Award stemmen zijn geteld

Internaat voor moelijk opvoed bare kinderen

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-08-2010 14:28:51

Internaat voor moelijk opvoed bare kinderen

Een maar kilometer van het Jeugdhuis was groot huis. Dat huis had vijftien kamers, vier douches, vijf wc's en één groot bad. In dat huis woonde een vrouw. Ze was de eigenaares van dit huis. Dit was geen gewoone plezierige huis. Het was een Internaat. Deze Internaat was voor kinderen die moeilijk opvoedbaar zijn. Deze vrouw hete Elenore en ze had hele strenge regels. Als je niet aan de regels hield dan zal er erge dingen met je gebeuren. De Internaat zag er niet mooi uit, het was donker, erg kil en Ijskoud. Elenore had deze internaat gebouwd vanwege haar nichtje Liza.

Dus wees gewaarschuwd eenmaal het Internaat betreden en je zal er nooit meer uitkomen hoe je eerst was.

*REGELS*
Geen Sex
Niet Vloeken,Schelden, enz.
Om 20.00 in bed en om 22.00 Alle lichten uit.
Niemand mag het Intenaat verlaten zonder toestemming.
Wees aardig,vriendelijk en beleefd.
Er zijn geen aparte meisjes of jongens kamers, meises en jongens slapen samen op een kamer.
Geen Geweld,Pesterij,Moord enz plegen.

ALS JE NIET AAN DEZE REGELS HOUD GA JE EEN MAAND BUITEN SLAPEN, ZONDER ETEN, DRINKEN, SLAAPZAK, PYAMA. JE SLAAPT BUITEN MET ALLEEN DE KLEREN DIE JE AAN HEBT.
--------------------------------------------------

Liza was op het Internaat. Overal waren camara's en microfoon's. Haar tante kon alles horen en zien. Alleen bij de wc's douche's en bij het bad zijn geen camara's. Alleen microfoons. Al sinds haar zevende jaar woonde ze op het Internaat, haar ouders wouden niet meet voor haar zorgen.

----------------------------------------

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-08-2010 22:28:58

Off: Dit topic is echt geniaal

Het was een duistere en ijskoude avond. Mijn moeder bracht me naar het internaat. "Maar mam, ik wil niet!" Zei ik toen we rechtvoor het internaat stonden. "Ik wil geen commentaar, Remus! Dan moest jij je maar goed gedragen hebben!" Snauwde mijn moeder me toe. "Dit is misschien het wreedste internaat dat er is, maar wel het beste!" Zei mijn moeder terwijl ze met een glimlach naar het niet mooi uitziende gebouw keek. Ondertussen ging de deur open en kwam een mevrouw naar ons toegelopen. "Zo, zo ben jij Remus Lupos?" Vroeg de mevrouw. Ik knikte met mijn hoofd. "Nou, ik ben Elenore, de baas hier." Zei ze met een intemederend toontje en nu wende ze haar blik op mijn moeder toe. "Ik zal heel goed voor uw zoon zorgen, ik zal hem de beste opvoeding geven die er maar bestaat!" "Oke bedankt!" Andwoorde mijn moeder. "Remus jongen, gedraag je hier was hé! Todat jij je gedrag eindelijk is verbeterd hebt, mag je terug naar huis komen!" Zei mijn moeder, ze draaide zich zonder afscheid te nemen om en verdwijnselde achter de hoge hekkes van het internaat.
Ik volgde haar met mijn ogen en kon niet geloven dat ze me in dit internaat had achter gelaten. "Kom jij maar is mee!" Zei Elenore en ze trok aan mijn arm en sleurde me mee naar het grote, donkere en ijskoude gebouw. Ik kon nog net mijn wieltjes koffer beet nemen met mijn andere arm. Toen ik eenmaal de deurgang werd in meegesleurt liet ze me los en deed de deur op slot met allerlei sloten. Cijfersloten, sleutelsloten en dan nog een paar grendelsloten aan de onderkant van de deur. De mevrouw passeerde me en sleurde me weer mee. Op het einde van de gang stopte ze, nam een sleutelbos uit haar zak en deed de deur open. Ze keek me aan en wende met haar ogen dat ik naar binnen moest gaan. Ik liet mijn koffer achter in de gang en ging in de deuropening staan en zag een slordig, donker en stoffig kantoor. Ik ging naar binnen en ging op een met stofbedekt stoeltje zitten en volgde de mevrouw met mijn ogen. De mevrouw haalde allemaal papieren uit haar versleten bureau. "Zo, dit is een lijst met de regels!" Kraste de mevrouw terwijl ze een flinterdun papiertje gaf waarvan de onderkant was van verdwenen zodat je een paar woorden niet kon lezen. "Vast in brand gestoken" dacht ik bij mezelf terwijl ik de regels las. "aha hier heb ik het" Zei Elenore en ze haalde een lijst uit haar bureau. "Eumh, ik denk dat ik je bij mijn nichtje ga zetten, die is ook al zo erg als jou" Elenore stond op haalde een sleutel uit haar bureau en gaf hem aan mij. "Kamer 13" Kraste ze. Ze stond op, liep naar de deur deed hem open en wees me letterlijk de deur. Ik stond terug op veegde het stof van mijn broek af en ging terug de gang in. Waarna de deur met een smak werd dichtegegooid. "Merlijns opgeblazen houte***" Mompelde ik in de richting van de deur. Ik nam mijn koffer en ging naar de trap waar er een plakaatje naast hing.

Kamers --->

Ik volgde de pijl en ging de trap op. Met mijn bijna lichloze koffer. Wanneer ik boven was kwam ik bij een lange gang. Ik passeerde talloze deuren todat ik bij kamer 13 uitkwam ik deed mijn sleutel in het sleutelgat maar blijkbaar was de deur niet op slot want de deur vloog open wanneer je er maar een klein duwtje aan gaf ik kwam in een kille, donkere en ijskoude kamer. De kamer was op een nachtlampje na, pikkedonker. Er waren 4 beddes in de kamer waarvan op een, een meisje met lang git zwart haar op lag. Dat moest wel de nicht van Elenore zijn.

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-08-2010 12:30:32

Liza lag op haar bed en keek naar boven naar de plafond, ze hoorde opeens een deur open gaan en keek op wie het was. Het was een jongen en begon zich nu al te ergeren. Fijn dat ook nog, dacht ze geergerd. Ze haatte jongens, ze mocht ze helemaal niet. Waarom wou haar tante zo graag dat meisjes en jongens op een kamer slapen. Ze vond het gewoon belachelijk. "Wie ben jij" sprak ze op een kille toon en keek de jongen koelbloedig aan.

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-08-2010 13:45:16

"Ik ben Remus Lupos" Andwoorde ik toen ze vroeg naar wie ik was. "Jij bend zeker het nichtje van Elenore?" Terwijl ik dat zei zette ik mijn koffer bij het bed dat tegenover dat van het meisje stond en ik ging languit op het bed liggen.

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-08-2010 13:56:02

"Wat gaat jouw dat aan?" sprak ze nog steeds op een kille toon tegen de jongen genaamd Remus. Ze snoof en wende haar blik weer op de plafond. Ze ging echt niet vragen wat hij hier deed. Dat kon ze geen moer schelen en ze zou hes niet vertellen waarom zei hier nu woont. Nog een paar jaar wachten dan ben je verlost van die heks, dacht ze in zich zelf.

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-08-2010 14:04:49

"Lijkt goed op haar tante" Dacht ik bij mezelf. Opeens merkte ik op dat er een camera in de hoek van de kamer hing met een klein microfoontje ernaast. Ik nam mijn toverstok, wees op de microfoon en zei "Murmelio" Er gebeurde niets dus ik vertrouwde erop dat het werkte. Ik nam mijn boek van spreuken en bezweringen uit mijn koffer en zocht een spreuk die ook iets aan de camera kon doen.

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-08-2010 14:21:36

"Als je denkt dat het werkt wat je doet. Heb je het mis. De camera's en de microfoons doen het no steeds ook al spreek je een spreuk of bezwering erover" sprak ze koeltjes tegen Remus. Ze wist dat al te goed, ze had dat al geprobeerd, amar dat had geen enkele effect.

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-08-2010 15:05:33

Ik gooide teleergesteld mijn boek terug in de koffer. Nu haalde ik een boek eruit met een dikke kaft waar op stond "Mijn betoverde ik, Gladius Smalhard" Ik slaagde hem open op een willekeurige bladzijde en zei "Lumos" Een licht verscheen op het puntje van mijn stok. Ik las rustig in het boek voor de verveling tegen te gaan.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Sfinx
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 12:02:24

met veel moeite slaagt mevrouw Happiness erin om mij het 'Internaat voor moelijk opvoed bare kinderen' in te sleuren. Er komt bijna direkt een vrouw op ons af gewandelt. "Goededag, ik ben Elenore, mag ik de naam van u kind mevrouw?" Zei ze vriendelijk.
"Ja, natuurlijk. Amy Happiness. Ze is 15 jaar en mijn man en ik hebben de grootste moeite om haar het huis in te houden en op het rechte pad te houden. Ze loopt steeds weg en ze vind altijd wel een manier. Ze blijft dan weg tot in het holst van de nacht en komt soms zelfs s'ochtends pas thuis. Waar ze uithangt weten we niet. We hebben ook al vaak van het school gehoord dat ze spijbelt en mijn man en ik hebben allebij een drukke job dus we kunnen haar niet langer zelf in huis houden. Kunt u ons helpen?" Zei mijn moeder met lichte wanhoop in haar stem. Ik lachte zacht. Ik vond het echt fijn om mijn ouders zo op de zenuwen te werken.
"Natuurlijk kan ik u helpen. Ze zal hier nooit meer hetzelfde uitkomen. Dat kan ik u verzekeren."
Ik zuchtte. 'Mij verander je toch niet.' dacht ik bij mezelf. De vrouw bracht me naar een kamer, waar een meisje en een jonge zaten. 'Supper!' dacht ik. 'Jongens en meisjes gemengt.' Ze lachtte en liep naar het bed naast de jongen. Ze legde daar haar spullen neer. "Je vind hem toch niet goed?" Vroeg ik aan de jongen met een blik op het boek dat hij aan het lezen was.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

klik hier om hpt-familie van me te worden.
klik hier voor meer info over een suppersite!

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 15:13:15

Ik keek even naar het andere meisje en zei toen "Wat gaat jou dat aan!"
Ik slaagde het boek dicht en gooide die in mijn koffer en keek naar het plafond van de kamer.

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 15:19:03

Liza keek op toen ze nog een meisje de kamer in kwam en rolde met haar ogen. Hoeveel mensen gaan er nog komen, dacht ze sarcastisch. Ze zuchtte en schudde haar hoofd en snoof, ze pakte een dik zwart boek met een zilver rand om toe en deed het open met een speciale spreuk. Ze begon rustig te lezen en negeerde Remus en het meisje.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 15:39:23

Amy zuchtte. Waarom was iedereen zo slecht gehumeurd. hadden ze dan echt geen idee hoe ze zich konden vermeken? Ze rommelde even in haar koffer en haalde er een pakje Zelfschuddende kaarten uit. "Heeft er iemand zin in knalpoker?" Vroeg ze.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 16:55:36

Ik keek even naar de zelfschuddende kaarten maar wende daarna mijn blik terug voor me. Ik nam mijn staf, sprak een spreuk uit en er kwam een bord toverschaak uit. Ik speelde tegen het schaakbord.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 17:00:30

'dat was dus een duidelijke neen.' dacht ik bij mezelf. "Hey, wil je anders eens tegen mij schaken?" Vroeg ik aangezien ik ook wel van toverschaak hield. Ik had zelf ook een spel toverschaak bij en Fluimstenen.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 18:16:34

Toverschaak was mijn favoriete spel en ik was het na al die jaren beu om tegen het schaakbord zelf te spelen. Ik zette zonder ook maar iets te zeggen het toverschaakschaakbord op het nachkastje dat tussen onze twee bedden in stond en zei "Wit aan beurt." Ik keek terug voor me en wachte tot ze een zet deed.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 18:38:41

Ik was blij dat meek kon doen, dan had ik tenminsten iets te doen.
"D2 naar D4." Zei ik en een van de witte pionnen zette zich in beweging. Ik was niet de beste in toverschaak, maar speelde het wel regelmatig met mijn vrienden.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 18:58:33

Ik keek nog steeds voor me en zonder ook maar een blik op het schaakbord te wenden zei ik b1 naar c3. Ik hoorde hoe mijn paard zich verzette en wist dat dit potje een makkie zou worden. Na al die jaren spelen was hij heel erg goed in toverschaak geworden. Het mystique meisje had geen schei van kans tegen mij.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 19:05:31

"D4 naar D5" Zei ik. Ik woog mijn kansen af. Ik was dan misschien niet de braafste en ook niet de beste schaket, maar ik was wel heel sosiaal en ik had veel mensenkennis. Ik zag dus aan de jongen dat hij heel zelfzeker was.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 19:09:32

Ik andwoorde direct "Paard naar E4"
Ik keek op mijn horloge en zag 22:00 uur staan. Ik wist dat in de regels stond dat we nu moesten gaan slapen maar ik hield gewoon mijn mond en deed verder met het toverschaak.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 19:14:20

"F2 naar F4" besloot ik na even denken. Ik zag de jongen op zijn horoge kijken. Hij zei niets, dus dan zou hetnog geen tijd zijn. ik had de regels nog niet gelezen en het kon mij ook niet veel schelen. Ookal was het tijd, ik zou me er toch niets van aantrekken.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Zegevlier
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 19:33:51

Net toen ik mijn volgende zet wou zetten kwam opeens Elenore binnen. "Houden we ons tegenwoordig niet meer aan de regels?" Snauwde Elenore ons toe. "Als jullie binnen 10 seconden niet alles hebt wegestopt en gaat slapen, volgen er zware sancties".

Ik schrok me te pletter toen ze ineens binnen kwam. Ik keek eventjes naar de beide meiden en deed vliegensvlug de toverschaak in mijn koffer en zei "Nox" Het licht van mijn staf ging uit. Ik veronderstelde dat iedereen mijn voorbeeld had gevolgt want het was muistil en pikkedonker behalve de maan die door onze ruit scheen. Ik kroop onder de versleten lakens en zag uit mijn ooghoeken Elenore weggaan. Ik deed mijn ogen dicht en probeerde te slapen, na een tijdje lukte het toch en ik viel in slaap.

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9