Award stemmen zijn geteld

Ziekenzaal

Malinka..Xx
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-04-2007 09:42:54

Ziekenzaal

Dit is de ziekenzaal van Zweinstein, en ik ben Madame Pleister.
Hier mag je altijd komen aankloppen, van een bloedneus tot schedelbreuk. Ik herstel echt alles!
Soms moet je hier een nachtje blijven , maar daarvoor is er wel plaats genoeg.
Nouwjaah, ik hoop wel dat er niet te veel zieken zijn (A)

----------------------------------------
THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME!

jonathanpotter
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-07-2009 22:11:52

Jonathan kwam binnen met zijn krukken, en zei tegen de dokter "kunt u mij voet even na kijken, hoe lang deze gips er nog op moet blijven"..
jonathan werd groen omdat hij er ziek bij voelde.
Zo te zien was het wel een harde klap geweest.

"Never don`t kill a wolf under my nose"

hermelienfan!!
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-08-2009 11:03:03

Ze werd met een pijnlijk hoofd door haar vriendinnen naar de ziekenzaal gebracht en als de zuster vraagt wat er aan de hand is, dan zegt ze: 'Gevallen van mijn bezem,' de zuster kijkt haar vreemd aan, maar wijst dat ze op een bed moet gaan liggen en ze medicijnen zal gaan halen.

Niets is mooier
Dan de liefde die
de storm des levens
heeft doorstaan

Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes!

(L) Davey:)

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-09-2009 19:59:44

Sanne komt snikkent de ziekenzaal in, 'ik..ik ben aangevallen door een..hypogrief,' zegt Sanne die nog steeds sninkt. Ze ging op het legen bed zitten naast Hermelienfan! 'Wat is er met jou gebeurt' zegt Sanne verbaast als ze naar Hermelienfan! kijkt. Sanne had haar linker hand om haar rechter geslagen en haar gezicht vertrok van de pijn.

Let the sun shine in my life
I'll need it

Bellatrixje

Hermelien_
6de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-11-2009 22:16:30

Hermelien_ loopt de ziekenzaal binnen en ziet Sanne meteen zitten. Ze loopt naar haar toe en vraagt hoe het met haar gaat. 'Sanne, gaat het een beetje? Heeft Madama Plijster er al iets aan gedaan?. Hermelien_ kijkt naar de wond van Sanne.'Jezus Sanne! Dat ziet er niet goed uit. Waar is madame Plijster?. Ga jij maar liggen ik haal madame Plijster wel'. En Hermlien_ liep weer weg, op zoek naar Madame Plijster.

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-12-2009 21:03:34

Sanne kon alleen maar knikken, schudden, wijzen en anderen gebaaren maken. Ze had zo'n pijn dat ze niks anders kon doen. Veel wou ze ook niet doen. Het enige wat ze wou is haar pijn weg hebben. De hyppogrif had haar goed te pakken. Zelf was ze ook niet verstandig geweest, maar ja. Wist zij veel. Ze liep alleen naar hem toe en werd opeens aan gevallen.

I'll need it

Bellatrixje

JasperPotter
Schoolhoofd
Moderator

Griffoendor
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-12-2009 21:57:03

Jasper kwam de ziekenzaal binnen gelopen, gevold door een paar van zijn vrienden. Jasper zag helemaal blauw, en voelde zich misselijk. Hij ging op een bed liggen, wachtende op de zuster. Hij had niet dat ene drankje meer moeten drinken, en hij voelde zich nu echt helemaal brak. Hij gaf nog een paar keer over, voordat de zuster er was, en hem een drankje gaf.

Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-03-2010 13:28:09

isabella kwam kruipent de ziekenzaal in ze was weer van haar bezem af gevalen en niemand was er bij de zuster hielp haar in bed en deedt gips om haar arm en been en zij vijf weken in bed mevrouw isabella ging onder de dekens en viel in slaap

ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet
wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter

guffus
1ste jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-03-2010 17:30:11

guffus loopt de ziekenzaal binnen en zecht dat er een jongen van de trap is gevalen madame plijster pakt haar tas en rent weg guffus die nu de zaal voor zig zelf heeft loopt nu naar een muur met een vreemde kast guffus draait de kast om en er komt een doorgang tevoor schijn guffus kijkt of er echt niemand was en zach dat er een zwaderaar naar binnen was gekomen en nu bij het raam stond omibomi roept guffus en de jongen woordt uit het raam gestoten guffus roept reparo en het raam herstelt weer op dat moment hoort hij iemand op de trap de deur dat net dicht was slaat open en guffus rendt door doorgang in de deur raakt weer tot zijn plaats en .........

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-05-2010 20:11:47

werd door haar teamleden van haar zwerkbalteam de ziekenzaal in gebragt omdat ze bewusteloos was ze was op 10 kilometer hoog van haar bezem gevalen had een bloed neus en had allebei de armen waren gebrokken en ook haar voeten en haar bennen en ze was bewusteloos ze werd op een bed gelegd en kwam na tien minuten weer bij en gaf toenjakkes: en viel toen in: gelukig was ze niet

Edit Mouse: Enkele emoticons verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je dit te vaak gebruikt. Dit staat ook in de regels vermeld als Spam. Doe dit dus ook niet.

wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter

Tara
2de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-05-2010 17:02:48

Tara loopt de ziekezaal binnen. Gelukkig is het er rustig, alleen maar een slapend meisje in de hoek van de zaal. Ze is van haar hippogrief gevallen toen ze er op aan het vliegen was. Gelukkig werd ze door Hagrid opgevangen zodat ze niet hard op de grond neer kwam. Zij en Hagrid zijn goede vrienden omdat ze allebij veel van magische wezens houden. Van hem moest ze toch nog even naar madame Pleister gaan omdat haar kuit toch wel pijn deed. Tara laat zich door madame Pleister controleren en gelukkig is er niets aan de hand.

Een droom is nog geen werklijkheid,
maar dat kan je er wel van maken

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-05-2010 21:44:35

Harry kwam renend de ziekenzaal binnengelopen en zei tegen madama plijser: Iemand heeft me spijbelmodulus laten slikken die niet goed waren dus nu bloed mijn neus en kan niet meer helder nadenken. Je moet maar 1 nacht hier blijven om weer helder te worden. En dan gaan we kijken wie jou die modules hebben gegeven. Dat is een goed idee. Dan ga ik nu maar slapen ben er erg duf van geworden!

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

Nina.
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 05-08-2010 19:36:03

Ik word binnen gedragen door mensen uit mijn zwerkbal team. *Ik..ik.. ik ben van men bezem af gevallen tijdens de training, ik viel op mijn armen en.. ik heb geen gevoel meer in mijn armen. Wat is er aan de hand??!!*

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 20:40:47

David wordt naar binnen gebracht door zijn 4 vrienden die gelukkig allemaal Wingardium Leviosa op mensen uit kunnen voeren. 'Volgens mij heb ik mijn been gebroken.' Zegt hij terwijl hij evenwicht houdt in de lucht. Madame Plijster gebaart naar een bed. David zweeft naar het bed toe en ploft erop neer vanuit de lucht. 'Betekent dit dat ik niet naar de les hoef?' Vraagt hij glimlachend.

O% Kans sorry.

akinna
7de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-09-2010 22:16:53

akinna wordt door een paar van haar vriendinnen de ziekenzaal binnengedragen. 'wat is er gebeurd?' vraagt madame pluister.
'ze is getroffen door een vloek van een leerling tijdens de duelleerlessen.'
'oh ja ik zie het al. hiermee ben ik zo klaar.' madame pluister mompelde een paar bezweringen en toen akinna bij bewustzijn was gaf ze haar een drankje op wat op krachten te komen.
'voila' zei ze. 'je mag terug naar je les als je je goed voelt.

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-11-2010 20:52:19

Sanne & Faile komen de ziekenzaal in en gaan beide naar madame plijster om uit te leggen wat er aan de hand was. Even keek ze rond in de zaal en zag dat er een aantal veranderingen waren gekomen die ze nog niet eerder had gezien. Ook zag ze verschillende mensen op de ziekenbedden zitten die ze nog niet van gezicht herkende.
"Wat kan ik voor jullie doen?" zei Madame Plijster en de stem drong tot haar door.

I'll need it

Bellatrixje

Faile
Schouwer
Administrator
Afstammeling van Mundungus

Gold Member  

Zwadderich
Faunaat: Feniks
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-11-2010 20:57:23

Faile wreef over haar pijnlijke achterwerk en zei tegen madame Plijster: 'Ik ben uitgegleden bij het zwembad op mijn billen. Ik denk dat er een paar schaafplekken zitten. Sanne hier was zo lief om met me mee te lopen.' Ze keek zelf ook wat rond in de ziekenzaal en zag ook een paar opmerkelijke dingen. Het leek wel of er dreuzels in de ziekenzaal zaten.
Vreemd... Dacht ze bij zichzelf.

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today

Draco dormiens numquam titillandus

XxX~Rahvin~XxX

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-11-2010 21:36:49

"Ik zal er wat aan doen, wacht hier." zei Madame Plijster en wees dat Faile op een van de bedden kon gaan zitten. Sanne liep met Faila mee naar het dichtst bijzijnde bed en ze gingen er beide op zitten.
"Wat een dag," dacht ze hard op en zuchte. Het is dat ze niks te doen had anders zou ze hier niet zitten. Maar te vond het wel zo gezellig om mee te gaan.

I'll need it

Bellatrixje

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-02-2011 17:25:02

isabella rende de ziekenzaal in madam pleister iemand is van de bezemstee... whaaaaa auw zegt isabella terwijl ze over een leegflesje valt
kijk toch eens uit zegt madam pleister
ik ben zo terug ik weet waar ik moet zijn ga alvast maar in bed liggen
even later komt madam pleister binnnen zo waar heb je pijn vraagt madam pleister
mijn rechter been zegt isabella
ik zie dat het een blauw been is het is niks ernstig zegt madam pleister ga maar na je les
isabella gaat de ziekenzaal uit

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-03-2011 11:29:51

Helemaal in paniek kwam ze de ziekenzaal binnenrennen. In haar armen lag iets wat haar dochtertje moest voorstellen. Het kindje zag helemaal blauw en was bewusteloos.
"Help iemand alsjebliéft?" smeekte ze bijna terwijl er tranen over haar wangen stroomden.
"Hélp dan toch iemand?! Sta daar niet zo!" riep ze paniekerig tegen een verpleegster die haar aanstaarde (ja madam pleister had het anders te druk dus er zijn hulpverpleegsters bijgekomen )

Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt,
kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt...

spyro
noek

RachelRavenclaw
Snul

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-09-2011 16:28:57

'Aaaauuuuwww!!!', gilt Rachel. Ze was bij haar eerste vliegles van haar bezem gevallen en had haar arm gebroken. Madame Pleister, die niet wilde geloven dat haar arm echt gebroken was en hem nog wat heen en weer schudde, schudde met haar hoofd en liep haastig weg om haar toverstok te pakken.

-Mij

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5