Award stemmen zijn geteld
opgeblazen
|
rcrubenman1 Dreuzel Huffelpuf Posts: 1 Offline! |
opgeblazenik ben Ruben, 12 jaar, zit in de jeugdbeweging. Ik ben de machtichste tovenaar ter wereld wahaha. Sorteer mij in zwaderich anders verander ik je in een opgeblaze huiskat gevuld met helium(hihi).Ik ben snel op mijn tenen getrapt (WAT STA JE ZO NAAR MIJ TE STAREN!!! ZOEK JE SOMS RUZIE!!!) ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- |
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Dit is een Volbloed zwaderaar denk ik ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Quote van Zegevlier: Dat denk ik ook wel, niet echt vriendelijk he. Zou die de regels van sorteren gelezen hebben? ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
Quote van Amy: Ik gok van niet ![]() Hij heeft ook wel een hoge dunk van zichzelf, de machtigste tovenaar ter wereld ![]() ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Waar bemoeien jullie je mee! Het is dus absoluut niet de bedoeling dat jullie andermans sorteerceremonies gaan zitten bekritiseren. Laat ik dit nog een keer zien en er volgen maatregelen! ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Systeem Zwadderich Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Faile. Groeten, Orde van de Feniks Faile ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1