenlijk? We hebbeh het nog steeds niet gevonden dus we moeten nog maar even verder zoeken.' Ze loopt naar Sterre toe als die iets zegt over barbie poppen. 'Goh nee, dat heb ik nou nooit geweten. Ik dacht dat hij meer een actionmen type was. Maar goed, barbies zijn dan ook wel veel cooler natuurlijk. Die man heeft smaak. Wat ik alleen niet snap is waarom hij er zo ugly uit ziet terwijl barbie zo prachtig is! Hij zou echt een voorbeeld aan haar moeten ne- DAT IS EEN BRILJANT IDEE. We veranderen hem in een levende barbie!' Ze geeft een zwiep met haar toverstaf en alles is roze. 'Doe jij zijn kleren?' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Maaike keek vanuit haar plaats in de deurpost, toe wat de anderen deden en begon te grijnzen. "Hier," zei ze en ze toverde een spiegel, heel veel make-up en een knalroze haarband tevoorschijn. "Zet dit op zijn bureau, als een soort beautisalon ofzo..." ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
hermelienfan!! moest zicht wonder boven wonder melden bij Sneep. Je zou toch denken dat Sneep Zwadderaars met rust zou laten? Zeker als het om haar ging, maar goed. Ze was benieuwd waarom ze zich moest melden en ging na de lunch naar het kantoortje van Sneep. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
melissa16riddle Dreuzel Zwadderich Posts: 15 Offline! |
melissa kwam de kamer binnen en zag maaike bij het bureau van sneep wat doe jij hier noou weer , ik ga dit bij professor sneep melden melissa ging zoeken naar sneep ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Maaike schoot in de lach. "Ja haha ga je gang maar. En dan? Hij weet toch wel dat ik hier achter zit zodra hij dit ziet." Ze grijnsde en ging gewoon rustig verder met het kantoortje versieren en liep daarna weer rustig weg. ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
xx-zoey 1ste jaar Griffoendor Posts: 58 Offline! |
'Zo dus jij dacht een grote mond te hebben?'sneep duistere stem bezorgt me kippevel.'Tsss.Jij zal boete,'zei hij.Ik keek hem recht aan.'JIj gaat elke zaterdag strafwerk schrijven,'zei hij.'nee,'zei ik.'wat nee.Jij moet,'zei sneep woedend.'Ik moet niks het is een vrij land,'zei ik.'Tsss.JIj doet het gewoon of ik ga je egt vergitige.''Ik zei toch dat ik jou dna ook ga vergiftige.''Onbeschoft,'mompelde hij.'Je hebt geen keus je gaat schrijven.''Nee,'zei ik.Ik stond op en liep naar de deur.'hier komen of ik vervloek je!''Dat mag je toch niet,'zei ik.Ik deedt de deur open opeens draaid ik me om en kon nog net een spreuk van sneep afweren.'***!'riep ik.Ik draaide me om en rende weg.Ik verstopte me achter een gordijn. ---------------------------------------- ![]() iedereen is mislukt op zijn eigen unieke wijze. |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
sneep kwam isabella met haar stok in haar hand in een hele viese gang dat haddewn zwaderaars gedaan maar die waaren al weg ze hadt haar stok gepakt om het op te ruimen maar toen kwam sneep en zij waarom deed je dat ruim het snel op en ga dan met me mee isabella had het opgeruimt en zij tegen sneep maar profesor ik moet naar kruidkunde proffesor sneep zij ik schrijf wel een briefje aan profesor stronk ze waaren in het kantoortje van sneep sneep zei wacht even hier dan haal ik profesor anderling EN NERGENS AANKOMEN ![]() isabella zei DAT DOE IK HEUS NIET HOR![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en seep ging weg isbella had een stopwats getovert om bij te houden hoe lang sneep weg bleef tien minuten later kwam sneep terug met profesor anderling en zei wat hij zach profesor anderling zei ik geef haar wel strafwerk kom mee isabella zei ze best aardig sneep heeft 50 afdelings punten er af gehaalt toch isabella knikte oke dan 100 punten voor grifoendor maar stampelde isabella sneep profesor anderling zei weet ik maar ik weet dat je het niet was wacht eens 50 punten aftrek voor zwaderich en hier is een briefje en nu naar kruidkunde en snel---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
guffus 1ste jaar Huffelpuf Posts: 46 Offline! |
guffus komt binnen lopen met proffesor sneep achter zig dus .....jij bent betrapt bij het stelen van spullen van zwaderaars ..... ik wil met je spreken want hoe lukte ja dat? dat ga ik u niet vertellen!!! o jawel proffersor sneep richt zijn stok op guffus crusi...... PROFFESOR SNEEP!!!!!!!! proffesor anderling komt binnen lopen U!!! WAT DOET U IN MIJN KANTOOR!!!!! u hebt een besprekking met droebelnodig maar wat doet u met deze leerling u bent betrapt op het gebruiken van een onvergetelijke vloek HOUD JE BEK WICHT!!!! hoe noem je mij!!! een rode lichtflits schiet tegen anderling die 2meter anchter over schiet HALT!!!! droebel staat in de duer opening JIJ!!! roept sneep U BENT GEARESTEERD,WEGENS GEBRUIK VAN DE ONVERGETELIJKE VLOEK EN HET AANVALLEN VAN EEN BONDEGNOOT!!! DIT IS IN OVERTREDING VAN ACTE 2986B EN 456D en 56789A dat bepaal ik want hij werkt bij mij en ik laat hem schorsen voor 1jaar en alle punten van zwaderich worden afgetrokken ---------------------------------------- ![]() |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry liep het kantoortje van Sneep binnen. Hij wilden voor de leut even rond kijken. Maar toen hij mischien net 5 minuten binnen was kwam Sneep eraan. Harry verstopte zich snel achter een kast. Sneep wist dat er iemand binnen was want hij ging zoeken. Harry verlamde Sneep toen hij voorbij liep. Hij zette Sneep op zijn stoel en ging zelf zo snel mogelijk weg. Harry dacht bij zichzelf dit moet ik denk ik ook niet meer doen voordat ik nog meer problemen krijg. Hij liep snel naar de grote zaal! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
klopt op de duer van het kantoortje van profesor sneep binnen! snauwt sneep profesor ik heb hier de 5000 keer ik mag de gang niet vies maken en ik heb hier het recept voor de wisseldrank ik heb perongeluk het hele boek over geschreven en ik heb daar van 6 uur 's morgens tot 5 uur 's midags aan dat boek overschrijfen gewerkt en dat 5000 keer opschrijfenik mag de gang niet vies maken heb ik een uur over gedaan dus samen en halve dag zegt isbella goed voor dat hele boek overschrijfen geef ik*slik* 20 punten aan gri-gri zegt sneep grifoendor zegt isabella ja aan gri-grifoen-grifoendor zegt sneep ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
RachelRavenclaw Snul Ravenklauw Posts: 33 Offline! |
;En, vertel jongedame, waarom was je nú weer te laat?', snauwt Sneep. 'Ik had me verslapen,' piept Rachel terug. 'Je mag dan wel een afstammeling zijn van Rowena Ravenklauw, maar dat wil nog niet zeggen dat je BETER bent dan de andere leerlingen hier.' 'Nee, meneer. Maar-' 'Ik wil geen maar horen! En verdwijn nu! Vijftig punten aftrek van Ravenklauw en als je nu niet binnen tien seconden mijn kantoor uit bent maak ik er honderd van!' Rachel slikt en loopt snel naar de deur. Dat had zij weer... ---------------------------------------- -Mij |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

.
Yannick 

" zegt ze op een heel engelachtig toontje.
"