Award stemmen zijn geteld
Slaven Wereld
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Offline! |
Slaven WereldHet verhaal We leven in het heden, maar er is nog steeds onderscheid tussen rijk en arm. Sterker nog, je bent of rijk, of slaaf. Het speelt zich af in een klein stadje. Aan de rand van het stadje zit de slavenhandelaar gevestigd. Hier kunnen rijken een slaaf kopen of verkopen. Rollen Je mag zelf een rol aanvragen! Als je een rijk iemand bent zet je een R achter je naam. Dus: Piet - R Als je een slaaf bent doe je hetzelfde maar dan een S. Dus: Kees - S Aanvragen met voor én achternaam! Slaven Elena Delany S Annadaria Watts S Remus Lupos S Gideon Dawson S Emily Munter S Sandra Lopes S Rijken Aidan Malfidus R Alex Dukaraat R Regels - Hou het netjes - Rollen worden niet geaccepteerd als er niet achter staat of het een Rijk iemand is, of een Slaaf. Tevens verwacht ik dat iedereen zijn of haar rol met voor EN achternaam aanvraagt. - Erotiek en al is toegestaan, maar maak het niet te bont! - Er kunnen verschillende verhalen ontstaan, maar zorg wel dat het in het dorp blijft afspelen! - Standaard regels - HAVE FUN! ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Remus Lupos S Aidan Malfidus R ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Je zit erin ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Gideon Dawson S Alex Dukaraat R ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Elena Delany: Een meisje met lang donker bruin haar en een bleke gezicht werd over de straten gesleurd ze probeerde zich weg te komen maar dat had geen effect. Na een tijdje kwam het meisje voor de zoveelste keer op de Slaven markt terecht. De slaven handelaar keek de man aan en meteen bond hij het meisje was aan een paal. De man vertrok weer en het meisje stond daar nu net zo als de andere slaven. Het meisje staarde naar beneden zodat je haar gezicht niet kon zien. Het gezicht van het meisje was bleek, maar wel mooi. Ze had rode lippen en dat is gewoon naturel. Van uit haar oog hoeken zag ze dat er veel rijke mensen kwamen kijken naar hun en de meeste waren mannen. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Remus: Ik zag dat er weer een meisje werd binnengebracht. Net zo bleek als alle andere slaven. Ze werd vastgebonden aan een paal naast die van mij. "Hoeveelste keer word jij teruggebracht"Zei ik tegen haar al grinnikend. Ondertussen kwamen er in de verte rijken aan. ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Emily keek op toen ze zag dat er nog een ander meisje werd bijgezet. Ze zag er verdrietig uit, Maar wat wil je dan... "Gaat het?" vroeg ze. Ze had medelijde met het meisje. Zelf was ze 16 jaar en al heel haar leven verkocht en gekocht, ze had een bleke huid zoals bijna alle slaven en lang blond haar dat al zolang niet meer geknipt was dat het helemaal gespleten was. Haar gezicht en benen hingen vol stof van meegesleurt te worden, en haar blote voeten lagen open, maar dat deed haar al lang niets meer. Ze had ooit haar arm gebroken en toen had ze gewoon moeten doorwerken zonder dat deze verzorgt werd. gelukkig was die terug recht aan elkaar gegroeid. "Hoeveelste keer word jij teruggebracht?" vroeg een jongen al grinnikend. Ze had de jongen nog al gezien, maar kende zijn naam niet meer. Emily vond het nogal grof maar aan de andere kant kon je het hem ook niet kwalijk nemen, hij kon tenminste nog glimlachen... ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Elena: Het meisje zuchtte diep en werd naast een jongen geplaatst, ze keek de jongen aan toen ze hem hoorde. "Te vaak eigenlijk" sprak ze, ze zag ook een meisje en schudde haar hoofd. "Ja het gaat prima" sprak ze nonchalant tegen haar. Ze zag dan een man haar aanstaarde en bleef beleefd, maar even later ging die verder. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Sandra liep door een arme wijk in de stad. Ze was net ontsnapt aan de handen van een slavenhandelaar en was aan het denken aan al die arme slaven die niet zo vrij waren als haar. Toen ze pas geboren was, was ze afgenomen van haar moeder, die zelf slaaf was, en opgegroeit door de familie Lopes, die al generaties lang dezelfde familie slaven had. Vroeger was het de gewoonte dat de slaven de familienaam van de familie die ze dienden kreeg en zo kwam Sandra aan haar achternaam. Ze was, toen ze besefte waarvoor ze werd opgevoed, op haar vijf jaar ongeveer, van huis weggelopen, voor zover je het een thuis kon noemen. Nu leeft ze op straat en probeert ze zo veel mogenlijk uit de handen van de slavenhandelaars te blijven. Ze doet bij de 'normale' mensen wel soms klusjes, zoals helpen in het huishouden en zo, maar dan zegt ze steets dat dat als vakantiejob is. Ze ward er redelijk goed voor betaalt, goed genoeg om van te leven op straat, en er altijd voor te zorgen dat ze er nietjes en niet als een slaaf uitziet. Maar vanonder op haar pols heeft ze nog altijd de letter L van de familie die ze normaal zou moeten dienen. Ze draag daarom staats een steunverband, om dat te verbergen, en zegt dan dat ze een zwak hand heeft. Ze is nu vijftien jaar en leeft dus al tien jaar op straat, vaarbij ze nog maar drie of vier keer enkele dagen een familie heeft moeten dienen als slaaf, maar ze is klein en heel lenig en ze is de beste ontsnapper ter wereld. Nu liep ze dus vrij rond, nadat ze toevallig naast de slavenmarkt had gelopen, en bijna was gepakt. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Emily droomde er vaak van om vrij te zijn, niet rijk, gewoon vrij. Ze zou het niet erg vinden om eten van de straat te moeten eten, maar als ze eindelijk kon doen wat ze wou zou ze bij al haar heren die ze ooit gedient had (en dat waren er een hele boel) gaan stelen, en vrij door de bossen en weilanden rennen. Ze begon weg te dromen terwijl er een heleboel mensen voorbij kwamen om naar de slaven te komen kijken. Ooit, dacht ze, ben ik vrij. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Proxima Klassenoudste Moderator Zwadderich Posts: 473 Offline! |
Off: Kan ik me ook inschrijven? Proxima Saenz - Rijk ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
off: kan ik me ook inschrijven? Sanne Cullen-Rijk ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
off: Ik zou al beginnen, want het kan misschien nog even duren voor Liza Vilijn nog eens online komt. on: Ik had honger gekregen en zocht bij de etensrecten van mijn favoriete restorant naar het lekkerste hapje. Het restorant was zeer sjiek en rijk en al de overschotten van eten van die dag werden, gebruikt of niet, weggesmeten, en elke dag werd er met verse producten gewerkt. Ik had het altijd zonden gevonden, maar was langs de andere kant ook blij dat ik en andere straatkinderen op zen minst wat eten hadden. Ook voor Olly, de hond die ik gisteren had tegengekomen was er genog. De zwerfhond was zeer blij toen ik hem mijn eten toonde, en ik denk dat hij bij mij zal blijven. Toen we klaar waren, zwierven we samen nog wat door de straten. De mensen zagen me natuurlijk allemaal lopen, maar ik vertrouwde op mijn snelle benen als er iemand me weer wou beginnen gebruiken als slaaf. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Navigatie:
1