Award stemmen zijn geteld
the time of the dragonriders has come again
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
the time of the dragonriders has come againDeze RPG gaat over de film eragon, maar een hele tijd later. Er zijn weer draken en drakenruiters in Alagesia.Er zijn alleen zelfgemaakte personage, maar zorg er wel voor dat de personages iets met elkaar te maken hebben zodat er niet te veel afzonderlijke verhalen ontstaan. Als je niet graag zelf personages verzint, wil ik er wel voor jou verzinnen, dan stuur je gewoon een uil met wat er allemaal zeker moet kloppen. Je moet als je een uil stuurt voor een personage er een paar dingen in vermelden: - naam -leeftijd - of je al dan niet een drakenruiter bent - zo ja, naam van je draak - Of je 'goed of slecht' bent (goede willen gewoon gelukkig leven en eenharmonie, slechte willen macht over heel Alegesia) - je uiterlijk - je karakter - familie of vriendenrelaties - en of je elf/dwerg/mens bent andere weetjes of extra mogen er ook altijd bij, maar de boverstaande punten moet je zeker vermelden. er zijn ook elkele regels: -iedereen is vrij om goed of slecht te zijn, maar het is niet te bedoeling om echt mensen te vermoorden of uit het rpg te gooien - je blijft altijd redelijk tegenover andere - je houd je aan de verhaallijn - - als je langer als 3 weken niets post ben je oudgeschreven, de 1e keer laat ik je karakter nog 6 weken staan, de 2de keer 4 en de derde keer word je personage verweiderd, vakanties zijn niet bijgeteld, dan stuur je wel een uiltj - Amuseer jezelf!!! elfen: elfen zijn maar heel zelden 'slecht' (maar het komt wel voor) ze zijn makkelijk in contact met andere volkeren, maar laten niet snel andere volkeren toe in hun steden, daarvoor moet je er goed meer bevriend zijn. Voor de rest zijn ze erg trots en worden niet graag beledigd, hun draken zijn meestal sierlijker als de anderen. Bij de elfen is het familieverband heel groot, het komt zelden voor dat een elf een ander niet kent en ze zijn ook heel respectvol en zorgend tegenover elkaar. mensen: mensen zijn het meest geneigd om 'slecht' te worden, ze zijn iets uitbundiger en denken minder over alles na als de elfen, hun draken zijn zoals de gewone draken meestal worden voorgesteld, ze worden wel nog net iets makkelijker in de elfensteden toegestaan als de dwergen. Let drwergen contact zoeken is voor de mensen vrij moeilijk, omdat ze daar over het algemeen een beetje schrik van hebben. Hun familierelatie is zoals de onze, ze zijn het grootste volk van Alegesia wat maakt dat ze maar een beperkt aantal mensen kennen. Ze zijn ook niet zo respectvol tegenover iedereen als de elfen, maar dit neemt niet weg dat het familieverband in kliene krind heel groot kan zijn. dwergen: dwergen zijn het uitbundigdst en het minst nadenken van de drie volkeren. Zij gaan heel snel aanvallen zonder er eerst over na te denken. Dit is de ook waarom ze zo moeilijk te berijken zijn. Dwergen zijn wel heel snel zelfstandig en hebben niet veel zorg nodig. Ze zijn wel een heel vrolijk volk dat graag drink en een feestje bouwt. Hun draken zijn het ruigste en sterkste van ze allemaal, maar ook het traagste. personages: mensen: ... elfen: Lucy: 16 jaar, en net een drakenruiter draak heet Skye en is een vrouwtje Ze is aan de 'goede' kant Ze heeft lang glad bruin haar en paarskleurige ogen, ze is (zoals alle elfen) knap en heeft een zachte stem Ik ben heel rap bezorgd om personen en probeer ze ook te helpen, als het echter 'slechte' zijn kan ze wreed en genadeloos zijn. Ze is de nicht van de dochter van de elfenmeester, en vrij gerespecteerd en gewardeerd gespeeld door Ginnygirl naam: layla Leeftijd: 18 jaar drakenruiter naam draak: Sylaya uiterlijk Layla: blond lang haar, kristalblauwe ogen, groot, slank, harmonieuze stem, een van de mooiste der elfen uiterlijk Silaya: Lichtblauw met een smal hoofd en vleermuisvormigge vleugels. karakter: zeer trots, een lak aan de regels, uitzonderlijk avontuurlijk, moedig, trouw aanvrienden en familie ze is de dochter van de elfenmeester en is het beste bevriend met elfes tussen twee jaar jonger en twee jaar ouder dan haar. gespeeld door Amy Naam: Nimawe Leeftijd: 17 Uiterlijk: Ze heeft lang vuur rood haar en rode ogen, ze is vrij slank en 1.70 lang. Meestal heeft ze haar in een staart, maar soms laat ze het ook gewoon hangen. Karakter: Ze was eerst erg lief,aardig en behulpzaam maar alles veranderde op haar achtste jaar. Nu is ze erg kil,koel, geeft om niemand, geloofd niet in de liefde, fel, medogenloos en erg bot en sarcasties. Familie of vriendenrelaties: Nimawe had een vader en een moeder, maar beide zijn overleden. Ze heeft ook nog een tante en een oom. Verder heeft ze geen zussen of broers, ze is de nicht van Arya. Geschiedenis: Nimawe was een gelukkig en een blij meisje, maar op haar achtste jaar veranderde alles, haar vader moest op pad. Hij moest helpen bij een andere stad, maar hij kwam daar om bij een gevecht. Haar moeder raakte op dat moment in depresie en overleed daar aan. Sindsdien heeft Nimawe een liefde meer gevoeld. Ze woont nu bij haar oom en tante, maar vind daar helemaal niet fijn. Haar beide ouders waren drakenrijders en dus is Nimawe ook een drakenrijder. Op haar twaalfde jaar ondekte ze een gitzwarte ei in het bos, ze wist dat het een draak was natuurlijk. Haar oom en tante wouden niet dat ze voor dat draken ei zorgde, want ze dachten dat ze onverantwoordelijk was. Maar toch ging het ei uit komen met haar geweldige zorg. Op haar viertiende was het zat van het thuis leven bij haar oom en tante en ging weg. Samen met haar draak "Shadow" want zo noemde ze haar gitzwarte draak. Nimawe zit niet aan de goede kant, maar ook eigenlijk niet aan de slechte kant. Ze zit er juist middenin. Nu dwaalt ze nog steeds alleen rond samen met haar draak. gespeeld door Liza Vilijn dwergen: ... ---------------------------------------- ![]() |
|
Lucy zat in het bos, samen met Skye. Ze bekeek haar merkteken. Wat facinerend, dacht ze. Ja, hé. dacht Skye terug. Morgen begint je opleiding, je mag niet vergeten naar de lessen te gaan, want die zijn heel belangrijk. waarschuwwde ze. "Weet ik wel," zei Lucy. Meestal praatte ze gewoon luidop met Skye, alleen als er iets was dat de andere niet mochte weten dacht ze het alleen maar. "Weet jij waar Layla is? Ik had haar gezegd dat ik nu ongeveer haar zou opzoeken." Klim op mijn rug, dan zoeken we haar. Ze klom op Skye haar rug en ze steeg op en vloog over de stad. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Off: Sylayas gedachten zijn zo en die van Layla zijn zo. ON: Layla was samen met Silaya bezig aan haar dagenlijkse training tegen haar knecht, waarbij Layla en Silaya zowel samen werkten als dat ze ook elk appart leerden vechten. Layla begon er al aardig goed in te worden en Silaya leerde ook veel bij. "Hey, ik denk opeens aan iets." Zei Layla. had Lucy niet gezegt dat ze zou komen? dacht ze. Ja, ik denk dat ze daar iets van had gezegt, ja. antwoorde Silaya Edit Mouse: Volgens Regel 5 van deze website is het gebruik van kleuren niet toegestaan tenzij als je zoals jij GM bent. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Lucy kende de oude taal vrij goed, deze werd namelijk nog steeds door een groot deel van de elfen gesproken. Ze dacht iets, en plots zag ze alles door de ogen van Skye, zo was het makkelijker om Layla te vinden. Ze zag dat Layla aan het oefenen was, daalde en steeg af. "Heey Layla, je was toch niet vergeten dat ik langs ging komen zeker?" vroeg ze lachend. Layla keek op een lachte terug. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
off: Zo ziet de draak van Nimawe uit Shadow off2: Hoe deed je zo'n kleur Amy? voor de gedachten van je draak Een meisje met vuur rood los lang haar reed op een gitzwarte draak, ze vloog hoog boven de bergen. Sinds haar vijftiende is ze weg gegaan bij haar oom en tante. Ze heeft niet echt meer een thuis plek, ze gaat van de ene stad naar het andere. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
off: Edit Liza Vilijn: ik vrees dat je daarvoor, zoals Mouse zegt, GM moet worden. ON: Layla zag Lucy aanvliegen. Silaya, we stoppen voor vandaag, vlieg langs mij en ik spring er op, zoals we gisteren geleerd hebben. Oke, ik kom al. ![]() Amy dacht aan haar les van gisteren en nam op het juiste moment het bovenste deel van Silaya's staart vast. Ze zwierde zichzelf op de onderrug van Silaya, waarna ze naar boven kroop. Layla reed altijd zonder zadel, omdat ze lieven alles had zoals het geschonken werd door de natuur. "Bedankt voor de les!" Riep ze naar haar Knecht. "hey Lucy, hoe gaat het?" Zei ze tegen Lucy. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Goed hoor, Ik begin binnenkort met mijn lessen." zei ze opgewekt. "En Skye kijkt er ook enorm naar uit, niet?" Voegde ze eraan toe. Skye maaktte een geluidje en knikte met haar kop terwijl ze tegen Lucy zei: "Ja, inderdaad, ik heb er geweldig veel zin in!" Ze vlogen een eindje van de stad vandaan, over het bos. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
"Waar ga je les volgen?" Vroeg Layla aan Lucy. Ze was heel benieuwt. Layla kreeg privélessen omdat haar vader dat zo wou, maar ze was nieuwschierig waar de andere les volgden. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Ik weet het niet, mijn moeder zou me morgen tonen waar ik moet zijn, weet jij het soms Skye?" Vroeg ze, nu ze erbij nadacht bedacht ze dat ze daar nog nooit over had nagedacht. Ik dacht dat jij ook apart les ging krijgen. Normaal krijgt iedereen individueel les, maar wel van een vast team lesgevers. Lucy herhaalde dit voor Layla zodat ze kon volgen, "gaan we eventjes langde, ik heb wel zin in een wandeling." Zei Lucy tegen Skye, Layla en Sylaya ---------------------------------------- ![]() |
|
|
"ach ja, waarom niet. Maar je weet dat ik liever vlieg." landen of niet? land maar. Silaya vloog sierlijk naar beneden en lande bijna onhoorbaar op het mos tussen de bomen. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Stacie vogde layla, ze had zin om even haar benen te strekken, dan konden Skye en Sylaya ook even 'hun vleugens strekken'. Skye landde mooi naast Sylaya. "Mooie landing Skye," Glimlachte Lucy. Dank je, ik lijk beter te worden met de dag. Als we een paar lessen achter de rug hebben kunnen we een paar trukjes uitproberen. 'Ja, dat zou geweldig zijn,' dacht ik. "Wanneer leer je vliegstunts Layla? vroeg ze. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
"Valt te zien naar wat je volgt. Ik ben gestart met behendig vliegen om snel tussen bomen of andere draken door te vliegen en ben daarna begonnen met het snel op en afstijgen van Silaya. Nu ben ik bezig met gevechtstechnieken zowel op als naast mijn draak." Zei ik glimlachend tegen Lucy. vergeet er niet bij te zeggen dat ik ook vechttechnieken leer. met of zonder jou op mijn rug. "Ja, juist, dank je Silaya." Antwoorde ik. Ik sprak liever gewoon tegen mijn draak. Dat denken vond ik zo assosiaal. Zeker bij vrienden. "Silaya leert ook vechttechnieken met mij op haar rug, en ook zonder. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Geweldig!" glimlachtte Lucy. Ze wou heel graag leren vechten. "Vechten is geen spelletje hoor!" waarschuwde Skye haar. "Weet ik," zei Lucy, "maar toch zou ik graag eerst leren vechten. En geef toe dat jij dat ook graag wil leren niet Skye?" "Oké, ik wil het ook leren, maar alleen omdat ik ons dan beter kan beschermen.""Dacht ik het niet," knikte Lucy goedkeurend. "Wij gaan vragen om te beginnen met vechten." verduidelijkte ze tegen Sylaya en Layla. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
"Dat kies je natuurlijk allemaal zelf. Vroeg of laat zal je toch alles leren." Glimlachtte ik. Als de vijand zolang weg blijft. Maak je niet ongerust. De ouderen letten op de jongeren, en wij zijn al ver gevordert in de lessen. Maar wij gaan niet moeten verchten. Ik ben de dochter van de meester der Elfen. En wat als de vijand te sterk is? Wat als de vijand de verdediging doorbreekt? Dan zullen ook wij moeten vechten. Voor het zelfde geld komt er nu een vijand aan. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Navigatie:
1