Award stemmen zijn geteld
verloren voorwerpen vanuit zweinstein en Zweinsveld
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Offline! |
verloren voorwerpen vanuit zweinstein en Zweinsveldheeft u verlren voorwerpen gevonden, of hebt u zelf iets verloren, dan kan u hier terecht. Hier heb ik rekken vol met mantels, toverkaarten, fopspullen, snoep, boeken, veren, rollen perkament, berems, dieren en nog veel meer. Alles is gesorteert volgens soort en volgens hoe lang het al bij mij ligt. Ik help u graag door miijn winkel om u voorwerp, dier of wat dan ook terug te brengen. NIEUW: Als u verloren voorwerp, dier of wat dan ook niet hier te vinden is, maken wij voor slechts 20 knoeten affiches om u belangrijkste bezittingen terug te vinden. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Er kwam een jongen de zaak binnen. De jongen leek nohal ongerust en liep naar het meisje achterin de winkel. "Help, Help! Ik ben mijn hippogrief kwijt gewoon weg! Gisteren was hij er nog maar nu niet meer! Alsjeblief!, zeg alsjeblieft dat jij hem hebt!" Zei de jongen om een smekende toon tegen het meisje ( )De jongen zag lijkbleek, het leekwel of hij ging flauwvallen ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Amy zag de kleur dat de jongen had en nam de zaak meteen ernstig. "Al de dieren dat zijn binnengebracht zitten in kooien op mijn binnenpleintje, volgt u mij maar. Ik heb een paar exemplaren hippogriefen, u kunt meteen kijken of die van u ertussen zit, en anders zal ik alles op alles zetten om u hippogrief te vinden." ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
De jongen volgde ernstig het meisje naar het mooie rijversierde pleintje waar allemaal kooien in stonden. De Jongen liep naar de kooien van Hippogriefen maar zag spijtig genoeg zijn hippogrief er niet tussen staan. "Nee, NEE!!!"Bulderde jongen en tranen stroomden over zijn wangen. ( )Off: Heb je mijn uils nu ontvangen? of negeer je me ofzo ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
"die hippogrief lijkt veel voor u te betekenen. Wij hebben een nieuwe actie waarbij we affiches kunnen maken woor het vinden van u hippogrief. Ik zou dan enkel een foto en de naam moeten hebben, en misschien ook waar u hem het laatst hebt gezien ofzo." Amy legde troostend een arm over zegevliers schouder. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ik haalde een foto van onder mijn gewaad en gaf die aan het meisje. "Zijn naam is Scheurbek." Zei ik. "Ik heb hem het laatste gezien op bij het krijsende krot." "Alsjeblieft, Alsjeblieft vind hem!" Zei ik tegen het meisje op een smekende toon. De tranen vloeiden nog steeds over zijn gezicht. ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
"Ik zal mijn uiterste best doen en de affiches in zweinstein en zweinsveld hangen. Zelf zal ik, als mijn winkel gasloten is, ook gaan zoeken, te beginnen bij het krijsend krot." Amy nam de foto aan en begon aan het affichen. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Dankje, dankje!" Zei de jongen. Hij volgde het meisje naar waar ze de affiches ging maken. Hij hoopte dat hij Scheurbek zo snel mogelijk zou terugvinden. Scheurbek was in al die jaren zijn beste vriend geweest. Hij kon gewoon niet voorstellen wat hij zou moeten doen zonder hem. Hij nam een zakdoek en veegde zijn tranen van zijn wangen en probeerde zich sterk te houden. ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Amy maakte het affiche zo snel mogenlijk af en toonde hem aan zegevlier. "is hij zo goed?" ![]() scheurbek Zegevlier is zijn trouwe vriend Scheurbek kwijtgespeeld. Scheurbek is een hippogrief, zoals je op de foto kan zien en is zegevlier heel dierbaar. Hij is het laatst gezien bij het Krijsend krot. denkt u de hippogrief gezien te hebben gelieven dit dan zo snel mogenlijk te melden bij 'verloren voorwerpen vanuit zweinstein en Zweinsveld' hebt u hem kunnen vastkrijgen, gelieven hem dan zo snel mogenlijk naar de al eerder vermelde winkel te brengen. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Ja het is prachtig" Zei ik tegen haar. "Gaan we de posters uitdelen?" Vroeg ik haar terwijl ik nog steeds naar de affiche van Scheurbeuk aan het staren was. ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
"Ik ga ze nu met een kopieerspreuk kopieren en ik geef elke affiche individueel dan de opdracht op ergens te gaan hangen." Amy kopieerde het affiche een groot aantal keer en gaf de eerste meteen de opdracht om bij het krijsend krot te gaan hangen. ze liet er ook veel naar verschillende plaatsen in zweinstein gaan en ook in iedere winkel van zweinsveld kwam er een te hangen. Amy hoopte dat het dier snel gevonden zou worden, wand ze had veel medelijden met de jongen. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ik kwam de zaak binnen en keek in het rond, ah, daar was Amy. "Heey Amy!! Ik heb daarnet een ratje gevonden." ik nam een uitzonderlijk klein ratje met een klein blauw halsbandje uit mijn rugzak. "Hier, ik denk dat iemand het mist. Kan jij het hier bijhouden?" Vanuit mijn ooghoek zag ik de poster hangen met de hippogrief. "Hé Amy! Ik heb die Hippogrief gezien. In een bos hier ongeveer 5 kilometer vandaan. Ik had er niet bij stil gestaan dat iemand die verloren zou hebben." ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Ik nam het ratje aan en zette het in de rattenkooi op het binnenpleintje. Toen ik hoorde dat Amy de Hippogrief Scheurbek had gezien, sprong ik bijna een gat in de lucht van blijdschap. "Denk je dat je hem nog eens kunt terugvinden? Dat zou echt fantastisch zijn!" ![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Ik weet het niet. Ze kunnen honderd kilomenter in 1 dag vliegen. Wie zegt dat die daar nog is? En trouwens. 9 kansen op 20 wil die hippogrief niet eens dat ik in zijn buurt kom." Ik dacht na over wat ik kon doen om die hippogrief terug te vinden. "Weet je, ik zal eens gaan kijken op die scheurbek daar nog is en als dat zo is kan zegevlier eens meekomen om hem te gaan halen, ik dat OK? Maar ik gerandeer niets hé." ---------------------------------------- ![]() |
|
|
"Ik zal meekomen." Zei Amy vastberaden. "Kunnen we nu meteen vertrekken? Hij zal toch voor een van ons terugbuigen? En ik denk niet dat hij zo ver zal wegvliegen, aangezien er genoeg voedsel in de buurt is." ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
"Ik heb het nogal druk, maar ke dan." ze zuchtte pakte haar rugzak op en zette die op haar rug. "Gaan we te bezem?" ---------------------------------------- ![]() |
|
|
"oke. Ik haal mijn vuurflits even." Zei ik blij. Ik rende naar mijn kleine 'kantoortje' en nam mijn berem. Even later stond ik weer bij Ginnygirl en vlogen we samen weg. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
ik was zo geconcentreerd om de plaats terug te vinden waar ik scheurbek voor het laatst had gezien dat ik niet door had dat Amy erop los zat te tateren. Ik zocht het bos af tot Ik de open plek zag waar ik had zitten tekenenheurbek had gezien en dook erheen. Amy volgde me. "Zo, hier zat ik te tekenen toen ik de hippogrief hoorde. Dan ben ik naar hier gewandelt en toen zo, ..." ik volgde dezelfde dezelfde route als ik die dag had gedaan. en toen we op de plek stonden zag ik hoe Amy in het rond zat te staren ik keek goed voor me uit en zag door de bomen op een honderd meter afstand scheurbek staan. "Stil zijn," zei ik tegen Amy. ik ging naar de hippogrief en Amy volgde vlak achter mij. Op een zeven meter afstan bleef ik staan en buigde... ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Ik wachtte stil af. Ik apresieerde het erg dat ginnygirl dat wou doen en hoopte dat het dier terugboor. Het hier zijn hoofd op en keek naar Ginnygirl, ik beet op mijn lip, ik ben niet zo dapper weet je, en ik wachtte af. Het dier bewoog zich... ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ik stond al vrij lang (ongeveer 5 minuten denk ik gebogen en de hippogrief leek nog altijd te twijfelen of het zou terugbuigen. Ondertussen had ik al een serieuze kramp in mijn rug gekregen maar ik bleef doodstil staan. En dan heel langzam boog de hippogrief terug. ik ging er voorzichtig naartoe en aaide het. Wat was Scheurbek mooi. "Ok Amy, pak jij mijn bezem, dan kunne we terug naar zweinsveld gaan." Ik ging op de hippogrief zitten en Amy nam onze bezems en we vlogen terug naar zweinsveld. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
terug in mijn winkel zette ik de hippogrief appart van de andere dieren in een soort 'wachtplaats' waar zegevlier hem kon komen halen. Ik bedankte Ginnygirl heel hartelijk en sprak ook een bezwering om de affiches terug te roepen en recycleerde het perkament.![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Navigatie:
1 - 2

)
)

en sprak ook een bezwering om de affiches terug te roepen en recycleerde het perkament.