Award stemmen zijn geteld
sorteren..
|
Levy Dreuzel Griffoendo Posts: 3 Offline! |
sorteren..Vol verwondering kijk ik op tegen de twee grote houten deuren tegenover mij. Voetstappen naderen, gevolgd door het gekraak van de deuren. Langzaam gaan de deuren open en verschijnt een zaal, die met geen woorden omschreven kan worden. Ik volg de mensen voor mij in de rij tot we stoppen voor een krukje, waar een hoed op ligt. Een vrouw vertelt ons wat we straks moeten doen, maar het dringt niet door. De zenuwen nemen de leiding en ik voel mijn hart steeds sneller slaan. Dan wordt mijn naam opgelezen van de lijst. Ik loop naar voren en neem plaats op het krukje en zet de hoed op mijn hoofd.“Hmm… Zozo, fanatiek en sportief. Niet heel veel hersens, maar wel doorzettingsvermogen, dat ervoor zorgt dat je veel dingen kan bereiken. Oprecht, trouw, maar wel een tikeltje verlegen. Waar zullen we jou eens indelen?...” ---------------------------------------- |
|
Systeem Griffoendo Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Faile. Groeten, Orde van de Feniks Faile ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1