Award stemmen zijn geteld
Your own home, Zweinstein!
|
StarOnTheSky Dreuzel Ravenklauw Posts: 8 Offline! |
Your own home, Zweinstein!Maak vrienden, vijanden, beste vrienden!! Lach, huil, pruil, verwen, wordt verwend, schater, wordt kwaad, hier alleen hier.. alleen hier in Zweinstein! Leef je leven, maal plezier met je vrienden en wees er voor elkaar. Pas op vooor de gevreesden, want die weten je altijd uit te lokken, zeker die ene om het hoekje,.. die enge.. Foppe. LEEF EN GENIET, HIER WAAR HET KAN, IN ZWEINSTEIN, S'WERELDS BESTE TOVENAARS SCHOOL! VEEL PLEZIER! regels -max.2 rollen, tenzij je een volwassenen/leraar erbij wil (dan max.3) -erotiek mag, maar please geen details, dan ga je maar films kijken. -niet godmodden, tenzij je toestemming hebt van de gegodmonde. -hou het leuk, maak geen ruzie om een spelletje dat RPG'en heet, dan verwijder ik je rol meteen. veel plezier (L) ---------------------------------------- |
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Liza Vilijn: Een meisje met lang pikzwart haar en met een witte mantel aan liep op het peron van 9 3/4. Ze had een kap over haar hoofd zodat je haar gezicht niet zou zien. Dit zou het meisje's vijfde jaar worden en iedereen weet eigenlijk nu wie ze is. Het meisje hete Liza Vilijn. Liza is de dochter van Voldemort, ze had ook nog twee broers die in hun zesde jaar al zaten. Ze zag nog niemand, behalve dan de eerstejaars die dom weg afscheid namen van hun ouders. Ze snoof en hoopte dat haar broers dit keer niet te laat kwamen op het peron net als vorige jaar. Na lang wachten kwamen haar broers eindelijk aan en zuchtte ze opgelucht. Ze liep met haar broers de trein in en haalden van tweedjaars Huffelpuf uit de coupe, ze gingen zitten en praate een beetje. Na uren in de trein kwamen ze aan op Zweinstein. Liza was dolblij eigenlijk, ze stapte de trein uit toen die gestopt was. Meteen liepen ze naar de koetsen en stapten een koets in. Nog even en komt de sorteerceremonie ze had er erorm veel zin in. Dus niet, dacht ze. Na een paar minuten kwamen ze aan op het kasteel en liepen meteen naar binnen. Haar broers stapten als eerst de Grote zaal in en meteen werden blikken gericht op de broers, maar dat verdween heel snel. Toen zij binnen kwam, was er een soort ijzige kilte die binnen kwam. Ze had een emotieloze uitdrukking op haar gezicht en liep rustig richting de Zwaderich tafel en nestelde zich tussen haar twee broers en wachtte todat de Sorteer ceremonie zou gaan beginnen. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Therese : Therese keek verveeld voor zich uit. Ze was via een andere weg gegaan, inplaats van de trein, want de dooddoeners waren naar haar opzoek. Familie had ze niet meer, maar daar zat ze al lang niet mee. Met tranen kun je ze niet terug toveren. Therese keek naar het behekst plafond. Er was nog niemand, behalve hier en daaar een zenuwachtige huiself, die haar niet zag. ---------------------------------------- |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Alex Lupos: Een jongen met donker haar shokte over de straten van Londen. Hij was op weg naar zijn school waar hij nu al 5 jaar op zat. Hij nam een onzichtbaarheidsmantel die hij van zijn over over grootvader Harry Potter had gekregen en steeg op met zijn vuurflits die hij ook van hem had geerfd. Hij en zijn familie waren erg arm en konden dus maar net de studies van Alex betalen. Hij zag de rode trein onder zich rijden en dacht aan zijn armzalige leven. Er was nooit sprake geweest van een school toen er op een dag een brief kwam dat ik naar Zweinstein Hogeschool voor Hekserij en Hocus Pocus mocht gaan. Natuurlijk was iedereen blij maar ze hadden teruggeschreven dat ze niet genoeg geld hadden. Toen was er op een dag een gigantische mang binnengekomen die had gezegd dat hij voor de helft van de prijs mocht komen. De keuze was snel gemaakt en hij was naar Zweinstein gegaan. Hij ging nooit met de trein door de kostprijs en zag het kasteel al voor zich opdoemen. Hij landde en toverde zijn koffers uit het niets. Erg groot waren die niet omdat hij ook niet veel had maar daar trok niemand zich iets van aan. Niemand op Zweinstein pestte hem ermee omdat iedereen het wel met hem kon vinden. Hij liep de Grote Zaal binnen en zag toen dat hij niet alleen was... ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Olivia Quirke: Olivia stapte uit de zweinsteinexpres, ze zat in heet vierde jaar in griffoendor. Ze liep met haar vriendinnen naar de koetsen. Ze was zo blij dat de vakantie voorbij was, ze had echt zin in nog een jaar. Niet dat ze de vakantie niet leuk vond ofzo, maar ze had iedereen zo gemist... Haar ouders hadden allebei een succesvolle job en waren vrij rijk. Ondanks dat ze alles had wat ze nodig had en vrij verwend was, gedraagde ze zich niet als een rijkeluiskindje, en daar was ze trots op. Haar ouders vonden dat ze alleen met mensen van hun klasse mocht omgaan, maar dat vond ze maar niets. Ze ontweek de echte rijkeluiskindjes en ging liever om met mensen die het wat minder breed hadden. De koets vertrok op weg naar zweinstein. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Therese. Therese keek op. Ze hoorde een geluid, van een deur, de grote deur. Ze grijnsde toen ze Lupos zag. Ze hield er van om Lupos te zeggen, ze kende ene Remus Lupos die ze bewonderde, net als deze Lupos, hij was tof. Ze stond op en liep naar hem toe. "Hee, hoe was je vakantie ?" vroeg ze grijnzend en kneep verwelkomend in zijn arm. Met een grijns keek ze naar zijn haar. "Het zit leuk zo." knikte ze goedkeurend. ---------------------------------------- |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Amy Malfidus: Amy was maar net op tijd geweest om de trein te halen. Ze had weer veel te lang op haar moeder moeten wachten. Waarom was haar vader daar toch mee getrouwt? Ze had dan ook een rothumeur gehad in de trein toen ze tussen allemaal kibbelende eerstejaars zat. Ze had de kinderen er het zwijgen op moeten leggen omdat ze anders zot zou worden. Ze had in een van de eerste koetsen gezeten en wes blij dat ze eindelijk terug in zweinstein was. In de grote zaal zag ze Liza en haar broers aan de tafel van Zwadderich zitten. Liza zat een jaar hoger dan Amy, en Amy beschouwde haar als een vriendin. Ze liep ernaar toe en ging recht tegenover Liza zitten. "Hoi Liza." Zei ze. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Olivia kwam aan in zweinstein met de koetsen. Als de de grote zaal inkwam zag ze dat er al heel veel volk was. Ze liep naar de tafel van griffoendor en zette zich bij andere vierdejaars. "Hoe was je vakantie?" vroeg iemand haar. "Goed hoor," antwoorde ze niet echt oplettend. Ze keek in het rond. De tafel van Ravenklauw zag er nog altijd hetzelfde uit, niemand dat ze op het eerste zich miste, net zoals bij die van huffelpuf. En bij zwadderich was iedereen er jammer genoeg ook weer bij. Ze zag Amy en Liza. 'besteed je aandacht daar niet aan.' dacht ze bij zichzelf. Ze richtte zich weer naar de tafel van griffoendor en luisterde naar de verschillende gesprekken die op gang waren. "Denk je dat er veel nieuwe griffoendors bijzitten dit jaar?" vroeg Stacie, een goede vriendin van haar. "Ik weet het niet, van mij mogen er wel een paar nieuwe bij, zolang ze maar niet TE hipperactief doen," zei ze glimlachend. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
De tweede maand van het schooljaar was ondertussen ook al gedaan en Amy had zich verzoend met enkele mensen van andere afdelingen. Ze had nu niet alleen in zwadderich, maar ook in ravenklauw en zelfs in huffelpuf en Griffoendor vrienden. Ze liep op haar vrije namiddag rond in het kasteel toen ze plots Olivia tegen het lijf liep. "Oe, sorri, ik zat een beetje te dromen." Verondschuldigde ze zich. "Hoy Olivia, hoe is het ermee?" ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Shaila 5de jaar Zwadderich Posts: 143 Offline! |
Shaila Een meisje met blonde haren en felgroene ogen stapte de koets uit die haar richting zweintstein had gebracht. Home sweet home dacht ze bij zichzelf. Ze had ernaar uitgekken om eindelijk weer terug naar zweinstein te gaan, er was niets aan om geen streken uit te kunnen halen op zweinstein. Na een poosje naar zweinstein zelf te hebben gestaard liep ze richting de ingang. Eenmaal binnen liep ze met een strakke blik op haar gezicht richting de zwadderich tafel in de grote zaal. Ze plofte neer tegenover Liza en haar broers. Ze knikte even naar ze en concentreerde zich toen op de kaarsen die boven haar hoofd zweefden. "misschien zouden we de kaarsen eens groen en zilver moeten maken." ---------------------------------------- ...Words don't come easily... =--=-==----=-=-=-=-=-=-=-----=---=-= ...Friends are like angels, without any wings, blessing our lives... with the most precious things!... |
|
|
Proxima Klassenoudste Moderator Zwadderich Posts: 473 Offline! |
Proxima stapte uit de koets die getrokken wordt door terzielers, al kon de jonge blonde man dat natuurlijk niet zien. Hij grijnsde breed toen hij naar het kasteel keek. Een nieuw jaar, met nieuwe avonturen en lessen, en spannende gebeurtenissen stonden hem op de wachten. Hij streek zijn hand door zijn lichtblond haar, wat nu korter was dan normaal, maar in goed model gekamt. Hij had zijn Zwadderich uniform al aan, en om zijn schouders hing een lange zwarte mantel, met een ronde hoge kraag die hem warm hield. Toen hij omkeek naar een van zijn vrienden, die achter hem de koets uistapte sloeg hij de jongen om de oren. 'Draag je stropdas Vincent, je bent niet in Hufflepuff' Hij sprak vloeiend maar redelijk sissend. De jongen, genaamd Vincent werd rood en gritste zijn stropdas en deed hem om. Proxima keek goedkeurend en samen liepen ze naar de voordeuren van het kasteel. Eenmaal binnen gekomen gingen de twee 6dejaars zitten aan de zwadderich leerlingentafel en keken ze naar de sorteerhoed... ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Yoh Klassenoudste Zwadderich Posts: 304 Offline! |
Seb Seb kwam rustig de Grote Zaal binnengeslenterd. Hij was nog steeds verbaasd hoe Zweinstein helemaal in elkaar zat. Hij zag Amy en ging er naar toe, 'Amy! Allesgoed?' Hij zette zich naast haar en wachtte op een antwoord. ---------------------------------------- It's gonna be a Bumpy Ride <3 |
|
|
"Hey Seb" Zei ik opgewekt. "Met mij gaat alles goed! Hoe was je vakantie?" ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Liza zag Amy en ze knikte alleen naar haar. Al snel kwamen er wat andere zwaderaren aan die een beetje laat waren. Ze zag Shaila en net als bij Amy knikte ze gewoon. Haar blik bleef emotieloos, maar na een tijdje hoorde ze wat en zag twee jongens, ze wist wie ze waren. Het waren Proxia en Vincent. "Hallo jongens" sprak ze met een heldere klank en glimlachte een beetje. Er waren niet veel mensen die Liza zag als haar vrienden, maar Peoxia en Amy kwamen er wel aardig in de buurt net als Shaila eigenlijk. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Ook Faile was gearriveerd op Zweinstein, ze stapte uit de koets en liep achteraan de rij naar de school. Ze had niet zoveel zin in gezelschap, want ze had het een en ander te overdenken. Ze haalde haar hand door haar gitzwarte haar en dacht aan de vakantie. Ze had het niet makkelijk gehad, maar nu was ze weer thuis. Ze liep door de grote deuren de hal in, recht op haar doel af. De afdelingstafel van Zwadderich. Ze neemt plaats aan tafel tegenover een blonde jongeman en kijkt hem recht in zijn ogen. 'Hallo Proxima. Heb je een fijne vakantie gehad?' ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Shaila 5de jaar Zwadderich Posts: 143 Offline! |
Shaila Shaila had wel weer lang genoeg naar de kaarsen boven haar hoofd gestaard. Ze keek weer om zich heen en had door dat er al veel meer mensen aanwezig waren. Ze bekeek de mensen aan de zwadderich tafel. Veel kwamen bekend voor, maar sommigen waren onbekend...of misschien had ze die mensen gewoon nog nooit een blik waardig gekeurd. Ze schudde even met haar hoofd en grinnikte. "Goede morgen iedereen! Of is het ondertussen al middag...?" Ze pakte het klokje tevoorschijn wat om haar nek heen hing en klikte het klokje open. "Aha, middag dus." ---------------------------------------- ...Words don't come easily... =--=-==----=-=-=-=-=-=-=-----=---=-= ...Friends are like angels, without any wings, blessing our lives... with the most precious things!... |
|
|
RachelRavenclaw Snul Ravenklauw Posts: 33 Offline! |
-Rachel Ravenclaw- Een meisje met korte zwarte krullen, een lijkbleke huid en donkere ogen. Afstammeling van 'de' Ravenclaw. Een oudere broer en zus op Hogwarts, Ravelyn (12) en Rowena (14). Vriendinnen met Ginny en Hermione, maar nog niet gesorteerd. Ik stapte de trein uit terwijl ik mijn korte zwarte haar uit mijn gezicht veegde. Alle eerstejaars liepen achter Hagrid aan, naar de kleine bootjes die ons naar het kasteel zouden brengen. Ik stapte in een bootje, samen met Ginny en een jongen die zichzelf voorstelde als 'Colin Creevey'. Ginny praatte aan één stuk door, maar ik was een stuk stiller. Wat als ik niet in Ravenclaw werd ingedeeld? Mama zou vast en zeker teleurgesteld in me zijn, om nog maar te zwijgen over mijn oma. Gryffindor zou nog niet eens zo erg zijn, of anders Hufflepuf. Ik wist één ding zeker: Ik zou nooit bij Slytherin willen. Zelfs You-Know-Who himself had bij die afdeling gezeten. Een huivering liep over mijn rug toen ik erover nadacht. Ik voelde in mijn zak en haalde mijn toverstok eruit. Ik had hem gisteren gekocht, 24.5 CM, kersenhout en een kern van eenhoornhaar. Ik was zo in mijn gedachten verzonken dat ik niet besefte dat we er al waren. Ik schrok daarom ook toen het kleine roeibootje tegen de ruwe rotsen opbotsten. Ik haalde diep adem en stapte uit. We liepen allemaal achter Hagrid aan. Het kasteel doemde uit de must op, fel afstekend tegen de inktzwarte lucht. De volle maan scheen op mijn gezicht en ik haalde diep adem voor ik over de drempel van het kasteel stapte. Mijn leven op Hogwarts zou nu pas écht beginnen. ---------------------------------------- -Mij |
|
|
miriam 3de jaar Huffelpuf Posts: 87 Offline! |
Mylin Dublion: Mylin stapte de boot uit en staarde met grote ogen naar het grote kasteel dat voor haar stond. Nog geen maand geleden had ze iedereen voor gek verklaard al ze zoiets beschreven en nu stond ze er zelf! Het was echt. Zij en haar tweeling zus Jeanne hadden een kans om te leren toveren en toverdranken te maken. "Mylin, je houd iedereen op!" zei Jeanne geïrriteerd. Verbaasd draaide Mylin zich om. Ze stond nog steeds vlak voor de boot, en de anderen konden de boot niet uit. Snel deed ze een stapje opzij. "Sorry," fluisterde ze. "Ik was afgeleid door het kasteel." Een van de andere eerste jaars, die ze niet kende keek haar kwaad aan terwijl hij de bood uitstapte. ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1