Award stemmen zijn geteld

Idee Muziek

arnor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 26-08-2010 10:21:41

Idee Muziek

Hoi,

ik had weer eens een idee. Zoals iedereen weet is er in Harry Potter muziek. Ik had misschien gedacht om, als je bijvoorbeeld naar Zwerkbal zou gaan in de toekomst dat er muziek afspeeld die ook afspeelde bij het WK Zwerkbal. Niet blijven herhalen want dat zou irriteren maar bijvoorbeeld 1 keertje. Dat geeft nog meer het gevoel van de HP wereld. En bijvoorbeeld bij Kerstmis een kerstmis muziekje van HP. Ik heb er in elk geval al veel van gedownload...

Groetjes
Arnor

----------------------------------------

...Light may be useful if there's darkness...

...It's all about blood...

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Faunaat: Alf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-08-2010 14:58:39

Nou als het aan mij ligt liever niet. Want ik luister zo ongeveer altijd mijn eigen muziek. Ik irriteer me er gigantisch aan als ik op een website kom en ik hoor dwars door mijn muziek, de muziek hoor die achter de website zit. Dus eigenlijk vind ik het een beetje irritant dan. Want het kan heel erg botsen met de muziek die je zelf op je PC/Mac en/of je radio draait.

Daarom zou ik zeggen nee, maar ben benieuwt wat de andere vinden.

LEER TELLEN....
1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN.

Flairity

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Sfinx
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-08-2010 15:12:29

Je kan altijd ervoor zorgen dat je zelf kan kiezen of je de muziek aan laat of af zet. Misschien met een of ander icoontje waar je op moet klikken en dat staat het uit of aan of zoiets.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

klik hier om hpt-familie van me te worden.
klik hier voor meer info over een suppersite!

hermelienfan!!
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 28-08-2010 11:20:57

Ik ben het eigenlijk wel met Mouse eens. Het is inderdaad erg irritant om muziek op een website te horen, zeker als je je probeert te concentreren, maar ik vind Amy's idee ook niet verkeerd. Het zelf kunnen kiezen of je je muziek uit zet of niet. Zo kunnen mensen die zin hebben in een muziekje, muziek luisteren en mensen die hier geen zin in hebben dit uit zetten. Dat is dan weer wel en een goed idee, maar is dit wel mogelijk met scripten vraag ik mij af?

Niets is mooier
Dan de liefde die
de storm des levens
heeft doorstaan

Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes!

(L) Davey:)

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 18:07:03

Ik vind Amy idee helemaal goed.
Want je kan kiezen als je muziek wil van HP.
Je kan het zelf bepalen dus het hoef niet dus.
Dus het hoeft je ook niet aan te storen.
Dus ik vind het heel goed.
Maar wel meerdere liedjes dan 2 ofsoiets. Want anders word het wel erg iritant!Maar op mijn pc staan er toevalig van HP al wel iets van 40

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 31-08-2010 18:13:33

Ik vind het idee van Amy goed. Ik luister vaak naar mijn eigen muziek, dus is het irritant om dwars door mijn eigen muziek een kerstmuziekje ofzo te horen. Maar sommige mensen hebben misschien wel liever een muziekje van de site.

O% Kans sorry.

GekkeDaphne2
Dreuzel

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-09-2010 18:22:14

Ik vindt muziek een goed idee.
Dan heb je toch het gevoel dat je weer echter bij de HP wereld zit???

Of niet dan???!!!!

Wijsheid zonder grens is ieders liefste wens

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 15-09-2010 18:50:11

Ik heb altijd al hekel aan muziek die automatisch op een site word afgespeelt, dus beter niet. Maar ik vind het wel goed dat je zelf kan bepalen of je wel of geen HP muziek op wilt, via een button "Aan/uit" ofzo. Alleen heb ik geen idee of dit mogelijk is met scripten.
Maar ik zelf zie dit idee eigenlijk niet zo zitten.

Let the sun shine in my life
I'll need it

Bellatrixje

Ursula
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-09-2010 20:31:18

Voor het geval dit idee wordt aangenomen wil ik toch even wat toevoegen. Het zou fijn zijn dat als er een aan/uit knop op komt dat die automatisch UIT staat. Ik heb vaak mn geluid aanstaan en als ik op sommige websites kom die muziek hebben ben ik meteen halfdoof omdat hun geluid hard staat. Dan zul je mij ook niet meer op zon site zien, en ik denk dat dat voor veel mensen geld...

Ik ben zowiezo niet voor het idee, als je zo graag hp muziek wil kan je dat zelf ook opzetten, want ik weet niet precies hoe het werkt, maar als je steeds heen en weer van pagina wisselt zal dat ook wel storen in de muziek of als er veel leden online zijn... Naja.. Jullie snappen me wel :)

Navigatie:
1