Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Sortering van MissSnape
|
MissSnape Dreuzel Griffoendo Posts: 4 Offline! |
Sortering van MissSnapeIk had zolang uitgekeken naar deze dag en eindelijk was het zover. Maar toch vond ik de sortering wel het aller spannendste van allemaal! Iedereen die zo naar je keek.Hier stond ik dan, midden in de grote zaal van Zweinstein. Het zweed was me uitgebroken en mijn knieen knikte. Het leek wel alsof ik zenuwachtiger was dan voor normalen dingen, maar was dit wel iets normaals? Voor mij wel, want ik was opgegroeid in een volbloed tovernaars familie. Magie was voor mij altijd al normaal geweest. Plots werd ik uit mijn gedachten gehaald door een wat oudere vrouw. Ze had mijn naam gezegd en ik moest nu naar voren komen. De vrouw leek me streng maar tevens ook erg rechtvaardig. Angstig liep ik naar voren en ging ik vervolgens op de kruk zitten. De grote hoed werd op mijn hoofd gezet en zakte een beetje over mijn oren heen. Ik begon na te denken. In wat voor afdeling zou ik geplaats worden? Ik wist veel van iedere afdeling, dat kwam doordat mijn vader mij er al vanalles over had geleerd en verteld. Mijn eigenschappen, dacht ik. Dat was waarschijnlijk wel belangrijk voor de sortering. Ik ben lief eerlijk en oprecht, maar wel snel jaloers, verlegen en ben erg netjes en kieskeurig. Ik ben bijna nooit bang en hou erg van veel uitdaging. Dapper ben ik dus ook wel. Wat is nog meer een eigenschap van mij? Bedacht ik mij weer. Dat ik toveren erg leuk vind? Was dat wel een eigenschap? Ik werd echt gek van mijn eigen gepieker en hoopte dat de hoed snel zijn beslissing zou nemen, want ik kon echt niet langer wachten en ik had ook nog eens zo'n trek! ---------------------------------------- Live every moment like your last... Because I've got a fucking knife and I know where you live. |
|
Systeem Griffoendo Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Faile. Groeten, Orde van de Feniks Faile ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1