Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Sorteer Gijske bij....
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
Sorteer Gijske bij....Bonjour,Ik ben Gijske. Ik ben 17 jaar oud (nooit oud genoeg om een tovenaar te worden). Ik hou van mijn hobby's. Hieronder valt sporten, veel sporten, elektrische gitaar spelen (vooral hardrock/metal nummers, maar een rustige Nothing Else Matters kan er ook bij.) Gamen is ook een hobby van mij. Welliswaar geen Harry Potter games, want deze vind ik 9 van de 10 keer niet echt super. Mijn spellen zijn meer race-games, of shooters. Ik zit nu in Havo 5, met een technisch profiel. Mensen die mij kennen zouden mij omschrijven als... -Gezellig -Grappig -Leuk om mee om te gaan -Aardig -Wil luisteren naar alles -Kan je bij uithuilen -En misschien nog iets maar daar ben ik niet van op de hoogte ![]() Als ik bij .... ingedeeld zou worden, zou dat echt fantastisch zijn. Eigenlijk hebben alle afdelingen wel voor en nadelen. Groetjes uit BRABANT, Gijske ---------------------------------------- |
|
Systeem Ravenklauw Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Faile. Groeten, Orde van de Feniks Faile ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1