Award stemmen zijn geteld

Diary, Sarah - De Ceremonie.

StarOnTheSky
Dreuzel

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-08-2010 19:16:23

Diary, Sarah - De Ceremonie.

Diary.

Vandaag was mijn eerste ontmoeting met Zweinstein Hoge school voor Hekserij en Hokuspokus. Er was een aangename sfeer, en zenuwachtig was ik totaal niet. Iedereen heeft dit moeten mee maken, dus waarom zou men zich iets aantrekken van gelach en gegiebel, want wie weet gaat het over die persoon naast je, niet over jou.

In ieder geval, het was fantastisch. Ik perste mezelf tot mijn uiterste ik, om te laten zien wie ik werkelijk ben. Ik kan geheimen houden, ik verraad niet, ik lieg niet en ben eerlijk, al ben ik ondeugend, eigenwijs en brutaal. Braaf ben ik niet altijd. Hopelijk vind ik ook de liefde van mijn leven, maar eerst even wennen.

Ook houd ik van leren, het is goud, want met een studie kun je alles bereiken. Maar als het me teveel wordt, word ik onzeker, ga ik rare dingen doen, huilen, woedeaanvallen, al heb ik geduld voor vele zaken, voor leren niet. Ik moet het weten, en als het niet lukt, wordt ik boos.

Tot slot, riep de hoed de naam van mijn afdeling, en met een tevreden glimlach liep ik naar de klappende, al trotse leerlingen, blijkbaar wetend dat ze er een nieuwe vechter en studie bij hebben, een studie die wel degelijk haar mond kan open trekken, en de ene na de andere dist, maar dat liever niet doet, omdat iedereen gevoelens heeft, en ik die gevoelens liever niet beschadig.

XXXSARAH

----------------------------------------

Systeem

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-09-2010

beste tovenaar,

Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van JasperPotter.

Groeten,

Orde van de Feniks JasperPotter

----------------------------------------

Navigatie:
1