Award stemmen zijn geteld

De kinderen van Voldemort

AnOukiiee
Schoolhoofd

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 11-03-2007

De kinderen van Voldemort

Jaja! Ik ben een beetje laat, maar hij is wer weer.

Anderling is na de dood van Perkamentus overgestapt naar de duistere zijde. Ze is getrouwd met Voldemort, en ze kregen kinderen. Voldemort gaat een van die kinderen aanwijzen als opvolger. Je moet natuurlijk wel naar hem luisteren. Anders kan je in de kelder opgesloten worden, of nog een ergere straf.

Voldemort: Proxima
Anderling: Hermelienfan!!
Kinderen: Anouk, Eva, Maryke, Danielle

Overige Dooddoeners:

En maak jezelf niet meteen opvolger

----------------------------------------

Sterre

Poetsjie

Witchcatjuh
Professor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 11-03-2007

Eva zit op haar kamer en verveelt zich dood.
Voor een familie waarin de vader Voldemort is, is het echt dodelijk saai. Snap je hem? Dodelijk? Hahaha...
Oke, genoeg gelachen. k word erg flauw als ik me verveel .
Ze besluit Anouk te gaan zoeken.
"Aaaaanoukje, noukje, koekje," roept ze op een vrolijk melodietje door de gang heen.
"Ben je daar ergens? Ik verveel me namelijk!"

And do you have the guts to say,
I don't love you, like I loved you...
Yesterday

Bill Kaulitz ist übergeil :)
<3 08-10-07

Zal ik eens gaan proberen wat vaker online te zijn?

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-03-2007

Maryke zit verveeld op een traptrede halverwege de trap elastiekjes naar beneden te schieten. Het is rustig in huis. Haar vader is niet thuis, haar moeder ligt te ronken in bed en haar broertjes en zusjes zijn bijna allemaal buiten aan het spelen. Ineens hoort ze een irritant hoog stemmetje op de overloop. Ze draait zich om en ziet Eva rondhuppelen, op zoek naar Anouk. Ze staat op en loopt de trap verder af naar beneden. Zodra Eva zich bij Anouk heeft gevoegd, zal het wel gedaan zijn met de rust in huis en zij heeft even geen zin in drukte aan haar hoofd. Ze sloft het huis uit en passeert wat broertjes en zusjes, waarna ze naar de enige boom in de tuin toeloopt en daar tegenaan ploft.

Distance between two hearts is not an obstacle;
Rather a great reminder of just how strong true love can be.

Daan & Flair zusjes Papa Nickje Bram
Kaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes
SUUZ

Verloofd met Rory hihi

AnOukiiee
Schoolhoofd

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-03-2007

Anouk zit lekker op de bank te luieren! Ze is ubervrolijk(in het echt) Maar dan hoort ze Eva roepen.
'Eva! Eefjepeefjewentelneefje!' roept ze terug. Ze ziet Eva binnen komen.
'Hallo Appelflap!' zegt ze vrolijk. 'Ook al zo vrolijk? Ik wel! Altijd als mijn allerliefste papschen*kuch* niet thuis is!'
Ze staat op, en pakt Eva`s arm.
'Kom! We gaan Maryke zoeken!' Ze rent al weg, waardoor Eva mee word getrokken.

Sterre

Poetsjie

Witchcatjuh
Professor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-03-2007 19:45:29

Als Eva haar zus ziet zitten rent ze naar haar toe.
"Daar ben je, koekje van me!"
Als Anouk roept ze Maryke gaan zoeken knikt ze instemmend. Ze heeft geen tijd om nog iets te zeggen, want op het volgende moment wordt haar arm bijna uit haar lichaam getrokken, door het kind dat haar meetrekt.
"Waar zou ze zitten?" vraagt ze, als ze aan het lopen zijn.
"Ik denk dat ze naar buiten is, tegen de drukte enzo."

Yesterday

<3 08-10-07

hermelienfan!!
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-03-2007 22:58:27

Anderling

Ze kijkt even hoelaat het is. Ze weet dat het veel te vroeg is om te eten, maar ze heeft geen keuze. 'Anouk, Marijke en Eva!!' roept ze om vijf uur 's middags. 'Eten!!' ze heeft nog geen eten gemaakt, maar tovert in een paar tellen het eten op tafel. Als ze nog niet haar kinderen naar beneden hoort komen dan roept ze ze nog een keer. 'Aan tafel!!' dan hoort ze voetstappen de trap afkomen en ziet als laatste Anouk en Eva melig naar beneden komen. 'Dames, ik zou maar even stoppen als ik jullie was. Vader kan zo komen. Vandaar dat we vroeg eten. Jullie weten dat hij graag van optijd eten houdt.' ze loopt even naar Anouk toe en zegt fluisterend: 'Anouk, lieverd. Ik zou na het eten, of als Vader er is, maar even naar boven gaan. Dan kom ik wel als hij is uitgepraat oké?' en ze geeft haar een kus op haar voorhoofd en stuurt ze alledrie aan tafel.

Niets is mooier
Dan de liefde die
de storm des levens
heeft doorstaan

Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes!

(L) Davey:)

Proxima
Klassenoudste
Moderator

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-03-2007 12:11:40

Niet veel later komt de heer des Huizes zelf binnen. Voldemort hangt zijn lange zwarte jas op aan de kapstok. Hij loopt naar de tafel.

'Goedeavond mensen.
Schat wat eten we? Ik dacht eigenlijk dat je het al klaar had.'

Hij gaat aan het hoofd van de tafel zitten en kijkt zijn kinderen 1 voor 1 aan.

'Zo, wat hebben jullie zoal gedaan vandaag!'

If you dare to defy me, you /will/ regret it.

AnOukiiee
Schoolhoofd

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-03-2007 14:35:37

'Ja.. die zit vast wel buiten...' Dan hoort ze mamsje roepen dat ze moeten eten.
'Nou.. dan zien we haar vanzelf wel verschijnen...' Ze rennen naar de kamer toe.
'Ja mam' zegt ze geirriteerd. 'Die vent-' Maar dan komt `die vent` binnen. Gauw gaat ze zitten, en doet of er niks aan de hand is. Ze staart naar haar bord, om haar woorden in te houden. Graag zou ze iets spottends zeggen. Maar ze deed het niet.
Dan voelt ze dat vader rondkijkt, en hij vraagt wat ze gedaan hebben. Anouk antwoord niet, dat laat ze de rest wel doen

Sterre

Poetsjie

Witchcatjuh
Professor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 14-03-2007 21:02:39

Eva kijkt Anouk aan als ze geroepen worden voor het eten.
"Als dat maar goed gaat," mompelt ze zuchtend.
Net op het moment dat ze aan tafel zitten komt haar vader binnen. Ze moet zich inhouden om haar schampere lachje niet te laten klinken. Hij is behoorlijk olijk vandaag... Het past niet bij hem, maar ze is niet van plan het te verpesten.
Ze zit met haar eten te spelen als ze merkt dat haar vader ze aanspreekt. Ze kijkt geschrokken op.
"Uhm... Weet U, Maryke heeft volgensmij iets leuks gedaan vandaag," zegt ze dan snel.

Yesterday

<3 08-10-07

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-03-2007 17:07:05

Met een diepe zucht staat Maryke op als haar moeder haar roept voor het eten. Ze heeft helemaal geen honger en ook zeker geen zin om gezellig met haar vader aan tafel te zitten. Toch sloft ze langzaam naar de achterdeur toe, die ze opentrekt en vervolgens naar binnen loopt. Voor de eetkamerdeur blijft ze even staan en zucht nog eens diep. Dan loop ze naar binnen en gaat zitten op haar vaste plek, zonder de anderen aan te kijken. Ze voelt de blik van haar vader wel even op zich gericht, maar ze houdt haar gezicht afgewend. Vaag hoort ze hem wat zeggen en dan hoort ze ook haar naam. Ze schrikt op en ziet dat de anderen haar aankijken.
'Ik? Iets leuks gedaan? Nee hoor,' zegt ze snel. 'Ik heb wat rondgehangen in huis, en buiten.. Volgens mij was uw dag veel boeiender.' Ze kijkt haar vader aan. 'Nog Dreuzeltjes vermoord vandaag?'

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-03-2007 17:17:13

Daniëlle komt uit de straat aangelopen ze was bij vrienden gaan eten maar had dat natuurlijk niet verteld, daar had ze eigenlijk helemaal niet aangedacht het was veel te gezellig en automatish bleef ze daar mee eten.
Ze moest niet aan de reactie denken als haar vader zag dat ze niet thuis had gegeten maar eigenlijk kon het haar ook geen moer schelen.
Met normale passen liep ze naar het huis toe en opende de deur, ze hoorde niet veel waarschijnlijk waren ze nog bezig met eten maar ze besloot toch maar naar de eetkamer te gaan.
Toen ze naar binnen liep zag ze inderdaad dat haar broertjes en zusjes + ouders aan de tafel zaten te eten.
Daniëlle mompelde iets wat op "hoi" leek en ging op een stoel zitten.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

hermelienfan!!
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-03-2007 13:22:52

Net toen ze aan tafel wilde zitten zag ze haar man binnen lopen. Ze liep naar hem toe en behandelde hem zoals gewoonlijk. Toen Anouk zei dat Marijke wel iets had beleefd hoopte ze vurig dat ze niet ging vertellen waar Daniëlle uithing. Ze wist wel zeker dat zij bij haar vrienden was en die mocht haar man niet. Gelukkig deed ze dat niet en net op dat moment kwam Daniëlle binnen gelopen. Ze keek niet naar haar man omdat ze wist dat hij haar weer ging ondervragen en zei dat ze zo terug zou zijn. Ze ging naar Daniëlle toe en zei dat ze even mee moest komen de gang op, zodat niemand hen kon horen. 'Daniëlle, je weet dat vader het niet leuk vindt als je te laat komt. voortaan op tijd komen, alsjeblieft?' vroeg ze haar dochter smekend. 'Nou hoe dan ook ik hoop dat je het leuk had en ik zal het verder wel met vader regelen. Ga nu maar snel naar boven en je huiswerk maken, alsjebliefT?'

Niets is mooier
Dan de liefde die
de storm des levens
heeft doorstaan

Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes!

(L) Davey:)

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-03-2007 14:11:29

Daniëlle liep met haar moeder naar de gang toen ze vroeg of ze even mee wou komen, eigenlijk had ze helemaal geen zin om mee te lopen maar ze had ook geen zin om in het bijzijn van haar vader te zijn dus liep ze maar mee.
' Ja hoor ma ik zal ervoor zorgen dat ik voortaan optijd bent ' zegt een lichtelijk geirriteerd.
Daniëlle was vaak te laat en dan kon haar vader nog al kwaad uitvallen maar hij had nog nooit iets bij haar gedaan en dat dacht ze ook eerlijk gezegt niet dat hij dat ooit zou doen.
' Wat moet ik boven doen ik heb geen huiswerk ' verteld ze haar moeder.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

Proxima
Klassenoudste
Moderator

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2007 19:21:39

Voldemort die toevallig om de hoek kwam lopen en hoorde dat Daniella geen huiswerk had kwam er aan.

'Geen huiswerk he? Dan kom maar eens mee!'

Samen liepen ze naar de oude donkere kelder.

'Het water is overgelopen, ga jij het maar weghozen. Dat is pas HUIS-WERK. En snel, als ik terugkom moet het klaar zijn, begrepen!'

Voldemort liep met een grijns op zijn gezicht weg. Hij liep naar boven en zocht de andere kinderen.

AnOukiiee
Schoolhoofd

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2007 19:33:04

Anouk staat woedend achter de deur. Nu had ze nog een reden om haar vader te ontlopen. Wanneer haar vader weg is, rent ze naar de kelder.
'Wat een klootzak, vind je niet Daan? Ik dacht dat hij JOU aardig vond...'
Ze kijkt naar de leiding.
'Daar is toch niks mis mee?' Dan valt er een druppel op haar hoofd. 'Misschien toch wel.. Gebruik gewoon magie..' Dan kijkt ze naar beneden, en ziet dat ze in een plas water stond. 'o..'
Ze loopt naar de trap.
'Ik ga nu weer verder met de: Vader-ontwijk actie, sorry dat ik je niet help'
Ze loopt de trap op, en ze hoort voetstappen. Gauw gaat ze weer achter de deur staan. De voetstappen bleken weer van haar vader te zijn. Hij ging ook weer precies de kamer in, waar zij zat. Hoe gaat ze nu weer weg komen. Haar vader ging op een stoel zitten, met zijn rug naar haar toe. Hij neuriede er een irritant wijsje bij. God wat zingt die vent valsDacht ze geërgerd. Ze probeerde geluidloos langs de deur te komen. Maar net toen ze op de drempel stond, hoorde ze haar naam.

Sterre

Poetsjie

Proxima
Klassenoudste
Moderator

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2007 19:53:52

'Anouk, staan blijven. Je probeert mij te ontwijken, dat is niet nodig hoor. Ik vind je altijd. Waarom ontwijk je me?!'

Langzaam loopt het gezicht van Heer Voldemort nog witter aan dan het al was.

'Spreek op!'

AnOukiiee
Schoolhoofd

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2007 21:57:40

Abrubt bleef Anouk staan. En ze draaide zich om. Ze zag hoe hij langzamerhand nog witter werd. Dat dat nog kon. Fijn.. ze had hem weer eens bos, zoals zo vaak.
'Jij vind mij niet altijd!' zegt ze boos. 'En ik ontweek je niet'
waaaaaaaaaah! Waarom komen die rotsmoezen niet wanneer je ze nodig hebt! Dacht ze boos.
Hij beval haar te gaan zitten. Langzaam liep ze naar een stoel, tegenover. Wat ging ze nou weer beleven? Allemaal boze gedachten schoten door haar hoofd. Allemaal scheldwoorden. Want ZIJ wist niet dat haar vader gedachten kon lezen.

Sterre

Poetsjie

Proxima
Klassenoudste
Moderator

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2007 22:14:51

'Ik weet wel waarvoor jij me in je gedachten uitscheld Anouk. Zoals je je gedraagt zul je nooit een dooddoener of mijn opvolger worden.
Je bent een vervelend kreng wat stiekem achter mijn rug dingen doet. Dat ben ik nu zat jongendame. Ik ga eens stappen ondernemen.
Ik wil jouw kennis laten maken met het Doodsdoenerleven. Morgenavond ga jij met mij mee om de dooddoenervergadering bij te wonen. Je hoeft niks te zeggen en alleen te kijken en te leren. Ik zou je eens laten zien waarom je respect moet hebben voor je vader. Ik ben de heer van het duister. Gedraag je als mijn dochter!
Morgenavond klokslag 8, ben je hier. Dan gaan we. En nu ga je rechtstreeks naar bed en ik wil je niet meer zien. Tot morgen!'

Voldemort verwdijnselde met een knal en Anouki stond alleen in de kamer.

AnOukiiee
Schoolhoofd

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2007 22:32:27

'Ik zal ook nooit een dooddoener worden!' riep ze woedend. 'Ik WIL helemaal geen dooddoener worden!'
Ze merkte nu pas op dat ze was opgesprongen, en plofte weer neer.
'Moet ik, bij al die klote dooddoeners gaan zitten als pappies lieve kleine meid die nooit iets doet? Vergeet het maar!'
Toen hij de naam: De heer van het duister' noemde snoof ze.
'De heer van aanstellerij bedoel je' mompelde ze boos.
'En mijn huiswerk dan? Hoe moet ik dat-' maar haar vader verdween. Woedend liep ze de trap op. Ondertussen duwde ze woedend haar moeder aan de kant. En ze viel huilend op haar bed neer.

Sterre

Poetsjie

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-03-2007 23:17:59

Maryke zit allang weer op haar kamer als er ineens luid geschreeuw uit de woonkamer komt. Met een zucht staat ze op en sluit de deur. Wat is het toch altijd gezellig hier Een paar tellen later hoort ze gestamp op de trap en een deur die met veel kracht dichtgesmeten wordt. Ze blijft even besluiteloos staan, maar besluit dan toch even te gaan kijken. Ze doet haar deur open en loopt naar de kamer van Anouk, waarna ze zachtjes op de deur klopt.
'Anouk?' vraagt ze voorzichtig. Ze hoort een vaag gebrom, dat ze een bevestiging vindt dat ze binnen mag komen. Ze opent de deur, loopt naar binnen en sluit dan de deur weer achter zich. Gelijk loopt ze naar haar zusje toe, die huilend op bed ligt. Maryke gaat naast haar zitten met opgetrokken knieën.
'Wat heeft hij nu weer tegen je gezegd zussie, dat je zo van streek bent?'

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

AnOukiiee
Schoolhoofd

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 16-04-2007 16:13:38

Anouk hoorde vaag haar naam. Ze bromde dat degene die achter de deur stond binnen mocht komen. Ze voelde dat iemand achter haar kwam liggen. Aan de stem die vroeg: `wat heeft hij nu weer met je gedaan dat je zo van streek bent, zussie`(ofzo) hoorde ze dat het Maryke het was. Ze draaide zich om, zodat ze naar Maryke keek. Ze vertelde over dat ze bij een dooddoenersvergadering moest zitten.
'En dan moet ik dus bij die enge freaks daar gaan zitten' sloot ze haar verhaal af. 'Dat heeft hij nog niet eens met zij favorietes gedaan(he Daantje en Maryke).' Toen Ging ze tegen Maryke aan liggen, en viel snikkend inslaap.

Sterre

Poetsjie

Navigatie:
1 - 2 - 3