Award stemmen zijn geteld
Trouw aan...
|
Jarno Klassenoudste Huffelpuf Posts: 296 Offline! |
Trouw aan...Aan wie zou jij trouw zijn in de Harry Potter wereld? Kies uit een van onderstaande groepen!- Orde van de Feniks - Dooddoeners - Ministerie van Toverkunst - Zweinstein - Strijders van Perkamentus Of kies uit een van onderstaande personen! - Voldemort - Albus Perkamentus - Harry Potter ---------------------------------------- Voeg me toe als buddy, dan voeg ik jou toe ^^ |
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
moeilijk te kiezen. Ik denk dat ik dan toch wel voor De orde van de Feniks zou gaan, of voor Perkamentus. ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Voor de groepen; Zeker niet de Dooddoeners of het Ministerie van Toverkunst, Zweinstein niet omdat daar ook gemene Zwadderaars kunnen zitten, en de Strijders van Perkamentus is een soort van gestopt na het vertrek van Omber, dus de Orde van de Feniks! Voor de personen; Albus Perkamentus, natuurlijk. Hij is de machtigste tovenaar ooit, en ook de wijste, ik sta 100% achter hem. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
Ik zal absoluut trouw zijn aan de Orde van de Feniks, Zweinstein en de Strijders van Perkamentus. Bij de personen zal ik trouw zijn aan Perkie en Harry. ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
PaulHP Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
de orde van de feniks, en dus ook aan perkamentus. misschien ook wel aan het ministerie van toverkunst, maar alleen in een tijd zonder voldemort, want in harry potter het ministerie overgenomen door voldemort. als ik nog op school zou zitten zou ik ook trouw zijn aan de strijders van perkanmetus.. ---------------------------------------- ![]() # |
|
|
Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
ik zou trouw zijn aan de s.v.p maar ook wel aan de orde van de veniks ![]() ---------------------------------------- |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Strijders van Perkamentus, zeker weten.De anderen zijn me te gevaarlijk ![]() ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Tryferos 4de jaar Ravenklauw Posts: 101 Offline! |
Ik denk zelf de Orde van de Feniks en de Strijders van Perkamentus. Maar real life zou ik toch altijd mezelf trouw zijn. ![]() ---------------------------------------- ![]() I'm just how I am, and that is magical. |
|
|
lunaforever Klassenoudste Huffelpuf Posts: 251 Offline! |
De orde van de Feniks. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Hermelien Griffel R 3de jaar Griffoendor Posts: 94 Offline! |
Orde van de Feniks en Strijders van Perkamentus Personen Perkamentus en Harry ---------------------------------------- ![]() |
|
|
gryffindorx 5de jaar Griffoendor Posts: 154 Offline! |
De Orde van de Feniks, Zweinstein en de Strijders van Perkamentus. ---------------------------------------- ![]() Potterhead until the very end. |
|
Navigatie:
1