Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
The Animal In You ~Test
|
XaNs 7de jaar Griffoendo Posts: 244 Offline! |
The Animal In You ~TestVia de volgende link kan je een test doen welk dier er in jou verscholen zit. Bij het resultaat staat: Welk dier je bent, wat je hobby's kunnen zijn en beroemde personen die dat dier zijn. Ik ben tevens een beer. TAIY P.S Het is wel in het engels. ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Ik vind het maar flauw gezwans ![]() ps: ik ben egel ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Leuke site! wel jammer dat het enkel engels is. ik ben een Wildcat (RRR) ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
leuk; ik ben een otter ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Ook ik ben een otter =D en de meeste eigenschappen komen wel overeen met hoe ik ben denk ik! Echt heel erg grappig. Ik ben ook snel afgeleid, bijt me vast in problemen en probeer alles op te lossen. Grappig ![]() ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Ik vind het een leuke test =D Ik ben een hond. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik ben een vleermuis ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik ben een Schaap. Maar het klopt wel allemaal wat er in staat. Ik ben heel graag samen met andere mensen hoewel de band niet al te goed is. Maar ik heb er zeker mensen tussen lopen die ik beter ken. Leuke test :) Grappig hoe het zo kan kloppen. Ik zie mezelf alleen neit echt kinderen opvoeden. ![]() ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Esther Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.406 Faunaat: Sfinx Offline! |
Ik ben een wilde hond wel grappig ---------------------------------------- ![]() wees niet bang om te falen. je dromen lijden je naar je hart |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
Ik ben ook een wilde hond. Het klopt toch wel wat er staat hoor ^^ leuk ![]() ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
En ik kan geen Engels ![]() De site gaf een foutmelding toen probeerde ik het opnieuw en het was een otter! Ook al weet ik niet echt eens wat dat is ![]() ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
Lynn Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.043 Offline! |
Ik ben een slang. Klopt grotendeels wel, maar niet volledig. Leuke test, though. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
ik ben de vleermuis. bij mij komen die eigenschappen ook wel grotendeels overeen, niet allemaal; ---------------------------------------- ![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
Haha ik ben een pinguin en dat klopt wel :D Steeds 2 zaken die ogenschijnlijk tegengesteld zijn... Agressive yet gentle, outgoing but shy, ... En ik ben ook actrice, ik schrijf inderdaad alles van me af, houd van reizen,... blablabla. Eigenlijk zowat alles klopt wel een beetje. :) ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Roody Snul Zwadderich Posts: 36 Offline! |
test klopt niet: 2 keer gedaan met verschillende resultaat, zelfde antwoorden! eerst schaap, dan otter ---------------------------------------- ![]() |
|
|
DWlovesPK 1ste jaar Ravenklauw Posts: 57 Offline! |
Ik ben een schaap, maar ik kan ook een bever zijn ;). Gewoon een combinatie eigenlijk. ---------------------------------------- ![]() You don't know what it's like to be like me! To be hurt,to feel lost. To be left out in the dark. To be kicked,when you're down. To feel like you've been pushed around. To be on the edge of breaking down,when no one's there to save you. No you don't know what it's like. Welcome to my life. |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Jullie zijn allemaal leuke! Ik ben een bizon ....Klopt wel allemaal.. en ben ook neit zo slank maar toch een bizon?! ![]() ik had ook wel een pinguin willen zijn ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
lunaforever Klassenoudste Huffelpuf Posts: 251 Offline! |
Grappig. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Ik vind het een maffe test Eens kijken...I'm a penguin ;) Op zich wel grappig gedaan. ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
gryffindorx 5de jaar Griffoendor Posts: 154 Offline! |
Hond. ![]() ---------------------------------------- ![]() Potterhead until the very end. |
|
Navigatie:
1

Marijke
Lieve Joey

^^ leuk 

....

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3