Award stemmen zijn geteld
this is me
|
Amsel Dreuzel Zwadderich Posts: 4 Offline! |
this is mehaiimijn echte naam is amber, maar ik word Amsel genoemd. mijn hobby's zijn paardrijden (vroeger vloog ik wel eens een rondje op mijn hippogrief maar die is opgegeten door de basilisk van mijn tante) mijn moeder is een heks en mijn vader een dreuzel. ik heb ook nog een broer en die is gewoon tovenaar al doet hij er niet veel mee. hij mocht van mijn ouders net als mij naar zweinstein maar hij koos voor een dreuzel opleiding. verder hou ik natuurlijk veel van lezen en ben ik verslaafd aan films kijken. ik heb ook een magische goud vis die alweer bijna 13 is mijn paard is trouwens 15 ook heb ik een kuiken van op het moment een week oud. en dan vraag je je af ondanks dat mijn moeder een heks is hoe ik hier terecht ben gekomen. nou ik was dus opzoek naar een stilstaand plaatje van een hippogrief. hoe saai eens til staand plaatje dat is voor dreuzels hoor ik jullie denken. maar dat maakt niet uit. en toen kwam ik opeens op deze site ofzo. ik kan het me ook niet meer zo goed herinneren. het was gewoon een magische link. ik ben geboren op 3 februari 1994 dus ja ik ben 16 jaar. en hopelijk kom ik je nog ergens tegen op deze site maar kom maar niet bij mij thuis of in mijn buurt want mijn draak (illegaal ik weet het) heeft weer de basilisk van mijn tante op gegeten. het is een moeilijk beesje maar zo lief. ---------------------------------------- |
|
Systeem Zwadderich Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Mouse. Groeten, Orde van de Feniks Mouse ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1