Award stemmen zijn geteld

Leugenaar.(deel1)

StarOnTheSky
Dreuzel

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 21:54:44

Leugenaar.(deel1)

Ze kan alleen maar liegen. Liegen om zich zelf er beter op te maken. Liegen dat ze rijk is, liegen dat ze een villa heeft, liegen dat ze niet rookt, liegen dat ze drugs haat, met alcohol erbij. Ze kan alleen maar liegen om zichzelf er beter op te voelen, waar onder ze liegt dat ze een jongen is, en ze zichzelf om heeft gebouwd. Liegen dat ze ouders heeft. Niemand weet dat ze is om gebouwd, behalve haar broer, maar die is nergens te bekennen. Zo heeft ze gelogen dat ze een auto heeft, en moet ze elke dag een auto in de buurt stelen om er mee naar school te gaan. Één keer was ze met de fiets gekomen, en hadden ze Chenelle raar aangekeken. Ze loog gewoon dat de auto stuk was. Nog een leugen. Ze liegt dat haar ouders op zakenreis zijn in Amerika, en tonnen verdienen. Niet dus.

"Mama, ik voel me niet lekker.." mompelde Chenelle, en mevrouw van Dam keek haar dochter aan. Ze voelde aan haar voorhoofd."O mijn.. je bent gloeiend heet!" riep ze uit en liep naar meneer van Dam. "Schat, ze moet naar de dokter, nu." en meneer van Dam starte de auto. Ze stapten in. Met een snelle flits reden ze naar het ziekenhuis, de dokter was te ver. "Giovanni, ik wil niet dat ze haar gaat pesten in het ziekenhuis, begrepen?" Giovanni, Chenelles oudere broer snoof schamper. Hij was achttien, en heel erg brutaal. "Pa, stop hier. Zet me af." zei hij dodelijk chagrijnig. "Niets er van, je zusje moet.." maar Giovanni liep het niet toe. "AFZETTEN, NU!" schreeuwde hij, en zijn moeder gilde. Hij trok een mes. "Ik ben het leven met jullie zat!" en stapte uit. Hij liep de bossen langs de autoweg in, en verdween. Haar moeder huilde, en haar vader snifte zwakjes, zich zelf in willen houden. Hij klopte zijn vrouw op haar schouder.. En toen gebeurde het.

Net toen de hand van meneer van Dam terug trok, glipte zijn andere hand uit, in de gedachten dat zijn vrije hand het stuur al vast had. Niet dus. Hij raakte van de baan, en Chenelle, die lag, rolde op de vloer, die bekleed lag met een deken. Haar ouders schreeuwden, gilden en baden, maar een knal en geknars was genoeg om te snappen wat er gebeurd was. Met loeiende sierenes brachtenze Chenelle naar het ziekenhuis. Haar ouders er langzaam achteraan, voor hun was het telaat. Haar hersens waren beschadigd.. Ze zou voor eeuwig liegen.

----------------------------------------

arnor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-09-2010 08:17:13

Leuk en goed verzonnen.
Soms wat beter je zinnen opbouwen maar dit is al geweldig!

...Light may be useful if there's darkness...

...It's all about blood...

Kathy
Dreuzel

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 14-09-2010 21:15:56

Dat is echt origineel gevonden! Ik wacht met spanning op het vervolg

What doesn't kill me, only makes me stronger.

Mijn verhaal...

Navigatie:
1