Award stemmen zijn geteld

Step up 3

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 23:03:05

Step up 3

Even een forum om te discuteren over de nieuwe dansfilm die iedereen moet gezien hebben: Step up 3, nu in de bioscoop...

Schrijf hier je mening, wat was er goed/slecht, en welke van de 3 film vond je nu het beste???
Wat vond je de beste danschoreo's van deze film, wat vond je de beste danschoreo van alle film?
Wat was het ontroerendste, mooiste, spannendste, grappigste, stomste stukje uit de film?

hier kan je alles kwij t wat je over deze film te zeggen hebt, en ook over de andere step up films

----------------------------------------

hermelienfan!!
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-09-2010 23:31:11

Ik heb de trailer ervan gezien en ik moet je zeggen, ik ben wel benieuwd. In het begin dacht ik jakkes ook al 3D, maar toen ik die trailer eenmaal zag viel het allemaal wel mee en ik het vooral cool dat Chase er weer in voor komt! hij is echt grappig. Ik wil hem eigenlijk wel heel graag zien nog.

Niets is mooier
Dan de liefde die
de storm des levens
heeft doorstaan

Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes!

(L) Davey:)

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-09-2010 16:05:20

Ik ben hem ook nog niet gaan kijken, ik bedel nog achter geld bij mijn ouders , maar mijn zus wel, en zij beweerd dat deze 10 keer beter is als de vorige keer samen, dus dan moet die echt wel goed zijn!!!

Megan
1ste jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-10-2010 21:37:44

Ik heb hem een maand geleden gezien, in 3d, en ik vond het een hele goede film. Ik vond het een goede verhaallijn, en echt supergoede dancemoves.
Echt heel mooi, dramaties, cool, fantasties. Ik vond hem kort samengevat gewoon heel leuk [a]
Ik zou hem graar nog eens willen zien.

In my shoes,
Jst to see,
What it's like
To be me.

gert-jan
Snul

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 16-01-2011 14:49:20

Step up 3 vondt ik zalig vooral die dansjes en die moves! ik wil dat ook kunnen zo dansen8!!!!!!! DIE FILMS WAS MOOI ZALIG SUPER EN ZO VOORT.....................

Navigatie:
1