Award stemmen zijn geteld
ik wil graag ingedeelt worden
|
Rijssel Dreuzel Huffelpuf Posts: 6 Offline! |
ik wil graag ingedeelt wordenik kwam de zaal binnen eindelijk was ik aangekomen op zweinstein hoge school voor hekserij en hokus spokus. ik droomde er al jaren van om te toveren en nou is die droom uit gekomen fijn niet meer op de dreuzel school maar lekker de hele dag toveren en lekkere snoep eten. MIJN DROOM IS UITGEKOMEN . Maar nou ga ik naar mijn indeling verhaal. Ik kwam dus de zaal binnen en zag al de kaarsen zweven door de lucht ik had al vaker een verhaal gehoord over het indelen. mijn vriendin die in jaar ouder was zat bij huffelpuf ik en zij zijn totaal anders maar wie weet. Er werden verschillende namen genoemd ook mijn naam dus ik liep onverstoord naar voren alsof er niks speciaals aan de hand was ik dacht zou hij mijn hobby's weten. Op de dreuzel school was mijn hobby vooral tekenen en verhalen schrijven ook hockey en toneel. verder had ik altijd een hekel aan ruzie en pesten ook aan mensen die stoer doen om te denken dat ze de beste zijn en aan rode kool heb ik een hekel . nou dwaal ik weer af verder met het indeel verhaal. Nou ik ging zitten op het krukje en anderling zette een vieze oude stofige hoed op mijn hoofd. Toen galmde er een stem door mijn hoofd alsof het in mijn hoofd zat. "hmmmmm dappere jonge dame" "heeft er al jaren van gedroomd dat dit uit zal komen" "je hebt geluk dametje dat je hier nou zit" en ik zuchte ik dacht komt er nog wat van. Ik dacht aan mama die nu thuis op de bank zat denk ik. en Papa op het werk en mijn broer bij zijn vriendje. Maarja de hoed zei nog vanalles over dat ik veel talent had in toveren (niet opschepperig) en dat ik soms een beetje druk en ongeduldig ben en toen galmde het door de hele ruimte je komt bij ....... wilt u het zo snel mogelijk zeggen waar ik bij zit wat ik barst van de nieuwschierigheid (zie je wel ik ben een beetje ongeduldig groetjes(zie je ik hou van verhalen schrijven en verzinnen) ---------------------------------------- ![]() |
|
Systeem Huffelpuf Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Faile. Groeten, Orde van de Feniks Faile ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1

. Maar nou ga ik naar mijn indeling verhaal. Ik kwam dus de zaal binnen en zag al de kaarsen zweven door de lucht ik had al vaker een verhaal gehoord over het indelen. mijn vriendin die in jaar ouder was zat bij huffelpuf ik en zij zijn totaal anders maar wie weet.
Er werden verschillende namen genoemd ook mijn naam dus ik liep onverstoord naar voren alsof er niks speciaals aan de hand was ik dacht zou hij mijn hobby's weten. Op de dreuzel school was mijn hobby vooral tekenen en verhalen schrijven ook hockey en toneel. verder had ik altijd een hekel aan ruzie en pesten ook aan mensen die stoer doen om te denken dat ze de beste zijn
en aan rode kool heb ik een hekel
. nou dwaal ik weer af verder met het indeel verhaal. Nou ik ging zitten op het krukje en anderling zette een vieze oude stofige hoed op mijn hoofd. Toen galmde er een stem door mijn hoofd alsof het in mijn hoofd zat. "hmmmmm dappere jonge dame" "heeft er al jaren van gedroomd dat dit uit zal komen" "je hebt geluk dametje dat je hier nou zit"
en ik zuchte ik dacht komt er nog wat van. Ik dacht aan mama die nu thuis op de bank zat denk ik. en Papa op het werk en mijn broer bij zijn vriendje. Maarja de hoed zei nog vanalles over dat ik veel talent had in toveren (niet opschepperig) en dat ik soms een beetje druk en ongeduldig ben en toen galmde het door de hele ruimte je komt bij .......