Award stemmen zijn geteld
ff voorstellen
|
Rijssel Dreuzel Huffelpuf Posts: 6 Offline! |
ff voorstellenIk ben Lotte Lotte van Rijssel (vandaar de naam Rijssel) ik ben een meisje hou van hockey tekenen verhalen schrijven. ik ben 10 jaar oud. (Je denkt te jong voor harry potter dus niet![]() ![]() ) Ik ben naar deze site gegaan omdat ik reuze fan ben van harry potter en vooral van hermelien (emma watson) en een vriend van mijn vriendin is precies het zelfde als mij en hij ga ons les wingardium leviosa en toen vroeg hoe ken jij al die spreuken? hij zei: ik ken een site harrypotterstimes.com en dat heb ik en daar leer ik al die spreuken van ik natuurlijk meteen naar die site om te kijken wat dit is. ik vond het meteen leuk alleen jammer dat ik nog niet ben ingedeelt. :( ach ja dat komt nog wel. nou stop ik maar want het is een beetje lang (zie je wel ik hou van verhalen schrijve hihihi ) doei ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
Systeem Huffelpuf Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Mouse. Groeten, Orde van de Feniks Mouse ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1

hij zei: ik ken een site harrypotterstimes.com en dat heb ik en daar leer ik al die spreuken van ik natuurlijk meteen naar die site om te kijken wat dit is. ik vond het meteen leuk alleen jammer dat ik nog niet ben ingedeelt. :( ach ja dat komt nog wel. nou stop ik maar want het is een beetje lang (zie je wel ik hou van verhalen schrijve hihihi
) doei