Award stemmen zijn geteld
De kinderen van Voldemort
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Offline! |
De kinderen van VoldemortJaja! Ik ben een beetje laat, maar hij is wer weer.Anderling is na de dood van Perkamentus overgestapt naar de duistere zijde. Ze is getrouwd met Voldemort, en ze kregen kinderen. Voldemort gaat een van die kinderen aanwijzen als opvolger. Je moet natuurlijk wel naar hem luisteren. Anders kan je in de kelder opgesloten worden, of nog een ergere straf. Voldemort: Proxima Anderling: Hermelienfan!! Kinderen: Anouk, Eva, Maryke, Danielle Overige Dooddoeners: En maak jezelf niet meteen opvolger ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Anouk schrikt op uit haar gedachtes. Zei hij iets tegen haar? Hij kijkt naar haar dus dat zal wel een ja zijn. Maar wat zei hij eigenlijk? Op hoop van zegen zegt ze: "Hm-hm" Ze kijkt hem van opzij aan. Oké, mooi. Goede antwoord. Ze eet nog een paar stukjes kip. Ze krijgt op haar kop van haar moeder omdat ze alleen kip eten niet genoeg vindt. Anouk zucht geërgerd. Ik haat rijst. denkt ze geërgerd. Maar goed, het zal allemaal wel. Ze eet wat rijst en gaat daarna weer verder met de kip. Haar moeder kijkt haar aan. 'Wat? Ik heb nu toch rijst gegeten?' vraagt ze grijnzend. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Proxima Klassenoudste Moderator Zwadderich Posts: 473 Offline! |
Lacht een beetje als hij z'n dochter twijfelend aan de rijst ziet werken. In zijn gedachten gunt hij haar de marteling, omdat ze zo respectloos over haar vader dacht. Met een glimlach op zijn dunne lippen zegt hij. ''Goed... goed... nou, als je klaar bent, mag je de tafel afruimen en de keuken schoonmaken!'' hij staat op en drinkt zijn glas wijn leeg. Daarna loopt hij naar een andere kamer.. and omhelst Bellatrix. ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Opstandig trekt ze haar mond open. 'Ja dag' mompelt ze terwijl een gezicht trekt naar zijn rug. 'doe 't lekker zelf' Ze staat op en loopt de deur uit. Ze ziet net haar vader een kamer binnenstappen. Oké, kust veilig. Op haar tenen sluipt ze langs de kamer heen naar buiten. 'Oh, Anouk. Je bent zó geweldig' zegt ze tegen zichzelf. Dan voelt ze opeens dat 't koud is. Oké, dan maar weer naar binnen. Ze sluipt naar de trappen en rent dan gauw naar boven. Boven aangekomen zet ze haar muziek aan en gaat een boek lezen. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Als Voldemort klaar is met een gesprek, loopt hij naar de keuken om te kijken hoe het met Anouk gaat... als hij ziet dat de vogel is gevlogen draait hij zich woedend om en stormt naar boven. met een klap rukt hij de deur uit het schanier and kijkt woest naar zijn dochter. Hij richt zijn toverstok op de radio and blaast het op! ''Hoe durf jij een bevel te negeren?! En waar haal je het gore lef vandaan een dreuzel apparaat te gebruiken in MIJN huis!!'' Hij wijst met een magere hand naar de kapotte radio. ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Ze hoort hem al de trap op stormen. Oh oh... Haar deur wordt er haast uitgerukt en hij blaast woedend haar radio op. Met haar boek bedekt ze haar ogen tegen de deeltjes. 'Hé!' zegt ze woedend. 'Dat was mijn radio.' Hm, ja, dat had hij vast ook wel door. 'Bijna alles is hier een dreuzelvoorwerp hoor' werpt ze woedend terug. 'Want ik geloof niet dat tovenaars of heksen borden hebben uitgevonden? Of pannen? En zelfs geen huizen! Dat waren ook dreuzels. Maar nee hoor, je moet persé mijn radio opblazen!' Hmpf, stom gedoe. Stomme vent. Mijn arme radio! ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Voldemort schudt woedend zijn hoofd and wijst met zijn lange vingers naar jou. ''Je staat op het punt om uit huis gezet te worden, leer mij te respecteren of je bent voer voor Nagini! Dit is je allerlaatste waarschuwing! Je hebt zeker je kansen verprutst om mijn opvolger te worden. Mijn andere dochters hebben een grotere kans!'' hij vouwt zijn handen en kijkt woedend naar Anouk, zijn ogen zijn met bloed vergoten en zijn smalle lippen trillen! ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Hm, uit huis gezet worden? Nog niet eens zo'n slecht idee. Maar hoe kan ik én uit huis gezet worden én voer voor Nagini worden? Dan wordt Nagini dus ook uit huis gezet? Grappig... Ze kijkt haar vader aan. Moet ze nou sorry zeggen of niet? Nee, hij heeft haar radio stuk gemaakt! Maar... als ze geen sorry zegt, moet ze het huis uit én wordt ze voer voor nagini omdat die ook het huis uit gezet wordt. God... ze ratelt weer door. 'Denk je dat mam dat goed vindt, als ik voer voor Nagini wordt?' vraagt ze nadenkend. Ze kijkt weer naar vader. Hij kijkt haar spottend aan. Oh ja, dat maakt hem natuurlijk niks uit. Dan hoort ze hem zeggen dat ze geen kans meer maakt. 'Het spijt me, vader, ik zal het niet meer doen.' zegt ze terwijl haar lippen beginnen te trillen en haar ogen vol tranen komen te staan. 'Kunt u me alstublieft alle domme dingen vergeven die ik heb gedaan?' Edit Faile: Let een beetje op slowposten. Geef de rest ook een kans om mee te doen. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Jarno Klassenoudste Huffelpuf Posts: 296 Offline! |
Opeens gaat er een luid gejank door het huis. Keline Jarno (1 jaar) werd wakker. "Weeehhhhhh, papa! Van luzijus mag ik pjipeling niet martelen" word er hard geschreeuwd.Jarno was net 1 jaartje oud en zijn vader had hem de Cruciatusvloek al geleerd. Hij wou nu nooit meer iets anders dan hem gebuiken! ---------------------------------------- Voeg me toe als buddy, dan voeg ik jou toe ^^ |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Liza is ook een dochter van Voldemort. Alleen is Anderling niet de moeder van haar. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

word er hard geschreeuwd.