Award stemmen zijn geteld
Wat is het eerste wat jij vanmorgen deed?
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendo Posts: 1.092 Offline! |
Wat is het eerste wat jij vanmorgen deed?Aangezien het vorige topic over de 1000 posts was, hier een deel 2Zoals de titel het al zegt. :D Maar dan bedoel ik buiten je dagelijkse routine, zoals wassen, aankleden, ontbijten,... Ofzo iets :D Van mij was het ontbijten, ik werd geroepen door mn ma dat de eieren klaar waren :) ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik ben wakker geworden en ik heb de eerste opdracht van HPT the game opgelost. Dan heb ik moeten helpen met verscheidene dingen en zo is mijn dagje weer rond. ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Wakker worden en recht in het gezicht van de huiskat kijken van de familie van het lid Ursula hier op de website. Dus ja, dat was wel even een klein beetje raar wakker worden, daarna me omdraaien en Ursula zien liggen :D ![]() ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik was heerlijk aan het dromen, alleen toen moest ik uiteindelijk toch mijn ogen open doen en toen ben ik dus maar uit mijn bed gegaan. En toen heb ik met veel moeite mijn kleding bij elkaar gezocht en daarna ben ik met mijn vader een auto gaan kopen dus nu krijgen we een mooie auto!---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik maakte een boterham..want ik had verezelijke honger. Daarna ging ik rechtstreeks achter de pc zitten. Omdat ik dadelijk geen tijd meer heb. @Mouse: Whaha Leuke kat geeft ze.---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
mij omkleden en dan naar de bakker gaan. Daarna heb ik ondbeten en dan heb ik mijn ma geholpen met het maken van de apperitiefhapjes voor een feestje waar zij en mijn pa nu naar toe zijn. ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Om omdraaien en vervolgens de televisie aan zetten en kijken of er nog wat boeiends op tv was, maar ik kon mijn afstandsbediening niet vinden en was te lui om hem om te zetten (als je mijn tv aan zet staat deze automatisch op 1) en toen had ik hem maar weer uit gezet en ben ik me gaan omkleden. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Ik ben eerst naar beneden gelopen om eens mijn boek te pakken en weer te gaan lezen. Daarna heb ik me maar aangekleed en ontbeten. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Me nog eens omdraaien om vervolgens weer in slaap te vallen en toen ben ik rond negenen maar opgestaan en ik heb toen mijn sporttas ingepakt en me aangekleed. Daarna ben ik maar naar beneden gegaan en heb ik ontbeten en tv gekeken en dat was allemaal het eerste wat ik vanmorgen deed.---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
Ow het eerste wat ik vanochtend deed was me echt heel snel aankleden en naar beneden rennen. Mijn gitaar was gefixed en ik wilde meteen spelen. Heb hem meteen mee naar boven genomen om een uurtje te spelen. ---------------------------------------- |
|
|
@ Gijske: Leuk voor de buren ![]() Het eerste wat ik deed was een smsje versturen naar een vriend van me. Daarna ben ik uit bed gegaan en heb ik spullen ingepakt die ik volgend weekend moet hebben. Dus ik neem ze mee naar mijn moeder omdat ik niet meer bij mijn vader kom deze week. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
Navigatie:
1

Flairity 
dus nu krijgen we een mooie auto!

en toen ben ik rond negenen maar opgestaan en ik heb toen mijn sporttas ingepakt en me aangekleed. Daarna ben ik maar naar beneden gegaan en heb ik ontbeten en tv gekeken en dat was allemaal het eerste wat ik vanmorgen deed.