Award stemmen zijn geteld

Waar verheug jij je op? Deel 2

JasperPotter
Schoolhoofd
Moderator

Griffoendo
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-08-2010 11:13:16

Waar verheug jij je op? Deel 2

Aangezien de vorige tegen de 1000 posts aanzat, hier een nieuw topic.

Nou, ik denk dat de titel genoeg zegt, dus hier kun je vertellen waar jij je op verheugt!:D

Laat ik maar beginnen. Ik verheug me op morgen, tenminste als het weer meezit. Eerst moet ik een team coachen, en dan zelf ook een toernooitje spelen in Almere. Ik hoop dus dat het droogblijft, aangezien ik van 9:00 tot waarschijnlijk iets van 17:00 daar ben

----------------------------------------

Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-08-2010 22:06:48

Ik verheug me op morgen en overmorgen! Morgen heb ik de eerste bekerwedstjd en tevens ook eerste wedstrijd van het seizoen, heb zin om de tegenstander eens lekker in te maken en een paar doelpunten te maken. Gelukkig is de tegenstander niet sterk dus is een voordeel.
Overmorgen, zondag; moet ik meespelen met de dames in de bekerwedstrijd en daar heb ik ook best wel zin in.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-08-2010 10:43:21

Ik vergeug me op morgen :D Eindelijk ga ik weer eens oefenen met een vriendin van mij. We spelen bijde gitaar en we gaan 11 september optreden. (Waar ik me ook op verheug!) Maar we hebben er nog maar 1x echt goed voor geoefend (Aangezien we vaak gewoon melig zijn ) Dus moet het wel, maar ik heb er wel veel zin in.

Let the sun shine in my life
I'll need it

Bellatrixje

LiSanneCullen
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 12:28:15

Ik verheug me op de rest van de dag, want ik hoef helemaal niks te doen. En ik verheug op volgende week zaterdag en zondag omdat ik ook dan helemaal niks hoef te doen. En ik verheug me op alle andere weekenden omdat ik dan ook niks hoef te doen. En op de vakanties: omdat ik dan ook niks hoef te doen.
Oftewel, ik heb gewoon zin in elk moment dat ik geen school of huiswerk of andere verplichtingen heb.

Nobody, nobody told me,
What nobody, nobody knows...

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Sfinx
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 12:33:35

Ik verheug me op het moment dat ik mijn manuscript kan verzenden naar de uitgeverij. Ik hoop echt dat die dag snel komt. Dat zou echt een droom zijn die uitkomt.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

klik hier om hpt-familie van me te worden.
klik hier voor meer info over een suppersite!

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-08-2010 17:28:26

Ooh, wat verlang ik naam mijn bed op het moment.. Ik ben dood op. Bijna 3uur achter elkaar gelopen en daarna nog dik 2u gitaar gespeeld met mijn vriendin. Maar ik ver heug me meer op morgen, als ik hopelijk wakker genoeg ben en de zon een beetje schijnt ga ik heerlijk naar de gofferd om daar een te relaxen en een beetje te wandelen. Heel misschien met iemand er bij. Maar dat moet ik nog zien.

I'll need it

Bellatrixje

JasperPotter
Schoolhoofd
Moderator

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 16:43:03

Op dit moment verheug ik mij op het weekend, dan kan ik weer even bijkomen van de aankomende paar schooldagen, weet nu al dat ik er moe van wordt...

Ook verheug ik me op zaterdag omdat ik dan eindelijk weer eens een wedstrijd heb, en mijn eerste wedstrijd moet coachen, heb er veel zin in. Dus ja, eigenlijk verheug ik me gewoon op het hele weekend

Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 21:14:28

Op dit moment verheug ik me op het moment dat de pijn in mijn knie weg is, het is echt niet te harde en dan te bedenken dat ik de komende dagen verschrikkelijk veel moet lopen met die vreselijke rotkrukken...bah
Het allermeest verheug ik me op het weekend, dat ik lekker uit kan slapen, uit kan rusten en kan genieten van het weekend.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

hermelienfan!!
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-09-2010 12:13:02

Er zijn een aantal data waar ik me erg op verheug, namelijk de volgende data:

4 september: mijn after summer party. Het is een feestje na de zomer, om gezellig met iedereen bij te kletsen.

9 september: nieuw seizoen van The Vampire Diaries. Een halfjaar moeten wachten!!! Ik kan dus niet wachten!!

24 september: nieuw seizoen van Supernatural!!!!!! De Beste tvserie ever . Ook al zolang op moeten wachte.

Dit zijn voor deze maand de data waar ik me erg op verheug!

Niets is mooier
Dan de liefde die
de storm des levens
heeft doorstaan

Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes!

(L) Davey:)

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-09-2010 13:07:26

03-09 Uitgever belt voor mijn bundel

Ik heb, Maandag was dat, mijn dichtenbundel in gestuurd naar de uitgeven. Nu hebben ze gemail dat ze mijn ouders morgen gaan bellen. En ik ben er echt zo zenuwachtig voor. Maar oooh, wat heb ik er zin in.

11-09 Optreden met een vriendin, Micky komt kijken+slapen.

Ik moet optreden op buurtfeest van mijn buurt. Ik zit nu wel diep in de stress omdat ik al mijn liedjes nog niet echt super goed weet. Maar goed, iedereen zegt tegen mij dat het wel goed komt dus moet dat maar. En dat Micky komt vind ik echt geweldig, Maar goed, van slapen zou waarschijnlijk niet veel komen. (Ja, pas maar op jij )

I'll need it

Bellatrixje

akinna
7de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-09-2010 11:42:01

ik verheug mij erop om mijn sleutel van mijn kot te gaan halen over een paar weken. dan kan ik eindelijk wat beginnen inrichten en dan weet ik ook dat de school bijna begint voor mij. dat is op 27 september.

LiSanneCullen
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-09-2010 15:40:40

Ik verheug me op vanavond. Want als ik eindelijk klaar ben met trainen, kan ik lekker gaan uitrusten en dan is het weekend pas echt begonnen. Gewoon lekker op de bank liggen, naar bed gaan en dan morgen lekker uitslapen. En zondag heb ik weer een handbal wedstrijd, daar heb ik ook wel zin in, ik heb al tijden niet meer gespeeld. Maar nu heb ik gewoon lekker zin om niks te doen en niet te hoefen denken.

Nobody, nobody told me,

Gijske
1ste jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 05-09-2010 23:38:27

Ik verheug mij op woensdag. Dat is de eerste normale schooldag van het jaar, en dan kan ik in de pauze weer met mijn maten chillen. Eindelijk zie ik iedereen weer bij elkaar, kan ik bij mijn vriendinnen slijmen, mijn maten plagen en weer lekker de lolbroek uithangen

EmmaWatson1990
1ste jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 14-09-2010 19:24:06

Ik verheug me op het moment vooral op 2 oktober! Dan ga ik samen met mijn ouders en mijn oom en tante naar de Nationale Taptoe in Rotterdam. Ik heb het tot nu toe alleen af en toe een keer op tv gezien en ik zeg al jaren dat ik er zo graag een keer naar toe wil. En nu is het eindelijk bijna zover!

LiSanneCullen
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-10-2010 11:01:43

Ik verheug me op de herfstvakantie. Dan ben ik eindelijk een weekje vrij, ik werk me namelijk kapot voor die rotschool. Wat zou het fijn zijn om eindelijk nergens aan te hoeven denken

Nobody, nobody told me,

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-10-2010 12:41:37

Morgen :D
Ik ga met een vriend foto's maken voor de kaft van mijn dichtenbundel en heb nu echt duizende ideeën. Dus het zou nog wel een lange dag gaan worden. Al heb ik zo'n idee dat hij dat niet erg zou vinden. Maarja, daar verheug ik me dus op.

I'll need it

Bellatrixje

Megan
1ste jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-10-2010 17:11:14

Ik verheug me op de kerstvakantie, dan komt de jongen die ik leuk vind naar me toe :D

In my shoes,
Jst to see,
What it's like
To be me.

supernijntje
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-10-2010 19:06:58

Ik verheuge me op:

- Morgen, voornamelijk de twee laatste uren. Dan heb ik normaal gezien lichamelijke opvoeding, maar dat valt weg omdat de eerste graad scholencross heeft. Dus met andere woorden, dat worden twee gezellige uren in het park zitten met mijn klas.

- 20 oktober! Die woensdag komt Youngblood Brass Band naar Leuven en natuurlijk ga ik daar ook zijn. Samen met mijn zussen en dan blijf ik op kot slapen. Ja belooft al fijn te worden.

- 30 oktober! COCOROSIE komt naar België! Ik ga samen met mijn zus naar hun concert en dan 's avonds pikt mijn meter mij op en blijf ik gezellig bij hen slapen.

- 31 oktober, belooft ook een heel gezellige dag te worden!

She walks in beauty, like the night...

LiSanneCullen
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-10-2010 21:14:58

Ik verheug me op de zomer. Ik weet dat die pas net is afgelopen, maar met dit klote weer de laatste tijd verheug ik me er nu al weer op.
Waarom, waarom is het altijd zult rotweer in dit rotland? Ik ga emigeren(en dat meen ik!)
Maar ik wil weer lekker op het strand liggen met de zon in mijn gezicht en lekker veel vitamine D opnemen met mijn huid die langzaam bruin word!
Ik wil zomer!!

Nobody, nobody told me,

supernijntje
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 14-11-2010 12:16:11

Ik verheug me op dinsdag, want dan is het eindelijk de release van Harry Potter and The Deathly Hallows' score! Ik heb al enkele samples beluisterd en het klinkt fantastisch! Alexandre Desplat heeft een fantastisch werkje afgeleverd.

Eén van dezer dagen. Natuurlijk ga ik dan samen met mijn zussen en mijn moeder naar de nieuwe Harry Potter film gaan kijken.

De 28e, dan ga ik samen met mijn moeder naar de film.

Ook verheug ik mij op 8 december, want dan ga ik samen met mijn zus en mijn moeder naar een concert van Ludovico Einaudi in Mechelen.

She walks in beauty, like the night...

lennoHP
5de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 14-11-2010 17:29:24

ik verheug me op mijn bed
(ik ben moe)

idi ultimus hospes adversarius mors verus domare

Navigatie: