Award stemmen zijn geteld
Jessie's Fabeldieren opvang!
|
Jesskuu Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.183 Offline! |
Jessie's Fabeldieren opvang!Heb je fabeldieren teveel? Kwam je ze gewoon tegen? Of ga je op vakantie? Ik kan je verder helpen! Laat je dieren achter bij mij en ze zullen erg blij zijn. Je kan hier ook je dieren een baantje nemen. Je dieren kan je ook hierheen brengen met kwaaltjes. Gebrachte dieren die tot niemand toe behoren kan je na een grondige aanpak bij ons (Het dier moet natuurlijk wel gezond zijn ) ook kopen.Oke, nu even normaal. Gewoon wat daar bovenstaat, maar dan minder 'verkoop' achtig oke? ![]() Jessie loopt naar de balie en boent em schoon. Snel loopt ze de verblijven nog eens na en voordat ze het weet staat de eerste klant op de stoep. Jessie staat te popelen om de dieren te helpen, vooral omdat ze met een speciale manier met hun verbonden is. Ze kan namelijk met hun praten. Bord: Een week verblijf: 5 galjoenen. 3 dagen: 2 galjoenen. Dieren: - Vuurkrab. (eigenaar: Joey) - Draak. (eigenaar: Turnsterretje) - Feniks. (eigenaar: Malinka) ---------------------------------------- I like to bite my nails and play the air guitar - I like to keep my suitcase packed 'cause I'm going far - I like to go out walking in the pouring rain I may seem crazy but don't worry I'm just fine |
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
Heej... Kan jij voor mij fenix zorgen nu ik een weekje op vakantie ben? Ik kan hem moeilijk meenemen... Ik ga naar China.. Ik heb chinees leren spreken: hoor maar: TjingTjangTjong Maar ik weet niet wat het betekent (A)Hoeveel galjoenen moet ik je?? Legt de galjoenen op de toonbank en gaat weer naar buiten.. ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Ziet dat Malinka binnen komt en hoort haar verhaal aan. "Natuurlijk! Waar is het kleine ventje?" Malinka haalde haar feniks te voorschijn, het was alles behalve een kleintje. De feniks wapperde met zijn vleugels en vloog naar de toonbank. "Zo, jij moet hier blijven omdat je baasje weg gaat?" "Jeps, dat is een ding dat zeker is."Sprak de feniks wijs. "Eh, een weekje he? Dat is dan 5 galjoenen." Jessie pakt de galjoenen aan en geeft haar een feniksknuffel mee. "Hier omdat je de eerste klant bent!" Jessie liep naar achter met de feniks en zette hem in een kooi. Ze veranderde de omgeving zo, dat het de omgeving weergaf waar de feniks gelukkig was. Ze vulde het water en het voer aan en gooide wat speeltjes de kooi in. Langzaam deed ze het slot erop en liep weer naar voren. ---------------------------------------- I like to bite my nails and play the air guitar - I like to keep my suitcase packed 'cause I'm going far - I like to go out walking in the pouring rain I may seem crazy but don't worry I'm just fine |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
heej jess! alles goed?*geeft haar vriending een knuffel* lang geleden he! zeg eens, kan jij een paar dagen voor mijn lief draakje zorgen? ben een paar dagen weg en dan kan ik hem moeilijk meenemen! *legt een aantal galjoenen op de toonbank* is dit genoeg? ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
{Joey} Klassenoudste Ravenklauw Posts: 381 Offline! |
komt binnen en loopt naar de toonbank ''heej:Dik wou graag mijn vuurkrab hier laten...ik wou hem eigenlijk meenemen op vakantie want hij lijkt op een schildpad, maar als hij vuur poept dan denk ik dat de dreuzels wel heel erg raar zullen opkijken'' *legt 5 galjoenen op tafel*:D ---------------------------------------- |
|
|
Malinka komt binnengewandeld en gaat voor de toonbank staan. "Hoi" zegt ze. "Ik ben hier terug voor mijn feniks! De vakantie was eerder afgelopen omdat er iemand zijn been gebroken heeft!" Malinka krijgt haar feniks terug en begint hem direct te aaien. "Wat heb jij er tog goed voor gezorgd! Als ik nog een keertje op vakantie ga, dan kom ik zeker terug naar hier om mijn feniks op te vangen!Bedankt hoor!" Malinka wil de winkel verlaten en gooit nog 1G op de toonbank als dank. ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Jessie werd overwelmd door de vele klanten. "Dus, draak, vuukrab en feniks terug halen. Done." Jessie loopt naar achter en de feniks vliegt op haar arm. "Je baasje is weer terug!" Jessie geeft de feniks terug aan Malinka en stopt de 1 galjoen in de kassa. Ze neemt de draak van Sabine over en loopt ermee naar achter. Ze maakt de precieze omgeving na van de draak en ziet hem al naar binnen huppelen. Jessie loopt terug en neemt de vuurkrab over, ze doet hetzelfde bij de vuurkrab als bij de draak. Snel sluit ze de hokken en komt terug. Ze raapt de 5 galjoenen van de toonbank af en kijkt naar de galjoenen op de bank. "Ik neem aan dat een paar dagen, 3 dagen is? Dan is het wel genoeg." Jessie schuift de twee galjoenen in de kas en zwaait al haar klanten uit .---------------------------------------- I like to bite my nails and play the air guitar - I like to keep my suitcase packed 'cause I'm going far - I like to go out walking in the pouring rain I may seem crazy but don't worry I'm just fine |
|
|
Disturbed_3 4de jaar Ravenklauw Posts: 115 Offline! |
*loopt naar binnen met zijn draakje* heey jess kun jij hier een week oppassen voor mij. en goed verzorge maar k vertrouw je wel daarin en dan kom ik hem volgende week weer ophalen ok ? massol ![]() ---------------------------------------- :D DISTURBED :D |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Als krikri het grote uithangbord ziet waarop staat fabeldieren opvang, krijgt ze een idee. Dit is misschien wel de oplossing voor haar probleem. Snel stapt ze de winkel binnen. *kuchkuch* krikri schraapt even haar keel. Dan neemt ze adem en begint te vertellen. hallo, ik zit met een probleempje. Kijk, mijn zoon heeft een drakenwinkel. Ik heb hem eigenlijk al een hele tijd geleden beloofd om een draakje te kopen, maar nu het eindelijk zover is blijkt mijn vriend er volledig tegen te zijn. Het is zelfs zo dat ik moeten kiezen tussen een draak of hem ![]() Nu passeerde ik hier toevallig en las ik dat jij ook draken opvangt. Dus .... is het mogelijk dat ik dat beestje hier in de late namiddag als mijn vriend thuis gaat komen naar hier breng ? En dat ik hem dan smorgens als hij weg is weer even kom ophalen ? Nog een vraagje, op hoeveel zou dat komen qua kosten, want het zou eigenlijk een definitief iets zijn ?" krikri kijkt afwachtend naar Jessie. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Malinka komt binnengewandeld.. "Heej" zegt ze.. I"k heb overlaatst een zwart katje gekocht," gaat ze verder, "maar mijn feniks komt er niet zo mee overeen.. Daarom wil ik mijn feniks even hier laten.. Zodat ik mijn katje even rust kan gunnen. Ik kom er over een weekje wéér halen. Is dat goed?" Malinka kijkt naar Jess.. ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Na Malinka komt Maryke de opvang binnenlopen, met op haar schouder haar babyfeniks. Ze had haar nog niet lang geleden gekocht, vandaar dat ze nu nog heel erg klein is. Tot haar verbazing ziet ze dat ook Malinka haar feniks meegenomen heeft. 'Het heeft ook een tijdje geduurd voordat Beauty,' Ze wijst even naar de feniks. 'En Mickey, mijn katje, aan elkaar gewend waren, maar gelukkig gaat het nu heel goed, ze zijn onafscheidelijk nu. Het zal bij jou vast ook wel goedkomen,' zegt ze vrolijk tegen Malinka. Als ze aan de beurt is, lacht ze ook vrolijk naar Jessie, maar als ze haar feniks van haar schouder haalt en haar op de balie zet, betrekt haar gezicht. 'Mijn feniks wil sinds gisteren niet meer eten,' legt ze uit. 'Kun jij misschien kijken wat haar mankeert?' ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ook haar dieren moeten een tijdje rusten en is vastbesloten ze na een lange tijd bij haar geholpen te hebben ze een welverdiende tweewekendurende vakantie te geven. ZE heeft ook heel veel gehoord over een bepaalde opvang op de wegisweg en het leek haar een geschikte opvang. 'Zo' zegt ze dan als ze voor de kassa staat. 'Ik zou mijn dieren graag hier voor twee weken hier willen laten, ook zodat ik zelf er even tussenuit kan, is dat mogelijk'?' ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Off: Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik had het nogal druk .On: "Natuurlijk! Breng maar gewoon hier en dan zal ik hem goed verzorgen tot je hem weer komt ophalen! Definitief? Hmm, misschien iets van 2 sikkels per dag? Dan is het ook betaalbaar!" Ze zwaait Krikri nog uit en houd zich bezig met de andere klant. "Tuurlijk! Ik had zijn kooi toch nog niet schoongemaakt dus hij kan er gewoon weer in. Je weet hoeveel het kost he?" Ze neemt de feniks over van Malinka en loopt ermee naar achter. Ze stopt hem in zijn kooi en stopt er meteen eten en drinken in. Ze komt terug en pakt de 5 galjoenen van de toonbank en stopt het in haar kassa. "Volgende!" roept Jessie vrolijk, "Tuurlijk! Ik zal haar dadelijk onderzoeken. Neem maar alvast plaats in de wachtkamer, als alle klanten weg zijn, kijk ik haar na!" Ze neemt het babyfeniksje op haar hand en stopt haar in een kooi. Ze voelt zich meteen goed thuis. Ze komt terug en ziet haar zus staan. "Hee, zus! Wat is jou probleem? Natuurlijk, dat kan makkelijk! Als je ze gewoon afzet en voor hoelang dan kan ik het bedrag enzovoorts berekenen." Ze laat Sarah uit en gaat naar het kooitje met Beauty erin. Ze neemt haar eruit en neemt haar mee naar de onderzoekskamer. Na haar onderzocht te hebben gaat ze naar de zenuwachtige Maryke. "Ze heeft een vreemd voorwerp doorgeslikt, dat kan de oorzaak zijn. Ik moet kijken of ze het misschien zelf uitbraakt en of het met diaree kan worden verholpen, zoniet, moet ze langer blijven voor het operatief verwijderen. Zou je mij willen volgen naar de operatiekamer? Dan kunnen we kijken of het verholpen kan worden." ---------------------------------------- I like to bite my nails and play the air guitar - I like to keep my suitcase packed 'cause I'm going far - I like to go out walking in the pouring rain I may seem crazy but don't worry I'm just fine |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
*Dragon kijkt op het naamplaatje van de winkel.* 'Dus hier kun je je fabeldieren kwijt als je op vakantie gaat...' mompelt hij. *Hij loopt naar binnen en loopt gelijk naar de balie.* 'Hoi,' zegt hij. 'Zou ik mijn Baby Hongaarse Hoornstaart hier mogen laten voor twee weekjes?' ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Jessie kijkt even op naar de andere klant die binnenkomt en gebaart naar Maryke dat ze dit zo heeft afgehandeld. "Natuurlijk, breng hem maar binnen als je op vakantie gaat. Ik zal zorgen dat hij zich helemaal op zijn gemak voelt." zegt ze met een glimlach en dan loopt ze weer naar Maryke, om vervolgens weer haar vragend aan te kijken. Ze moest wel kijken in de operatie kamer of het verholpen kon worden, want ze had er niet zoveel zin in als haar fabeldier de balie onder ging overgeven. ---------------------------------------- I like to bite my nails and play the air guitar - I like to keep my suitcase packed 'cause I'm going far - I like to go out walking in the pouring rain I may seem crazy but don't worry I'm just fine |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Okee, bedankt Jesskuu:)' zegt dragon. 'Hij heet Zazoe. Braaf zijn hé Zazoe!' *Zazoe kijkt hem super lief aan.* 'Bedankt dat je op hem wilt passen Jesskuu,' zegt dragon. 'Hij kan soms nogal wild zijn dus kan ik hem nog niet meenemen.' *Loopt naar buiten* ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Arnor komt binnen met een lief uitziend draakje met een grote sjaal rond zijn hals voor zijn verkoudheid. Hij zoekt oogcontact met Jessie en zegt: dit is mijn baby Zweedse-Stompsnuit zijn naam is Bekko en hij is een jongen van 1 maand. Hij heeft een verkoudheid dus steek hem in een vuurvrije kooi. Mag ik dan vragen hoeveel dat gaat kosten??? Hij pakt al wat galjoenen en houd ze ongeduldig rinkelend in zijn hand. ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Heey Jesse, kan jij misschien voor een weekje op mn Hippogrief te passen? Hij is heel tam hoor;) Ik ben namenlijk een weekje weg. Je hoeft hem alleen 's ochtend eten te geven, 's avonds vind hij het zelf wel. O ja, je ken hem naar buiten laten, dan gaat ie even een tijdje vliegen. Als hij terug moet komen, fluit dan 2x kort op je vingers. O ja, hij heet trouwens Sean. Jasper geeftr een zak galjoenen aan Jessie, geeft Sean nog een aai en gaat dan op vakantie ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Hermelien stapt het winkeltje binnen. Iemand moest passen op haar Hippogrief Lola. Zouden ze Lola hier goed verzorgen? Met bange voorgevoelens stapt Hermelien naar de toonbank. Wil je op mijn hippogrief Lola passen, Jessie? Graag 3 dagen. Ik ga een reisje maken. ze betaalde de galjoenen en legde uit wat voor verzorging Lola nodig had; Elke dag moet ze 3 Hippogriefcrunchies en wat melk. op dinsdag moet ze in bad. Je zal eer een beetje moeite mee hebben maar ze went vlug. Hermelien stapte het winkeltje uit. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
ik ga op vakantcie en mijn beebie draak kan niet mee want in het vlegtuig mogen geen dieren dus ik wou vragen of je vijftien weken op mijn baby draakje kon passen en ik kan eerde treug zijn van vakantcie dus ik betaal pas als ikk hem op kom halen ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ezio kwam het opvangverblijf binnen en stapte stoer naar de kassa. Is het hier waar ik mijn 24 babydraakjes kan laten voor 2 dagen. Ze heten: 1.Rodrigo 2.Abaco 3.Adalardo 4.Bruto(hij is redelijk aggressief) 5.Bernadetta 6.Canziano 7.Claudia 8.Damocle 9.Duccio 10.Emiliana 11.Elvezio 12.Fiammetta 13.Fabiano 14.Gaudenzio 15.Guendzalina 16.Iacopo 17.Isabella 18.Lorenzo 19.Letizia 20.Marcello ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
Navigatie:
1 - 2

) ook kopen.