Award stemmen zijn geteld
Zwik & Zwachtels Zwerkbalpaleis
|
SVP Strider Klassenoudste Zwadderich Posts: 331 Offline! |
Zwik & Zwachtels ZwerkbalpaleisWelkom in Zwik & Zwachtels Zwerkbalpaleis,de hemel voor zwerkbalfans.Ik heb deze zaak overgenomen van de vorige eigenaars,maar de naam heb ik gehouden. Hier en daar een beetje opgefrist maar het is er. SVP Strider legt een vuurflits en het nieuwste nummer van De Bezemkampioen op de juiste plaats en het kan beginnen!O,ja er zijn ook posters te verkrijgen van alle internationale zwerkbalploegen.Alle info achteraan,de balie. Prijslijst: - Nummer van De bezemkampioen :2 sikkels(speciale edities 3 sikkels) - Poster:8 sikkels (grote posters 1 galjoen) bezems - Vallende ster:50 galjoenen - Helleveeg 11:190 galjoenen - Hommel:150 galjoenen - Numbus 2000:600 galjoenen - Numbus 2001:800 galjoenen - Vuurflits:1000 galjoenen - Komeet 260:80 galjoenen (enkel tweedehands) - Onderhoudskit 20 galjoenen Tweedehandsbezems zijn de helft van de prijs. Ballen voor Zwerkbal - Slurk:10 galjoenen - Beuker:15 galjoenen,5 sikkels - Gouden snaai:30 galjoenen - Kist met alle ballen:85 galjoenen De prijzen van de rest van de verkoopwaren zijn verkrijgbaar aan de kassa. ---------------------------------------- |
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
"lalalaaa" kwam ze vrolijk binnen. "oh, hoi allemaal!" riep ze vrolijk uit. dan zag ze svpstrider. "hey, kan ik een nieuwe beuker kopen? ik was aan het trainen, maar ik sloeg hem per ongeluk te hard tegen zo'n beeld op school... hij is niet meer hij is weggevlogen en niet meer teruggekomen" legt ze uit.dan draait ze zich weer naar amy. "zo... waarom verbaasd het me niet jou hier te zien " grijnst ze.---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
man van het goede leven Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 653 Offline! |
joey liep de winkel binnen en was meteen van de kaart toen hij al die nieuwe glanzende bezems zag. 'heey sterre!, jij ook al hier? ik dacht ik ga alvast even mijn spullen kopen voor wanneer we gaan zwerkballen, want aan een zoeker zonder spullen hebben jullie natuurlijk weinig.' hij liep langs de etalages en zag toen de vuurflits staan en wat verder een snaai en hij pakte ze allebei en liep naar de balie en legde zijn spullen daar en haalde een zak galjoenen uit zijn gewaad om te betalen. 'dus sterre wanneer beginnen we nou eigenlijk is met het team te gaan trainen??' ![]() ---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
"hoi joey" groet ze vrolijk terug. "ja ik ook al zo vroeg hier" zegt ze. ze luistert geboeid naar wat hij zegt. "ja, groot gelijk! ik kom een nieuwe beuker halen. de mijne is niet meer " legt ze uit, waarna ze kort nog even het verhaal doet."maar ach. wanneer we beginnen? zo gauw mogelijk! ik hoop nog deze week te kunnen beginnen. ik zou vanmiddag een uil sturen" plots valt haar oog op een nieuwe knuppel. hij was echt mooi! maar ze kon haar geliefde knuppel toch niet zomaar wegdoen? ze hadden samen zoveel lol gehad! ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Hermelien komt het winkeltje binnen. Zwerkbalspullen. Dat zou ze haar beste vriedin geven. Ze wist dat haar vriendin dol was op zwerkbal. Ze liep naar de toonbank en zei wat ze bestelde. Nummer van De bezemkampioen Poster Onderhoudskit Ze wachtte tot de winkelier terug kwam met haar spullen. Ze haalde een aantal galjoentjes uit haar zakje en legde die in afwachting op de toonbank. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry kwam de winkel binnenlopen! Hij zag de mooiste bezem staan hij zei tegen de man die voorbij kwam wat is dat voor een bezem? De man zei dat is een vuurflits die wil ik graag hoe duur is de vuurflits? Die kost heel wat ik zou maar alvast gaan sparen. Hij kocht maar een oudere bezem de nimbus 2001 en kocht een maar een slurk en een snaai en ging maar weer de winkel uit voordat andere hem zaggen met die oude bezem! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
ravenstraven 4de jaar Ravenklauw Posts: 100 Offline! |
ravenstraven komt binnen en ziet allemaal leuke dingen hij denkt had ik nou maar watmeer galjoenen meegenomen. hij dacht ik zal is kijken wat ze allemaal heben, ik dacht heel erg lang na michien wel 10 minuten totdad ik eindelijk mijn besluit had genomen en ik naar de kassa liep, mag ik de: nimbus 2000 onderhoudskist slurk de kassa meneer dacht eventjes na en zij toen dat is dan: 630 galjoenen. ik zij toen oke alstublieft hier is het geld. toen ik de spullen kreeg pakte hij het nog even in dat was heel erg aardig van hem en toen zij hij goeden dag verder, ik zij dat zal nu wel gaan lukken tot de volgende keer maar weer. ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() het duel tot de dood! |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry liep de winkel binnen en liep rechtstreeks naar de kassa. Hij vroeg of bezems nog herstelt kunnen worden want zijn bezem was kappot. Het kan niet zei de menneer die achter de balie stond. Ik vroeg als ik een nieuwe bezem mocht kopen + een onderhoudskist. Dat kon natuurlijk. Ik rekende af. En ik liep met m'n nieuwe bezem ( de nimbus 2001) de winkel uit! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
akinna loopt door de wegisweg en gaat naar de bezems kijken. van haar ouders mocht ze er een kiezen. ondanks dat ze een vuurflits wil kiest ze maar voor de nimbus 2000. deze vliegt niet zo snel als de vuurflits maar toch is ze er tevreden mee. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabella komt zwik en zwachtels zwerkbalpaleis binnen en nu inkoppen doen voor mijn zwerkbaltaem 7 bezems want ik heb ook raserve bezems nodig en een onderhoudskist en een kist met alle ballen en hoe duur is dat? ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
David wandelt vrolijk over de Wegisweg. Dan ziet hij dat Zwik & Zwachtels Zwerbalpaleis weer open is. Hij maakt een vreugdesprongetje, nu kan hij een nieuwe bezem kopen! Zijn Helleveeg was vorig jaar in de Beukwilg belandt, en het is te voorspellen wat er dan gebeurd. Hij loopt naar binnen en ziet Strider. ''Hey, Strider!' Roept hij, en hij zwaait naar Strider. Strider glimlacht en zwaait vrolijk terug. David loopt langs de bezems. Een nimbus 2000 of 2001 zou wel leuk zijn. Hij bekijkt alle bezems tot hij een bezem ziet met een nieuw naamplaatje. Hij leest het plaatje'De Vuurflits' staat erop. Hij grijnst, pakt de bezem en loopt ermee naar de kassa. 'Zo de Vuurflits, klasse hoor!' Zegt Strider, en hij zwaait met zijn toverstok het prijskaartje eraf. 'Dat is dan 1000 Gouden Galjoenen alsjeblieft.' David kiept een zakje leeg op de toonbank. 'O, mag ik ook nog een onderhoudskit?' Vraagt hij, en hij vist nog 20 Galjoenen uit zijn zak. Strider geeft hem de onderhoudskit, en David loopt met zijn Vuurflits en onderhoudskit tevreden weer naar buiten. ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Amélie ging Zwik&Zwachtels Zwerkbalpaleis binnen en vroeg zich af of de nieuwe eigenaar net zo leuk was als de oude. Het was een belangrijke dag voor haar, want ze had eindelijk genoeg geld voor een Vuurflits, waar ze al zeker 3 jaar voor aan het sparen was. Opgewekt huppelde ze naar de toonbank, waar nog niemand stond want het was erg vroeg en de winkel was net opengegaan. 'Ik zou graag een Vuurflits willen', zei ze terwijl ze al haar geld uit haar zakken haalde (magisch vergroot natuurlijk). 'En ik zou ook graag de speciale editieposter willen van de Hollyhead Harpies!' ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ginnygirl kwam de winkel binnen. Ze had al lang een onderhoudskist nodig, maar had nog geen tijd gehad er een te komen kopen. Maar vandaag had ze een hele dag (en zelf twee als dat nodig was) uitgetrokken om rustig een de winkels af te gaan in de wegisweg. Ze liep naar het rek met de onderhoudskisten, nam er een en liep naar de kassa. "hier," zei ze. Ze betaalde gepast, glimlachte nog eens vriendelijk en liep het zwerkbalpaleis uit. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabella komt binnen en zegt doe mij maar van de bezems: 14 keer een Vallende ster: 700 galjoenen 14 keer een Helleveeg 11: 2720 galjoenen 14 keer een Hommel: 2100 galjoenen 7 keer een Numbus 2000: 4200 galjoenen 7 keer een Numbus 2001: 5600 galjoenen 7 keer een Vuurflits: 7000 galjoenen 14 keer een Komeet 260: 560 galjoenen tweedehands 14 keer een Onderhoudskit 280 galjoenen intotaal alle bezems bijelkaar 21440 en van de ballen voor zwerkbal wil ik: 1 Kist met alle ballen:85 galjoenen en ook wil ik nog 4 zwerkbalknupels:200 galjoen intotaal moet ik 21725 galjoen betalen isabella betaald en gaat weg ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
xxlmmxx Dreuzel Zwadderich Posts: 9 Offline! |
Het belletje rinkelt en xxlmmxx komt binnen. hij duwt iedereen opzij en zegt ik wil een vuurflits en een nimbus 2001. De mevrouw achter de kassa zegt niet voordringen dan verkoop ik je niks. dus hij gaat weer achteraanstaan en wacht en wacht en wacht. als hij dan eindelijk aan de beurt is zegt hij ik wil graag een vuurflits en een nimbus 2001 voor mijn vriend oja en een poster van vicktor krummel. ooke komt eraan. ehm een vraagje zegt de verkopster, ben jij rijk. ik zeg eh ja inderdaat maar daar praaten we niet over he. nou hier is het zegt de verkoopster anders nog iets. ja een onderhoudskist. oke komt eraan. ik reken af en ren blij de winkel uit![]() ---------------------------------------- |
|
|
Roody Snul Zwadderich Posts: 36 Offline! |
Wim sprong binnen bij het Zwerkbalpaleis. Hij liep naar de eigenaar en probeerde hem aan te spreken, maar hij was met heel wat bezig. Uiteindelijk wist Wim toch zijn aandacht te trekken. "Goedendag meneer" zei hij vriendelijk. "Ik ben op zoek naar een beginnersbezem. Kan u me daarmee helpen?" ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2

hij is weggevlogen en niet meer teruggekomen" legt ze uit.
" grijnst ze.

Suuz

maar daar praaten we niet over he. nou hier is het zegt de verkoopster anders nog iets. ja een onderhoudskist. oke komt eraan. ik reken af en ren blij de winkel uit