Award stemmen zijn geteld

Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!

the story goes on (2017)

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 11:34:55

the story goes on (2017)

Er zijn een paar RGP's die zich afspelen als al de personages ouder zijn, maar wat als we nu gewoon verder gaan op het einde van het zevende boek?
We houder ons aan de verhaallijnen van de boeken, maar er mogen wel personages bijkomen, zolang ze kloppen, hiervoor zijn er ook regels:
- Stuur je personage via een PU en vult hierbij volgende informatie aan:
*Naam:
*Leeftijd:
*afdeling en jaar/broep:
*Bloed: Volbloed/halfbloed/dreuzelbloed/snul/dreuzel
*Broers/zussen:
*ouders:
*kinderen:
*relatie:
*uiterlijk:
*karakter:
*overige:
*gespeelt door:
als je een / zet kan je dit personage later nog aanpassen bij het /je.

1 á 2 peronage per persoon, maar je mag wel in de plaats van andere personages antweerden of acties doen, als deze personen nog niet in gebruik zijn.
Het boek eindigt op het perron 9 3/4 als de trein net vertrekt.

Personages:
Naam: Roos Wemel
Leeftijd: 11
Afdeling en jaar: Griffoendor 1e jaar
bloed: halfbloed
Broer: Hugo Wemel
Ouders: Ron wemel en Hermelien Griffel
Relatie:/
uiterlijk: bruin haar en bruine ogen, lijkt meer op haar moeder dan op haar vader.
Karakter: soms bazig, trouw aan vrienden en familie, helpt dierene die het moeilijk heeft en is heel dapper.
Overig: haar lievelingsvek is verweer tegen de zwarte kunsten en ze houd ook wel van zwerkbal, maar kan het niet erg goed.
Gespeelt door: Amy

naam: Roxanne Wemel
leeftijd: 12 jaar
afdeling en jaar: griffoendor 2e jaar
Bloed: Volbloed
Broer: fred wemel Jr.
ouders: Angelique Jansen en George Wemel
Uiterlijk: Rood haar, bruine ogen, slank en best wel knap.
karakter: Ze is heel nieuwsgierig maar ook heel vriendelijk en vaak goedgezint, ze probert ook iedereen zoveel mogelijk te helpen.
overig: Ze is dol op zwerkbal en houd enorm van dieren.
gespeelt door: Ginnygirl

Naam: Scarlet Malfidus
Leeftijd: 11
Afdeling en jaar: Zwaderich 1ste jaar
bloed: zuiverbloed
Familie: Haar ouders Serena Malfidus (Zelfverzonne zus van Draco) en Dorian Zabini. Haar oom Draco Malfidus en haar tante Astoria Goedleers en als laatst haar neef Scorpius.
uiterlijk: Ze heeft lang zwart haar en blauwe ogen, ze is vrij slank.
Karakter: Ze is een emotieloze meisje,ze laat nooit haar gevoelens tonen. Helemaal niet haar positieve gevoelens. Ze laat niet met zich sollen en geloofd totaal niet in de liefde, als ze liefde voelt dan mept ze die heel hard van zich af. Ze doet dat omdat ze bang is om liefde juist te voelen. Ze wil niet dat het met haar het zelfde overkomt als haar moeder Serena.
Geschiedenis: Voordat Scarlet geboren was had Serena een relatie met Dorian gehad, maar toen Dorian erachter kwam dat Serena zwanger was verliet die haar en moest Serena haar alleen opvoeden. Ze kreeg wel een beetje hulp van haar broer en zijn vrouw, maar Serena deed meer het opvoeden van haar.
Overig: Net als haar moeder kan ze veranderen in een zilvere slang. Ze ontmoet een zwarte wolf in het verboden bos en word daar dikke vrienden mee. Die vriendschap word dat zo groots dat de Zwarte wolf alles doet om haar te beschermen en luisterd ook altijd naar haar. Ze noemt die Zwarte wolf "Shadow".
Gespeelt door: Liza Vilijn

----------------------------------------

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

klik hier om hpt-familie van me te worden.
klik hier voor meer info over een suppersite!

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Sfinx
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 12:28:25

Roos
Toen ik mijn familie niet meer kon zien ging ik samen met Albus, James en Roxanne terug zitten op de zetels in onze wagon.
"Nodig mij ook eens uit in je leerlingenkamer als je bij zwadderich komt." Zei Jams tegen Albus.
"ik kom niet bij Zwadderich!" Riep Albus terug.
"He zeg! Doe nou nioet zo kinderachtig James." Zei ik. Ik zag dat dit nog eens op vechten zou uitdraaien. "Vertel liever hoe jullie vakantie is geweest. Voor de tijd dat wij niet bij elkaar zaten."

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 12:36:51

Een meisje met lang zwart haar kwam op het peron samen met en vrouw met donkerblond haar, ze hadden allebei precies dezelfde blauwe ogen. Maa die van haar keken heem emotieloos en die van haar moeder was gewoon kalm. "Oke doe je best en ..." Maar voordat haar moeder nog verder door kon gaan gaf ze haar moeder "de blik" en meteen stopte haar moeder, ze grijnsde gewoon naar haar en meteen verdwijnselde ze weg. Nu stond het meisje alleen. In de verte zag ze een meisje en twee jongens en rolde met haar ogen. Vast de Potter en de Wemel familie, dacht ze sarcasties. Haar moeder had verteld over "De jongen die bleef leven" hij was diegene die Voldemort had vermoord.

Haar moeder was erbij geweest, ze had toen oog in oog gestaan met Hermelien Griffel en Ginny Wemel.
Ze snoof en liep het drietal zo voorbij met een emotieloze houding.
Ze hoopte dat haar neef spoedig zou komen. Want dit zal ook zijn eerste jaar op Zweinstein zijn.
Na een half uur gewacht te hebben, wou ze niet meer langer wachten, ze stapte de trein in en zocht meteen naar een goede coupe.

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 14:00:11

Raxanne zat samen Met James, Roos en Hugo in de trein, James was Hugo aan het plagen. "Doe dat niet James, we zullen wel zien in welke afdeling hij komt. En onthou wat jullie vader heeft gezegd: 'het zijn u keuzes die bepalen wie je bent' en dus ook in welke afdeling je komt." Roos ging dit jaar voor het eerst naar zweinstein, zij zelf zat al in het tweede jaar, het was haar opgevallen dat er veel eerstejaars waren. Waarschijnlijk niet meer als vorig jaar, maar toen was ze zelf eerstejaar. Ze hoopte dat Roos bij griffoendor kwam, maar ze dacht van wel.
Ze had hermelien en Ron belooft dat ze voor Roos zou zorgen, en dat was ze nog steeds van plan.
Albus ging ook naar het eerste jaar en James was evenoud als haar, en zat ook in griffoendor. In de vakantie speelde ze vaak samen zwerkbal, ze kwamen wel goed overeen.
Lily, de kleine zus van ALbus en James mocht nog niet naar zweinstein, ze had dan ook de hele vakantie door gezegd hoe jaloers dat ze op ons was en hoe graag ze mee wou.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 14:05:43

Off: willen jullie er rekening me houden dat de trein al vertrokken is? Maak je post anders wat langer en vertel verder tot op de trein ofzo. Hou alsjeblieft rekening met de mensen die voor jou gepost hebben.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

krikri
Afdelingsspook
Webmaster
Afstammeling van Mundungus

Gold Member  

Ravenklauw
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 19:20:06

Sorry hoor, maar ik krijg een déjà vu effect hier
Hoeveel keer nog gaan jullie dit zelfde onderwerp/thema uitmelken?
Doe het één keer en doe het daar dan ineens goed, dan is het voor alle leden veel leuker om het te lezen dan telkens opnieuw dezelfde zooi van in de trein zitten, aankomen en veel blablabla

Heeft dit topic zin?
NEEN
Gaan ik jullie hier verder laten gaan?
Ook dit keer NEEN

Topic

XxX Sjoerdje XxX

maryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend!

Expect nothing so you won't get disappointed!
It doesn't make any difference what I say,
If you aren't really listening!

Systeem

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010

beste tovenaar,

Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van krikri.

Groeten,

Orde van de Feniks krikri

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-11-2010 20:23:37

off: De topics is terug open, dus posten maar!!

on: Toen het snoepkarretje langs kwam moesten Roos en Roxanne de jongens tegenhouden zodat ze niet te veel zouden kopen en nog wat geld zouden hoeden voor een andere keer. Zelf kocht ze twee pompoentaartjes en een doosje smekkies in alle smaken, waarmee ze altijd spelletjes speelde op de kamen van de meisjes van haar leeftijd.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Navigatie:
1