Award stemmen zijn geteld
Voorsteltopic van MissSnape
|
MissSnape Dreuzel Griffoendo Posts: 4 Offline! |
Voorsteltopic van MissSnapeHallo allemaal!Nou ik ben dus MissSnape, maar in het echt heet ik Laura. Ik ben 16 jaar oud en woon in de provincie Noord-Holland. Mijn hobby's zijn: Lezen, Schrijven, RPG'en, Computeren, Kletsen met vrienden, Films kijken en Muziek! Ik ben fan van Harry Potter, Pirates of the Caribbean en Lord of the Rings. Ik ben echt verslaafd aan films en kijk ook zo'n beetje alles, als ze maar goed zijn Ik heb dan ook een hele lijst met lievelings acteurs en actrices die ik je deze keer bespaar Mocht je toch willen weten wie allemaal, stuur me dan gewoon een berichtje ofzo Nou dat was het dan wel weer voor vandaag xMissSnape ---------------------------------------- Live every moment like your last... Because I've got a fucking knife and I know where you live. |
|
Systeem Griffoendo Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Mouse. Groeten, Orde van de Feniks Mouse ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1

Ik heb dan ook een hele lijst met lievelings acteurs en actrices die ik je deze keer bespaar