Award stemmen zijn geteld
jeugdhuis: live your live
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
jeugdhuis: live your liveGinnygirl was verliefd op het stuk grond met het pand dat ze had gekocht. Ze had zich helemaal uitgeleefd met behangen en het inrichten en de tuin in orde zetten.Binnen had ze de muren aangekleed met warme kleuren en overal hingen schilderijtjes op. Ze had in de hoek een toog gemaak en heel de ruimte vol met zetels en kussens enzo gezet. In de hoek was een trap naar boven. boven had ze een fuifzaaltje gemaakt met aan de kant nog allemaal zetels, en een heuse discoinstalatie. Buiten had ze gezorgt voor een gezellige tuin met een grote schommelstoel, en tafeltjes waar je rustig kon zitten. Enn.... een zwembad!! Wat had ze hier hard aan gewerkt, en ze was echt blij met het resultaat. Ze was gistere nog een paar katten en wat andere dieren gaan halen die in deze tuin een nieuw huisje hadden gevonden.Ze was er klaar voor. Ze liep naar de deur en hing een blad met welkom op. Aan het raam hing ze een papier met daarop: Welkom in dit jeugdhuis. Hier kan je gezellig een babbeltje slaam, iets drinken of eten, een duik in het zwembad nemen of gewoon even in een zetel een dutje daan doen. Ginnygirl ![]() werknemers: achter de bar: turnsterretje Dj: ---------------------------------------- ![]() |
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Amy had belooft aan Ginnygirl om eens langs te komen, en hier was ze dan. Ze las voor ze binnen kwam het bordje. 'Hmm, ik kan ook zwemmen, daar heb ik wel zin in.' Dacht ze. "Accio bicini, accio handdoek" even later had ze haar zwemkledij en liep ze het jeugdhuis binnen. "Hey Ginnygirl, hoe gaat ie?" ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ik was ontzettend blij toen ik Amy zag. Ze had wel beloofd om langs te komen maar toch was ik blij dat ze er was. "Heey Amy!! En?? Wat vind je ervan? Je bent de eerste bezoeker, proficiat!" Ik wist van mezelf dat ik een beetje gek aan het doen was maar voor deze ene keer kon het me helemaal niets schelen. "Iets drinken?" ---------------------------------------- ![]() |
|
|
"Ik vind het hier prachtig! Maar ik zou de rest ook graag zien! Ik zie dat er nog een trap naar boven is en buiten hing uid dat je hier ook kon zwemmen. Maar ik zal beginnen met een honigwijntje. Heb je dat? En zou je mij daarna een rondlijding willen geven?" Amy Glimlachte toen ze Ginnygirl zag gloeien van plezier. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Dat wil ik graag," zei Ginnygirl. Ze namen uitgebreid de tijd om alles te bekijken en door Amy te laten beoordelen. Wanneer het 's avonds zou gaan schemeren zou ginnygirl haar de tuinverlichting nog laten tonen. Ze zat de heletijd te denken over wat ze nog moest tonen. Op het einde van de rondleiding zei ze: "Voila, nu heb ik de vuurdood van mijn beste vriendin doorstaan. Nu kan het echte volk komen niet dat jij geen echt volk bent ofzo, je weet wel wat ik bedoel. Nog iets eten? Of wil je een beetje dansen?" Ginnygirl was doodgelukkig dat Amy het zo mooi vond. Haar opzet was geslaagt: Amy had zich geamuseerd.---------------------------------------- ![]() |
|
|
"weet je, het is inderdaat tijd geworden om te eten. Geef je ook voledige maaltijden? En daarna zou ik graag even gaan zwemmen. Ik heb mijn zwemkleren bij." Amy gimlachte. Ze was vanzin om eens heel veel mensen mee te nemen en dan een feestje te houden op ginnygirls bovenverdieping. Dat zou ginnygirl fantastis vinden. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
Eindelijk was het jeugdhuis af! Ze had al zo vaak gezegd dat het jeugdhuis er moest komen, maar omdat ze met haar eigen winkel het te druk had om een jeugdhuis er ook nog eens bij te nemen moest ze dus wachten tot er EINDELIJK iemand was die tenminste ook een beetje moeite wilde doen. Vanaf het nieuwe jeugdhuis zijn deuren opende, stormde ze dus naar binnen. "Hey meid" groette ze vrolijk. "Waaw... Wat is het mooi geworden!" zei ze bewonderend. "Het is perfect! Net wat ik er ook van zou maken, echt super!" Ze kijkt haar vrolijk aan. "Ik neem aan dat je nog wel iemand kan gebruiken voor achter de tap te staan??" vroeg ze, zichzelf meteen aanbiedend. Als je per uur een aantal bonnetjes kon krijgen voor wat gratis drankjes, en ze tegelijk met haar vrienden kon amuseren... Waarom zou ze zichzelf dan niet aanbieden?! ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Ginnygirl zag turnsterretje binnen komen en ze vroeg haar om hier te komen werken. "Ja, natuurlijk. en als je toevallig nog iemand weet die goed muziek kan draaien, ik zoek nog altijd een DJ. Wil je al iets drinken, je mag als vergoeding zeg maar gratis drinken, zolang je maar niet overdrijft hé." Lachte Ginnygirl. Ze toonde turnsterretje alles wat ze moest weten en ging dan naar buiten. Ze had gisteren een hippogrief gekocht. een heel tamme dat bijna voor iedereen terugboog. Ze pakte een verzorgset en begon zijn veren te poetsen. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
Ze lachte. "Duh, ik overdrijf nooit!" antwoorde ze. "Maar ik lust wel een boterbiertje" zei ze, nadat ginny haar alles getoond had wat ze weten moestn en ze nam een boterbiertje. "Ik zal eens rondvragen of ik iemand ken die goede muziek draait. Hoewel die tegenwoordig errug ver te zoeken zijn " zei ze, met haar ogen rollend. Het was niet zo druk, dus hoefde ze niet heel de tijd recht te staan achter de bar he. Ginny liep naar buiten en zij liet zich in één van de zetels ploffen.---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Als turmsterretje had gezegd dat ze ging kijken achter een Dj en daar was Ginnygirl heel blij, ze wist zelf namelijk niemand. "Oh jha," Zei ze voor ze naar buiten liep. "Ik was nog aan het twijfelen of ik ook een barkruk achter de bar zou zetten, zodat jij ook kan zitten, als je wilt kan ik er straks wel een gaan kopen, en als er niemand is moet je ook niet achter de bar blijven staan hé." glimlachtte ze. "Doe gewoon alsof je thuis bent." ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Ze stak haar hand op vanuit de zetel. "Joaah, snap het. Barkruk is niet nodig hoor. Als ik tap, dan tap ik. En als er niemand is of niemand hoeft wat te drinken, kan ik gerust een beetje socializen, toch?" vroeg ze glimlachend. Ze hoopte toch dat het ook hier geen probleem zou zijn... Dit was het jeugdhuis! Dé plek waar je komt om je vrienden te ontmoeten, of nieuwe mensen te leren kennen. Dé plek waar werken gewoon leuk was. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Amy zag Ginnygirl naar buiten komen. Ze zat al een tijdje in het zwembad baantjes te trekken. "Hey Ginnygirl, kom je er niet bij? Het water is echt heerlijk!" Ze zwom tot aan de kant. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Ok," riep Ginnygirl van buiten naar turnsterretje, "Dat is dan een kost uitgespaard hé," glimlachtte ze. Amy vroeg haar om ze mee kwam zwemmen. "Is goed," zei ze, "Maar ik ga wel geen baandjes trekken hé, wacht even." Ginnygirl nam haar toverstok en zei: "Accio zwemspullen." uit een kast binnen kwamen luchtmatrassen en banden en nog vanalles naar het zwembad gevlogen. Ze zwaaide nog een met haar toverstok en alle spullen begonnen zichzelf met lucht te vullen. "Ziezo, kies maar, er is genoeg keuze, ik ga me even omkleden." Het was zalig weer en er was geen wolkje an de lucht. Ginnygirl liep naar het kleedhokje en deed haar bikini aan, daarna liep ze in volle vaart naar het zwembad en srong erin. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
toen de grote zwemband in de vorm van een wiel voledig met lucht was gevuit nam Amy deze van de kant weg mee in het water. Ginnygirl was er bij ingesprongen en makte enkele grote golven. Amy zwom met de zwemband naar haar toe. "Laten we vanop de kant in de band springen. Ik wil wedden dat jij er als eerste naast springt" Zei ze met een knipoog .---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Doe jij maar, ik heb daar niet zoveel zin in, weet je, morgen komen ze een glijbaan en een buis instaleren, dat gaat het pas leuk worden!!! Ze dook onder water en trekte Amy mee onder. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amy kon nog net op tijd even adem happen voor ze onder weter werd getrokken. Toen ze samen treug boven kwamen hoestte ze even. "Ja, lijkt me echt leuk! Ik moet blijkbaar nog vaker komen. Ze zwaaide met haar toverstok -die ze altijd op zak had en met een spreuk beschermt was tegen water- en er verschenen bubbels die uit het zwembad opstegen als zeepbellen. ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Navigatie:
1

niet dat jij geen echt volk bent ofzo, je weet wel wat ik bedoel. Nog iets eten? Of wil je een beetje dansen?" Ginnygirl was doodgelukkig dat Amy het zo mooi vond. Haar opzet was geslaagt: Amy had zich geamuseerd.

" zei ze, met haar ogen rollend. Het was niet zo druk, dus hoefde ze niet heel de tijd recht te staan achter de bar he. Ginny liep naar buiten en zij liet zich in één van de zetels ploffen.
.