Award stemmen zijn geteld

Wolfpack

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-08-2010 18:13:47

Wolfpack

Zo nu vind ik dat er een rpg zou moeten komen over de weerwolven van Twilight.

De rollen:

Sam Uley:
Quil Ateara:
Embry Call:
Paul:
Jared:
Leah Clearwater: Liza Vilijn
Seth Clearwater:
Collin:
Brady:
Jacob Black:XaNs

Zelfverzonne:
Elizabeth: Liza Vilijn
Ze hoort bij de weerwolfpack. Samen met Leah zijn ze samen de snelste weerwolfen. Haar ouders zijn vermoord door Vampiers en daardoor vertrouwd ze hun helemaal niet. Ze is verliefd op Jacob en is ook zij beste vriendin.

Sophia Call: Amy
Sophia is de zus van Embry en is ingeprent met Seth Clearwater. Ze is iets meer dan een jaar jonger dan Embry en (nog) geen Weerwolf.

Stacie Ateara: Ginnygirl
Stacie is de kleinere zus van Quil, en een goede vriendin van Sofia. Ook nog geen weerwolf. Ze heeft een heel actief en speels karakter.

Regels:
-Je mag max 2 rollen (1 zelfverzonne en 1 echte rol)
-Als je een zelfverzonne wil hebben. stuur me een pb met naam en beetje info.
-Have Fun

----------------------------------------

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-08-2010 20:02:44

Jacob Black tot Uw dienst

O% Kans sorry.

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-08-2010 17:48:29

off: Je staat erbij:)

On:
Een meisje met lang lichbruin haar en heldere blauwe ogen liep door de bossen alleen. Het meisje had een naam, ze hete Elizabeth. Al jaren moest ze haar gevoelens onderdrukken voor iemand. Het was iemand die ze heel erg mocht,maar ze was ook diegene beste vriendin. Even later ging ze zitten bij een boom en dacht na over diegene. Diegene waar over ze nadacht was niemand minder dan Jacob Black.

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-08-2010 19:33:28

Jacob Black zit op de rand van een klif. Hij plukt grasspietjes uit de grond en draait die vervolgens om zijn vingers. Het giet, maar zoals gewoonlijk draagt Jacob geen shirt. Hij gaat languit liggen en draait zijn hoofd zo dat hij kan zien hoe de regendruppels worden gespiest op de grassprieten. Hij denkt na... Over zijn eerste transformatie naar weerwolf, over de rest van de Wolfpack en... Het kost hem moeite om aan de aan de naam te denken. Bella Swan. Hij denkt aan wie ze nu was, aan haar bloedzuiger en aan wat hij tegen haar gezegd heeft. Hij voelde dat zijn ogen begonnen te tranen, maar die bleven verborgen tussen de regendruppels. Hij dacht aan zijn uitspraak: 'Ik zal altijd voor jou vechten, ookal stopt jou hart. Misschien dan nog.' 'Ookal stopt jou hart...' Mompelt hij in zichzelf. Dan staat hij op, gaat op de rand van de klif staan en duikt het ijskoude water in...

O% Kans sorry.

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-08-2010 20:04:13

Elizabeh was opgestaan en liep richting de klif, ze kwam daar heel vaak. Ze kon daar beter nadenken dan in de bossen eigenlijk. Ze veranderde in haar wolven gedaante en sprinte in een snelvaart naar de klif toe. Eenmaal aangekomen veranderde ze weer in zichzelf en liep naar de klif toe en keek naar beneden. Ze trok een wenkbrauw omhoog toen ze iemand in het water zag, ze kon niet zo goed zien wie het eigenlijk was.

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 21-08-2010 13:18:48

Jacob kijkt omhoog en ziet Elizabeth. Hij zwaait naar haar en ze zwaait terug. Jacob zwemt naar de kant en rent naar Elizabeth toe. 'Hoi.' Zegt hij, maar Elizabeth kijkt hem alleen maar aan zonder iets terug te zeggen. 'Gaat het goed?' Vraagt Jacob en hij legt zijn hand op haar schouder. Elizabeth glimlacht en knikt...

O% Kans sorry.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Sfinx
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 21-08-2010 19:08:14

Sophia was de schotels weer aan het wegzetten, want Seth, Quil, Paul en Jared waren bij haar en Embry op bezoek en hadden net weer een voorraad muffins opgegeten. Embry was nog een fles cola uit de kelder gaan halen, na protest van Sophia, die vond dat de jongens altijd veel te actief werden van cola, maar toen Seth zei "Soph, alsjeblieft, nog één fles?" Had ze toch toegegeven. Meer als een fles zouden ze toch niet meer kunnen drinken, want Embry kwam net weer met de laatste boven.
"Ik zal straks dan maar weer eens naar de winkel moeten zeker. Mijn ingridienten voor mijn muffins zijn ook op."

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

klik hier om hpt-familie van me te worden.
klik hier voor meer info over een suppersite!

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-08-2010 17:59:34

Toen Elizabeth beter keek zag ze dat het Jacob was en meteen voelde ze haar hart bonken. Ze zwaaide naar hem, ze hoorde wat Jacob tegen haar zei en wou net wat gaan zeggen toen ze een hand op haar schouder voelde. Ze glimlachte toen alleen en knikte naar hem. Ze wist niet wat ze nu moest gaan zeggen zo onopvallend mogelijk beet ze op haar lip. "Uhmm.. Hoe gaat het met jou?" vroeg ze aan hem.

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 11:30:04

Stacie zat op haar kamer, ze was aan het tekenen. Ze tekende een foto over van Quil, Embry en Jacob, nog voor ze veranderd waren. Stacie miste die tijd, nu hadden ze veel minder tijd om samen te spelen. Ze dachten alleen nog aan klifduiken en als wolven door de bossen rennen. Ze legde haar potlood naar en liep naar beneden. "Mam, waar is Quil?" vroeg ze. "Die is naar Embry gegaan, waarom?" "Gewoon." Ze deed een trui aan en ging naar buiten op weg naar Embry's huis.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 11:57:00

"Hey Quil, waarom is je zusje eigenlijk niet mee?" Vroeg Paul.
"Omdat ze niet weet dat ik hier ben." Antwoorde Quil.
"Stacie zal er wel snel genoeg achterkomen." Lachte ik terwijl in uit het raam keek. Ik zag een slanke, vrouwlijke gedaante naderen. "Daar heb je haar al." Lachte ik. De deur stond nog op een kier en ik ging op Seths schoot zitten en nam een slok van mijn cola. Seth vouwde zijn armen om mijn middel en legde zijn hoofd op mijn schouder. Ik glimlachte.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 19:00:09

Stacie:
ik ging naar binne en zag dat heel het wolfpack er was. "Wat is het hier gezellig!" zei ik vrolijk. "En niemand vond het nodig om mij te zegge dat jullie hier waren? Hé QUIL" zei ik plagerig. "Heb ik iets gemist?"

Edit JasperPotter: De volgende keer 5 volledige regels aub

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 19:07:46

"Hey Stacie, enkel mijn muffins. en we zijn ook aan de laatste fles cola begonnen, dus daarvoor ben je nog net optijd." Zei ik vrolijk. "Zet je erbij. Heb je zin om straks mee naar de winkel te gaan? Ik ga niet graag alleen en zou cola ne ingerdienten voor mijn muffins moeten hebben."
"Anders wil ik ook wel mee." Zei Seth die zijn hoofd van mijn schouder haalde.
"Ik denk niet dat winkelen iets voor jou is. Weet je nog, de vorige keer toen je alle lekkere dingen wou menemen?" Lachte ik. "Dus Stacie, wat denk je?"

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 22:21:02

Stacie dacht even na over het voorstel van Sophia. Eigelijk had ze niet zoveel zin in boodschappen, maar lang de andere kant... Quil en Embry zouden straks weer gaan rondrennen met hun 'weerwolfbroers' dus dan kon ze beter iets te doen hebben. Quil zou het zich niet aantrekken als ze de hele namiddag weer alleen thuis zou ziteen. Dus waar niet? "Ok, ik kom mee, op voorwaarde dat we daarna nog iets anders gaan doen, zoiets als een ladysbight of zo, wat denk je?"

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 13:52:47

"Oke! leuk idee! Dan kunnen de broers gaan rennen." ik vond het helemaal niet erg dat mijn lief en zijn broers weerwolven waren. Stacie daarintegen leek het niet zo te aprecieren.
"Zeg Seth of Embry, ik vind dat een van jullie twee iets moet zeggen over wat Sam ons gisteren had gezegt." Zei Paul plots. Ik keek vragend van Seth naar Embry en terug. "Waar heeft hij het over?" Vroeg ik toen geen een van de twee vanzin leek te zijn iets te zeggen.
"We wouden wachten op een geschikt moment." Mompelde Seth.
"Er is geen geschikt moment om zo iets te zeggen, Seth." Zei Paul afkeurend.
"Sam houd je al een tijdje in de gaten. Hij denkt..." Verder wou Embry niets meer zeggen. Ik keek naar elke Weerwolf afzonderlijk. "Ik ga toch niet zelf zoals, ik bedoel, ik ben toch niet of wel?" Stotterde ik. Ik keek naar Stacie. Zou ze me nog even leuk vinden als ik een weerwolf was?
"En Stacie?" Vroeg ik. Ik verschoot van mijn eigen stem die schor en stil klonk. Ik nam snel nog een slok cola.
"Sam denkt dat ze niet verandert. Voorlopig vertoont ze niets van verandering, tenzij ze op een veel latere leeftijd verandert, maar Sam betwijfelt dat." Zei Jared en ik zuchtte.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 16:02:58

Leah was thuis, ze vond het absurd toen Bella was gekomen voor Jacob en hoe hij zich gedroeg. Ze kon er totaal niet tegen. Ze was in haar kamer en had even geen zin om contact te maken met de anderen helemaal niet eigenlijk.

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 16:29:30

'Uhm... Hoe gaat het met jou?' Vraagt Elizabeth. Jacob ziet dat ze op haar lip bijt en grinnikt een beetje. 'Jaja, goed.' Zegt hij. 'Ik was net aan het klifduiken. Maar ik heb wel zin in muffins, dus ik ga nu naar Sophia en Embry wil je mee?' Jacob schudt zijn haren uit en wacht op Elizabeth's antwoord.

O% Kans sorry.

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 16:34:36

"Ja ik ga wel mee, heb nu ook best trek in muffins" glimlachte ze naar Jacob. Ze streek even over haar haren en haalde er ook een pluk haar uit haar ogen en deed dat achter haar oor. Ze keek Jacob aan, maar nog steeds voelde ze haar hart bonsen. Ze zuchtte licht. "Zullen we?" vroeg ze en ze liep alvast vooruit, want ze wist dat Jacob haar wel kwam inhalen.

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 17:45:26

Stacie was serieus verschoten toen Paul begon over wat Sam had gezegd. Stel je voor dat Sophia ook nog zou veranderen. Dan zat ze waarschijnlijk hele dagen alleen thuis ofzo. Waarschijnlijk zou ze dan vaak op bezoek gaan bij Emily. Ze staarde voor zich uit terwijl ze daaraan was aan het denken. "Maar het is nog niet zo ver." fluisterde ze meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders. "Gelukkig."

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 17:56:51

"Hey Stacie, je gaat me toch niet stom vinden als ik een weerwolf ben? Kop op, ik zal heus nog wel zin hebben in winkelen met jou, of naar de cinema gaan. Het is niet omdat de jongens altijd zitten te rennen dat ik dat ook ga doen. Jij verliest mijn vriendschap nooit." Sofia irriteerde zich er een beetje aan dat iedereen de transformatie van Sofia precies al het einde van de wereld beschouwde. "Hoe hard kan je innerlijk veranderen? Ik bedoel, niet toch, of wel?" Ze keek naar Seth. Die haalde zijn schouders op. "Ik denk het niet." Zei hij. "Maar neem het maar niet te licht op. Sam was ongerust, dus ik zou er niet zo licht over gaan." Sofia zuchtte. Elizabeth en Leah zouden waarschijnlijk, hopenlijk, niet zo overreageren. En Jake hopenlijk ook niet. Ze vroeg zich af waar die eigenlijk waren.
"Weet er iemand waar Jake, Leah en Eliza zijn?" Ze noemde Elizabeth liever Eliza omdat dat anders te lang was.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 19:14:23

'Is goed.' Zegt Jacob en hij transformeert naar zijn weerwolvengedaante. Omdat het anders wel erg ver lopen was. Elizabeth transformeert ook en samen rennen ze door het bos heen naar de Embry's. Als ze aan zijn gekomen transformeren ze terug en lopen ze de veranda op. Jacob klopt aan en er wordt open gedaan.

O% Kans sorry.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 19:20:38

Er werd op de deur geklopt en Satcie, die nog recht stond en het dichtst bij de deur was opende hem. Jake en Eliza stonden achter de deur en kwamen binnen. "Als je over de duivel spreekt." Lachte Sofia "Hey Jake, Hey Eliza, de muffins zijn net op en in de fles cola zit oon niet veel meer, maar ik denk dat ik ergens nog wel een pak koeke heb liggen, als jullie dat willen?" Sofia wist wel waarom iedereen zo graag op bezoek kwam en stond al recht en liep naar de kast.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Navigatie:
1 - 2