Award stemmen zijn geteld
Jessie's Fabeldieren opvang!
|
Jesskuu Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.183 Offline! |
Jessie's Fabeldieren opvang!Heb je fabeldieren teveel? Kwam je ze gewoon tegen? Of ga je op vakantie? Ik kan je verder helpen! Laat je dieren achter bij mij en ze zullen erg blij zijn. Je kan hier ook je dieren een baantje nemen. Je dieren kan je ook hierheen brengen met kwaaltjes. Gebrachte dieren die tot niemand toe behoren kan je na een grondige aanpak bij ons (Het dier moet natuurlijk wel gezond zijn ) ook kopen.Oke, nu even normaal. Gewoon wat daar bovenstaat, maar dan minder 'verkoop' achtig oke? ![]() Jessie loopt naar de balie en boent em schoon. Snel loopt ze de verblijven nog eens na en voordat ze het weet staat de eerste klant op de stoep. Jessie staat te popelen om de dieren te helpen, vooral omdat ze met een speciale manier met hun verbonden is. Ze kan namelijk met hun praten. Bord: Een week verblijf: 5 galjoenen. 3 dagen: 2 galjoenen. Dieren: - Vuurkrab. (eigenaar: Joey) - Draak. (eigenaar: Turnsterretje) - Feniks. (eigenaar: Malinka) ---------------------------------------- I like to bite my nails and play the air guitar - I like to keep my suitcase packed 'cause I'm going far - I like to go out walking in the pouring rain I may seem crazy but don't worry I'm just fine |
|
Jesskuu Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.183 Offline! |
Jessie glimlacht breed bij het zien van de vele klanten en knikt. "Ik zal goed voor jullie fabeldieren zorgen, wees maar niet bang." Met een glimlach begint ze elk dier in een kamer te doen, die weer vanzelf veranderd naar hun wensen. Als ze ook al het geld aangepakt heeft, kijkt ze Jasper even aan. "Een weekje kost 5 galjoenen." zegt ze met een glimlach en ze drukt even op een knopje die ervoor zorgt dat alle dieren wat te eten krijgen. Natuurlijk, alleen als ze daar zin in hadden. Jessie had lang gewerkt aan het systeem dat ze hier had, maar nu het eindelijk af was, was alles makkelijk te overzien. De dieren konden eigenlijk gewoon doen wat ze wilden, maar natuurlijk hield Jessie wel de orde. ---------------------------------------- I like to bite my nails and play the air guitar - I like to keep my suitcase packed 'cause I'm going far - I like to go out walking in the pouring rain I may seem crazy but don't worry I'm just fine |
|
|
Celine Snul Ravenklauw Posts: 23 Offline! |
Celine staat bij de bali te fluiten op het moment dat haar poes teigertje binnenkomt ---------------------------------------- ![]() altijd en overal hou ik van jou |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry kwam snel binnenlopen hij vroeg aan degene die achter de balie stond of ze 1 week wilde oppassen om mij uil. Dat wilde ze wel zei ze. Ik vroeg hoe duur het kostte ze zei..... Dat weet ik nog niet. Ik vroeg als het maar niet al te duur is. Ik zei nog ik kom mij uil volgende week rond dezelfde tijd ophalen oke? Doei, tot volgende week! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
Navigatie:
1 - 2

) ook kopen.