Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
James en zijn vrienden
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendo Posts: 1.092 Offline! |
James en zijn vriendenVroeger, toen James, Remus, Sirius, Peter, Sneep en nog vele meer nog op school zaten. Daar gaat dit topic over. Iedereen mag één rol bezetten. De volgende rollen zijn er, er mogen ook nog eigen rollen bedacht worden.De 'vaste' rollen: James Potter: Hermelienfan!! Remus Lupos: Arnor Sirius Zwarts: Zegevlier Peper Pippeling: Serverus Sneep: JasperPotter Jongere Albus Perkamentus: Lily Evers: Amy De zelf bedachte rollen: -Naam: Liza Melany Potter Leeftijd: Heeft de zelfde leeftijd als James. Familie: Haar ouders en haar tweeling broer James alleen is zij vijf minuten jonger. Innerlijk: Ze is aardig, lief, heel erg slim. Laat niet met zich sollen. Kan er niet tegen als er ruzie komt of gevechten, want dan houd ze dat juist tegen. Ze kan ook niet echt tegen de grappen van Sirius en James. Speciaale dingen: Ze is verliefd op Sirius, maar durft dat hem niet te vertellen. Zelf is ze heel erg goed in Zwerkbal en meestal is speelt ze als zoeker als James en zij thuis zijn. Maar op Zweinstein is ze de commentator en is ze eigenlijk de eerste Leo Jordaan eigenlijk. Overige: Ze houd erg van lezen, ze maakt haar eigen spreuken & brouwsels. Verder houd ze van de natuur en is ze dus vaak buiten. Gespeeld door : Liza Vilijn "Regels": - We zitten op zweinstein, jaar doet er niet veel toe. - Nee het maakt niet uit dat je als meisje een jongensrol speelt of andersom ;) - We beginnen als de vier "Maudauders" (Kan even niet op het nederlandse woord komen) bezet zijn, dus Sirius en Peter moeten nog gespeeld worden - We beginnen op perron 9 3/4, de trein vertrekt bijna. We gaan allemaal naar het derde leerjaar. - Volgt nog ;) ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
mag ik Lily Evers zijn? Edit Jasper: Uiteraard ;) ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Mag ik Liza Potter zijn. Liza is een zelfbedachte rol en ze is de tweeling zus van James, alleen is ze vijf minuten jonger dan hem. En ze is verliefd op Sirius Edit Jasper: Zou je een iets uitgebreidere omschrijving van je personage willen geven? Dank je ;) ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Is de rol van James Potter nog over? Dan wil ik die wel zijn. Lijkt me wel weer eens leuk om aan een RPG mee te doen!:)Edit Jasper: Jups, die is nog vrij, ik zet je erbij ;) ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Remus Lupos tot uw dienst! enne, het zijn Marauders Edit Jasper: Ik zal het erbij zetten ;) ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Jasper waar beginnen we eigenlijk met de rpg? Gewoon op Peron 9 3/4? Edit Jasper: Ja, maar we beginnen pas als Peter en Sirius ook bezet zijn... En deze vraag kan je ook in. Een ui stellen, dit de volgende keer doem aub ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Off: Ik wil wel Sirius zijn ![]() Edit Jasper: Keej, ik zal je erbij zetten ;) ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Off:Laten we maar beginnen, en dan zien we wel ;) on Serverus zag de vier jongens aankomen, ze waren aan het lachen, en liepen recht op Serverus af. Ze vroegen met een lach hoe het met hem ging, en ze liepen verder, allemaal liepen ze "per ongeluk" tegen hem aan. Serverus ging zitten op een bankje, en deed zijn boek Verweer Tegen de Zwarte Kunsten open, het boek dat ze aankomend jaar gingen gebruiken. Hij was erg geïnteresseerd in VtDZk, en na een paar minuten hoorde hij de trein aankomen. ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Ik Kwam net aan toen ik de trein in aan het perron 9 3/4 zag aankomen. Ik keek even rond en zag Severus alleen op een bankje zitten met een boek dat ik herkende als Verweer Tegen de Zwarte Kunsten. Ik liep naar hem toe en vroeg "Hey Severus, leuke vakantie gehad?" ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
O hej Lily. Serverus stopte zijn boek terug in zijn tas. Ja het was wel een leuke vakantie, ik ben naar Egypte geweest, maar dan niet waar de Dreuzels ook zitten. Ik en mijn ouders waren bovenop zo'n Sfinx op vakantie! Het uitzicht wat we daar hadden was echt schitterend. Mijn ouders konden er gewoon toveren, want er waren toch geen Dreuzels in de buurt. Maar ik ben wel blij dat ik weer terug ben, het is hier een stuk minder warm. En we mogen weer naar school. En heb jij nog wat beleefd? ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Ik ging naast Severus zitten. "In het begin van de vakantie zijn we naar een hotel aan de kust gegaan, omdat ik geslaagd was voor mijn tweede jaar op Zweinstein. Het was een sjiek hotel, maar eerlijk gezegt, even luxe is wel leuk, maar het mag voor mij niet te lang duren. Ik ben ook nog een maandje met enkele dreuzelkinderen" Bij het zien van Severug gezich zei ze snel: "ja ik weet dat sommige tovenaars er iets tegen hebben, maar het zijn vrienden van mijn vroegere school, voordat ik naar zweinstein ging en wist dat ik een heks was. Met hen ben ik op boerderijbivak geweest ik schotland. En voor de rest heb ik mijn boeken een beetje bestudeert om te kijken wat we dit jaar allemaal gaan leren." ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Navigatie:
1