Award stemmen zijn geteld
Geheime Kamer
|
Louvie 7de jaar Huffelpuf Posts: 234 Offline! |
Geheime KamerNajaah,, om naar de geheime kamer te gaan moet je eerst in de meisjes wc gaan en de ingang te vindenWie weet wat er jou te verwachten staat na dat je binnen bent...!! Gebruik zeker jullie toverstokken en wees altijd aandachtig! veel plezier nog ![]() ---------------------------------------- The piano keys are black and white But they sound like a million colours in my mind |
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Mouse ziet heel veel mensen de toilet van Jammerende Jenny in gaan en vraagt zich af wat er aan de hand is. Dan ziet hij dat de mensen allemaal één voor één het gat in gaan. "Wat gaan jullie doen?" vraagt hij aan één van de leerlingen van zwadderich die er ook staan. Nog voor hij antwoord krijgt wordt hij het gat in geduwt en komt bij bij allemaal botjes terecht. Waarna hij van boven allemaal mensen hoord roepen "Je liefje is daar ook. Veel plezier in de geheime kamer met je lief." Mouse bedenkt zich niet en staat op en met een best boos gezicht begint hij het pad te volgen. Als hij bij de deur met de slang aan komt ziet hij dat die open is. Als hij verder loopt ziet hij zijn liefje iets verder op staan. "Wat moet dat hier. Weet je niet dat het hier verboden terein is" zegt hij met een best enge stem die lijkt op die van Vilder. Dan loopt hij naar der toe en doet zijn armen om der heen. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Suuz draait zich meteen om met getrokken toverstok als ze iets achter zich hoort. Ze zucht, het is haar vriendje maar. Hij rent op haar af en slaat haar armen om haar heen en zegt dat ze hier niet alleen zou moeten zijn omdat het gevaarlijk is daar. Suuz lacht alleen maar en zegt "Ik ben nu toch niet meer alleen, jij bent nu bij me dus er kan ons niks gebeuren. Want we kunnen beiden goed toveren." Suuz kust hem even op zijn wang en trekt hem dan mee de kamer in. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Gaat met zijn geliefde mee verder de kamer in en kijkt rond naar de Slangekoppen die aan de muur bevestigt zijn. "Ja lieverd, dat klopt. We zijn nu met z'n 2 inplaats van jij alleen. Maar wat doe je hier eigenlijk. Je weet toch dat je hier eigenlijk niet zomaar mag lopen." ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Trekt een heel onschuldig gezicht. "Ïk moest zeker weten dat het beest dood was, want of je een Potter kunt vertrouwen die ook nog eens Griffoendor is. Daarom kwam ik even kijken of hij wel echt dood is dus nu kunnen we weer terug als je je hier ongemakkelijk voelt." Suuz pakt hem bij zijn hand beet en begint al weer terug te lopen. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
heer-voldemort 3de jaar Zwadderich Posts: 90 Offline! |
na een les geschiedenis van de toverkunst die over de geheimekamer ging wou mark zelf even een kijkje nemen. hij is zelf ook een sisseltong en zijn vader is voldemort. niemand wist dat voldemort een geheime liefde had: lucille hendriks met hem een kind had gekregen mark hij had sisseltong van voldy geerfd. mark liep naar de wasbakken en sprak in het sisselspraak: open. na 3 seconden kwam er beweging in de wasbak en er verscheen een gat en hij sprong erin na een doffe dreun op een paar botten kwam hin in een grote ruimte terecht. en hij hoorden stemmen die hem bekend voor kwam hij hoorde mouse! mark:wtf wat doen hun hier! snel verstoppen mark keek in het rond en zag een paar stanbeelden staan en verstopte zich daar achter en wachte af. Edit Mouse: Heb je dubbele post verwijderd. Ga niet dubbel posten. ---------------------------------------- |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Het eerste wat Amélie doet op een vrij uur is naar de meisjeswc. Ze besloot aardig te doen tegen Jammerende Jenny, maar natuurlijk vatte Jenny het als een belediging op. Net als Ron probeerde ik Sisseltong te spreken, eigenlijk gewoon doen alsof, maar ik had er toch zeker een uur voor nodig. Toen opende de ingang en moest ik in de tunnel springen. Elegant als ik ben struikelde ik toen ik wou rechtstaan en kwam ik terecht in de graten van het eten van de basilisk. Na het te hebben uitgegild trippelde ik rustig naar de kamer. Het eerste wat me opviel, waren de beelden van de slangen. Toen bemerkte ik iets groots op de grond. Een paar stappen dichterbij realiseerde ik me wat het was, de dode basilisk. Hij miste ook een paar tanden. Nieuwsgierig als ik was begon ik in zijn oog te porren, dat lang geleden was uitgestoken door Felix de feniks. Het kon verbeelding zijn, maar ik zweerde dat ik geluid uit zijn mond hoorde komen. Zo snel als ik kon liep ik gillend weg, en dat was ook de laatste keer dat ik me in de Geheime Kamer gewaagd had. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Suuz bleeft staan in de gang van de geheime kamer toen ze iemand krijsend op zich af zag rennen. Ze pakte het meisje bij haar schouders en vroeg wat er aan de hand was. Het meisje rukte zich los en rende schreeuwend verder. Suuz loopt verder en ziet een vaag beest. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabella hat gehoord dat de tunel vies is dus trok een oud gewaad aan die ze aleen voor kruidkunde gebreukte ze ging sisselspraak praten en de tunel verscheen ze dacht water glijbaan en toverde een waterstroom en sprong er in en zach ik ben niet vies geworden maar wel nat gelukig heb ik voor mijn verjaardag een op voubaare bezem heb gekregen en ging rondkijken ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
guffus 1ste jaar Huffelpuf Posts: 46 Offline! |
guffus loopt vluchtent de meisjes wc in roept ommibommi de kranen exploderen wanneer hij wil gaan springen komen bellatrix van deta en lucius malfidus binnen lopen avada kedavra guffus springt net op tijd naar bendeden en knalt op de grondt tegen een stapelboten guffus loopt snel door enzegt reducilois encwartqartius een muur zakt open en guffus rendt naar binnen waar 3 getemde draken staan stuurt hij er 2van weg hij pakt zelf een blauwe draak en vliegt omhoog gelukkig leest hij veel en daarom vondt hij ook het dag boek van zalazar zwadderich hij vliegt tog maar terug en vliegt over malfidus en bellatrix die hij levend verbrand hij vliegt snel omhoog boven staan nog 8 dooddoeners te wachten guffus vliegt door een raam heen en ziet 80 dementors aankomen die allemaal een dooddoener te grazen nemen ---------------------------------------- ![]() |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry liep de meisjes wc binnen! Alleen daar was iemand en die begont te schreeuwen! Harry rende de gang uit en wachten tot zei de wc uitkwam. Naar een kleine 10 was dat. Harry ging voorzichtig naar binnen. En liep naar de wasbakken. Hij zei in sisselspraak 'open'. En hij sprong door het gat. Harry kon hier eindelijk even lekker slapen. Hij toverden een bed en ging hier lekker lang liggen slapen! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
akinna loopt de meisjeswc binnen en loopt naar de wasbak met de slang op. iemand had tegen haar gezgd dat dit de ingang was van de geheime kamer. dit wou ze met haar eigen ogen zien. ze deed een stap naar achteren en sprak een soort van sisselspraak. ze dacht even dat het niet zou werken maar plots begonnen de wasbakken te bewegen tot er zich in het midden een gat vormde. ze sprong in het gat en landde op een van de luguberste plaatsen waar ze ooit was geweest. ze liep wnel door en kwam bij een deur met slangen op. weer gebruikte ze sisselspraak en de deur opende zich. en daar stond ze dan n de geheime kamer. ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2

Flairity 
Lieve Joey