Award stemmen zijn geteld
Back To Narnia
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendo Posts: 401 Offline! |
Back To NarniaPeter, Suzan, Edmund en Lucy keren terug naar de magische wereld van Narnia. Hoe en wat ze daar gaan doen? Dat hangt allemaal van jullie af. Rollen: Peter Pevensie: Zegevlier Suzan Pevensie: Liza Vilijn Edmund Pevensie:AnOukiiee Lucy Pevensie: Amy Prince Caspian: Zegevlier Aslan: Jadis, De Witte heks: Liza Vilijn Knecht van de witte heks: Generaal Otmin: Maugrim: Zegevlier Extra Rollen: Naam: Princess Elena Leeftijd: Zelfde als Edmund Innerlijk: Is erg dapper, soms is ze ook best bot, vertrouwd niet snel mensen. Maar als ze eenmaal iemand vertrouwd heb je een beschermer voor het leven, laat niet met zich sollen, ze laat ook nooit haar positieve emoties zien. Geschiedenis: Elena is het zusje van Caspian, ze kan goed met hem opschieten en ze staat altijd voor hem klaar. Als hij in problemen komt dan haalt zij hem altijd eruit. Ze krijgt heel weinig aandacht van haar ouders, want ze denken dat ze niks kan en ze vinden haar een hele grote last en dat maakt haar verdrietig. Ze houd van de natuur en is meestal buiten in de bossen. Speciaale dingen: Ze is heel goed met dieren omgaan, ze kan zelfs met ze praten en dat is een echte gave. Ze begrijpt de dieren en ze voelt wat zij voelen. Als een dier neergeschoten is voelt ze dat letterlijk. Zij is één met de dieren. Verder kan ze ook heel goed Pijl & Boog schieten en ook kan ze goed zwaard vechten. Overige: Wanneer ze Edmund,Suzan,Lucy Peter ziet vertrouwd ze hun voor geen meter. Later krijgt ze gevoelens voor Peter, maar negeert die gevoelens en wil dat niet laten tonen. Gespeeld door: Liza Vilijn Naam: Deafur ~ Wolf Innerlijk: Dapper, soms ook moedig en vooral heel aardig tegen de Narnians. Geschiedenis: Deafur was lid van de geheime politie van de witte heks en hij was een heel goed bevriend met het hoofd van de geheime poltie (maugrim). Echter heeft hij ze verraden en heeft hij zich aangesloten bij de Narnians en helpt hun in de strijd tegen de witte heks. Speciaale dingen: Deafur is de snelste wolf van heel Narnia, snelller dan Maugrim. Deafur is ook niet alleen snel maar ook erg moedig, hij zou zijn leven geven als hij het andere kan redden. Overige: Hij is heel Loyaal aan Caspian, peter, edmunt, suzan, Lucy en is de trouwste vriend van Princes Elena. Gespeeld door: Zegevlier Naam: Shadow - Zwarte Wolf Innerlijk: Waakzaam, erg sluw, erg snel & behendig. Als het donker is zie je haar niet, ze is ook best slim. Geschiedenis: Shadow is een trouwe lide van de Narnians en de rechterhand van Aslan. Toen ze een welp was ware haar ouders vermoord door de witte heks. Aslan zorgde voor haar en ziet hem als een soort van vader voor haar. Ze beschermd hem met haar leven en natuurlijk de vier kinderen en de prins en de prinses. Ze voelt een innige band met Peter en ze zal alles doen om hem van gevaar te behouden ook al zal het haar leven kosten. Overige: / Gespeeld door: Liza Vilijn Weet je zelf nog rollen? zelfgemaakte rollen? Post maar... Regels: Max. 4 rollen (max. 2 van hoofdrollen) Laat je fantasie er oplos! Have fun! ... Narnia Wacht Op Jou... ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Ook hie hetzelfde Roy Maanling veranderen naar Zegevlier ![]() ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Vergeten ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
mag ik Lucy zijn? ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Natuurlijk hoor ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Mag ik pleaaaaaaaase Edmnund zijn? Ik hou van Edmund ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
No problem ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Kunnen jullie dit misschien via uil regelen, want dit verstoord het topic enorm. Graag ontopic en inschrijven voor rollen en rollen toewijzen via uil. ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
hey mensen, waar starten wij eigenlijk? Zijn Lucy en haar zus en broers nog in hun eigen wereld of zijn ze al teruggeroepen naar narnia? ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ze zijn nog in hun eigen wereld ja ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Lucy liep door het huis te zoeken naar haar lievelingsknuffel. Ze had hem van Susan gekregen, de eerste keer dat ze uit narnia terugkwamen. Het was een leeuwtje en Lucy had hem Aslan genoemt. Ze miste Narnia enorm hard. Op de een of andere manier voelde ze zich steeds een vreemde in de gewone wereld. Narnia was meer dan wat dan ook haar thuis geworden, na de eerste keer al. Plots botste haar oudste broer bijna op haar. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Oh sorry Lucy" Zei ik terwijl ik op Lucy botste. Ik ging languit op het bed liggen en keek naar het plavond. Ik verveelde me dood. ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Ik glimlachtte naar men broer. Ik ben dan ook zo klein. dacht ik bij mezelf. "Hoi peter, heb je toevallig Aslan gezien? Ik ben hem ergens kwijtgespeelt." Vroeg ik. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Peter stond op en keek Lucy met een verbaasde blik aan. Zijn mond wijd open, wenksbrauwen gefronst, haren in de war. "Aslan?!" Edit Faile: Zouden jullie je post uitgebreider kunnen maken. 2 zinnen is echt te weinig. ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
"neen, niet DE Aslan." Lachtte Lucy. "Mijn knuffel die ik van Susan heb gekregen. Weet je nog? Ik heb die ook Aslan genoemd. Ik wou echt dat ik terug was in Narnia. Ik wil daar voor altijd blijven." ze ging naast haar broer zinnen en zuchtte. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Peter kreeg terug wat kleur en ging terug liggen. "Nee sorry Lucy, ik weet niet waar je knuffel, Aslan ligt." Hij wou ook dolgraag terug naar Narnia maar het probleem was dat ze alleen maar in Narnia geraakten op de meest onbedenkbare momenten. ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Lucy trok een gezicht en ging verder zoeken. na ever zoeken vond ze dan eindelijk haar knuffel terug. Ze nam hen mee en ging toen iets zoeken om zich mee bezig te houden. ze vond een bal en liep terug naar peter. "Wil jij mee spelen?" Vroeg ze en ze liet de bal zien. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Met tegenzin zijn Peter "Ja". "Wat wil je spelen" Vroeg hij en hij keek doordringend naar de bal. "Misschien moeten we ook aan Suzan en Edmund vragen" Zei hij erachter terwijl hij nog steeds doordringend naar de bal keek. ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
"Ik zal Susan en Edmund gaan halen." Zei Lucy. Ze gaf de bal aan Peter en liep weer naar buiten. Even later kwam ze samen mat Susan en Edmund de kamer binnen. "Wie speelt er mee?" Zei ze enthousiast. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
off: heb je myn uil gekregen? Edit Faile: En on.... graag langere posts, want dit voegt weinig toe. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Edmund Edmund lag op zijn rug in het gras toen Lucy naar buiten kwam stormen. Ze begon hyperactief te roepen of Edmund mee kan spelen. Hij rolt zijn ogen en kijkt dan naar zijn zusje. 'Jaja, ik kom als je stopt met praten.' zegt hij en hij laat zich meesleuren naar de kamer van Suzan. Ook die wordt meegesleurd en ze gaan naar Peter, de op zijn kamer ligt. Edmund dacht al dat Peter had ingestemd te gaan spelen. Verdomme. 'Nou, wat gaan we spelen?' zegt Edmund niet al te enthousiast, terwijl Lucy al duizenden spelletjes op begint te noemen. 'Ah honkballen, dus.' zegt Edmund, terwijl Lucy dat helemaal niet had opgenoemd. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3