Award stemmen zijn geteld
Snoep Vs. Snoep
|
XaNs 7de jaar Griffoendo Posts: 244 Offline! |
Snoep Vs. SnoepIn neem aan dat iedereen die dit leest wel weet hoe Vs. Spellen werken, maar voor de zekerheid leg ik het toch maar even uit.Het is doodsimpel: Als degene boven jou Bijv. Suikerspin Vs. Kauwgom heeft staan en jij vindt kauwgom de beste optie dan schrijf jij vervolgens Kauwgom Vs. een nieuwe zelfbedachte optie. Je mag je mening onderbouwen, maar het is niet verplicht. We beginnen met: Drop Vs. Zuurtjes ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Drop, aangezien ik nu een beugel heb blijven zuurtjes me te veel plakken ;) Suikerspin of chocoladereep? ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
chocoladereep Chocoladereep VS Fruit-ella ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Het is sinds enkele tijd verboden om nieuwe VS. Spelletjes te openen. Als je dit had gelezen, dan wist je het. Hier gaat dan ook een slotje op ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
Navigatie:
1

chocoladereep