Award stemmen zijn geteld

De Volturi

XaNs
7de jaar

Griffoendo
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-08-2010 20:22:28

De Volturi

De Volturi is een vampierfamilie die in Volterra (Italië) woont. De familie bestaat uit vijf personen, allen ruim 3000 jaar oud. Daarbij komt de wacht van gemiddeld negen personen, waarvan de meesten een gave hebben. De Volturi leven van het bloed van toeristen. De Volturi zijn ook erg zuinig op hun stadje en elke vampier die de rust daar verstoort wordt dan ook gedood.

Rollen

Aro:XaNs

Aro is het hoofd van de Volturi-clan. Hij heeft ongeveer dezelfde gave als Edward Cullen, gedachten horen, maar hij moet daarvoor fysiek contact hebben. Wel kan hij dan alle gedachten horen die iemand ooit heeft gehad. Aro heeft een perkament-achtige witte huid en is bijna doorschijnend.Hij heeft zwart golvend haar en draagt een traditionele zwarte cape.

Caius

Caius is Aro's "broer", maar heeft geen gave. In Nieuwe Maan is hij erop tegen dat Bella Swan weer mag gaan en zorgt ervoor dat de afspraak is gemaakt dat Bella in de toekomst of dood, of veranderd moet zijn. Hij heeft sneeuwachtig haar en net zo'n huid als Aro.

Marcus

Marcus is de laatste van het trio. Hij heeft een wel een gave, namelijk de banden tussen mensen zien. Hij verwondert zich erover dat die tussen Edward en Bella zo sterk is. Hij ziet er hetzelfde uit als Aro.

Jane:Amy

Jane hoort bij de volturi. Zij heeft de gave om iemand pijn te laten voelen.

Alec

Alec is de tweelingbroer van Jane, zijn gave is tegengesteld aan die van zijn zus. Zoals zij mensen pijn doet, zo verdoofd hij ze. Hij zorgt ervoor dat ze geen enkele zintuiglijke prikkels meer doorkrijgen.

Demetri

Demetri hoort ook bij de Volturiwacht, hij is de beste spoorzoeker in de vampierenwereld, en ook een van hun aanvallers.

Felix

Felix is net als Demetri een lid van de Volturiaanvallers. Hij is een echte vechtersbaas.

Renata:Ginnygirl

Renata is de persoonlijke lijfwacht van Aro. Ze heeft de gave een aanvaller af te kunnen laten buigen zonder dat diegene het wil. Tijdens een gevecht blijft ze dus bij Aro.

Elena:Liza Vilijn

Ze kan met anderen communiceren via gedachte en ze kan maximaal 8 anderen tegelijkertijd de illusie geven van hun grootste angst. Ze was nog niet zo lang geleden een Cullen.

----------------------------------------

O% Kans sorry.

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-08-2010 17:35:42

Aro zit op zijn vaste middelste troon in de ontvangstzaal. De drie vergulde tronen staan op het balkon waar hij en zijn twee broeders normaal de vangst en ander bezoek toespreken. Zijn hoofd steunt op zijn rechterhand en hij kijkt vanaf het balkon de hele zaal in. De zaal is bijna helemaal bedekt met marmer en langs de wanden staan diverse hoge pilaren. Op de vloer in het midden van de zaal staat het familiewapen van de Volturi afgebeeld en verder is er geen enkele decoratie. Hij zucht... Het is nu al ruim 3000 jaar geleden dat het gebeurde... Dat hij een vampier werd. Hij kan zich er weinig van herinneren maar hij weet wel dat het verschrikkelijk was. Er was een harde klap, heel veel pijn en daarna een vreemd koortsachtig gevoel dat eeuwen leek te duren. Hij weet nog dat hij in die koortsachtige tijd alleen maar hoopte dat hij doodging. Maar dat gebeurde niet. Hij kan zich niet meer herinneren wie hem had gebeten, alleen maar dat hij hulpeloos in een bos lag. En dat er geen hulp was. Soms stelt Aro zich nog steeds voor hoe het is om eindelijk dood te zijn, eeuwige rust... Bij de gedachte van eeuwige rust beginnen tranen in zijn ogen op te wellen. Hij staat op en loop de zaal uit.

O% Kans sorry.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Sfinx
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-08-2010 17:44:04

Jane staat in de hal voor de groote zaal met een jonge vampier die de regels had overtreden. Om hem niet te doen ontsnappen gebruikete ze haar gaven. Ze wou net aankloppen toen Aro de zaal uitkwam. "Dat is ongewoon Aro. Je komt normaal amper de zaal uit!"

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

klik hier om hpt-familie van me te worden.
klik hier voor meer info over een suppersite!

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-08-2010 20:00:07

'Hmm...' Zegt Aro en hij gaat met zijn handen door zijn haar heen. Jane kijkt hem verbouwereerd aan. Aro voelt plosteling een orkaan van woede door zich heen gaan. 'Wat sta je daar nou dom te staren?! Ga aan het werk Jane!' Schreeuwt hij. Jane kijkt hem nog even met grote ogen aan en loopt dan weg. Aro begint zwaar te ademen en hij voelt het zweet langs zijn rug sijpelen. Hij draait zich om en loopt verder de lange gang in. Tijdens zijn wandeling krijgt hij diverse woedeaanvallen en slaat dan ook drie vazen kapot.
Aan het einde van de gang is een T-splitsing. Aro slaat rechtsaf en komt oog in oog te staan met een spiegel. Hij kijkt in de spiegel. Hij ziet een man met een sneeuwwitte huid, bloedrode ogen en zwart haar dat in een paardenstaart zit. Hij bekijkt zijn abnormale uiterlijk. Dan schreeuwt hij, tilt de spiegel op en gooit die vervolgens tegen de muur die ruim 12 meter verderop staat. Dan bedenkt hij iets compleet zinloos en krankzinnigs. Hij zal wraak nemen op de levenden. Hij zal vannacht 3 moorden plegen. Zacht grinnikend loopt Aro de gangen uit zijn kamer in. Waar hij neerploft in een luxe stoel naast een groot haardvuur...

O% Kans sorry.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-08-2010 17:33:36

Nog steeds geschokt en met haar gevangene vastgepakt met de armen op de rug strompelt Jane met de grootste moeite de grote zaal binnen. De jonge vampier was veel te sterk voor haar en ze was dan ook blij toen demetri en felix even kwamen helpen. Jane kon diet de hele tijd haar kracht op de jongen uitoefenen Aangezien die anders niet kon lopen of spreken. (enkel schreeuwen, wat Jane wel een prettig geluid vond.)

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 21-08-2010 14:48:36

Renata keek op toen ze Jane de zaal zag binnenkomen. Ze had weer een jonge vampier bij zich. Waar bleef ze die toch halen? Ze wist dat ze de vampeir gingen vernietigenn wat ze altijd een onprettig moment vond. Ze herrinnerde zich noch goed hoe het voor haar was toen ze mar gebeten was...
Aro deed nogal vreemd vandaag, soms wou ze dat ze ook iedereen hun gedachten kon lezen, dan kon ze weten wat er in die hun hoofden omging. Felix en Demetri brachten de vampier naar voren, zouden ze wachten op Aro? Waar zat die eigelijk?
"Weet iemand waar Aro is?" vroeg ze

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 22-08-2010 16:24:47

"Hij heeft volgens mij een zeer slechte bui. Hij liep daarnet de zaal uit toen ik binnen wou komen, en toen ik vroeg wat er aan de hand was werd hij boos. Ik denk dat hij zich heelf teruggetrokken naar zijn kamer." Zei Jane die achter Felix en demetrie aan liep naar net voor de grote stoelen; De nieuweling was nog steeds met alle agressie aan het proberen om uit de greep van de twee mannen te graken.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 11:34:34

"Moeten we hem niet gaan hale, of wachtte we tot hij terug komt?" Vroeg Renata. "Of wachtten we helemaal niet op hem?" Ze wist niet goed wat er nu ging gebeuren, normaal was Aro er altijd bij als ze een vampier verniettigde.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 11:46:13

"Ik denk dat we wel even kunnen wachten." Zei Jane, die het wel leuk vond om haar slachtoffer een beetje te laten afzien. "Misschien kunnen we hem voor een keize stellen. Hij lijkt me heel sterk. Ik wil zijn opvoeding wel voor mijn rekening nemen als hij kiest om lit te worden van de Volturi. Als jullie dat ten minsten zien zitten?" Ze consentreerde zich weer op haar slachtoffer.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 19:04:47

"Heeft hij een speciale gave ofzo? Ik bedoel, is hij nuttig? Want voor mij moeten er geen nutteloze jonge wilde vampiers bijkomen hoor." zuchtte Renata. Ze had echt geen zin om deze vampier bij de volturi te laten opnemen. "Wat zegt de rest? Ik vind hem zo niet nuttig." Ze hoopte dat iemand zich bij haar mening zou aansluiten.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 19:15:22

"hij is inderdaat wild, maar dat is vooral omdat hij weet dat hij sterk is. Ik denk zelfs dat hij sterker is dan Felix. Het heeft me veel tijd gekost om hem te pakken te krijgen. Hij is heel snel en heeft blijkbaar de gewoonte om niet allen op de grond, maar ook in de bomen en over water zich voort te bewegen. En ik denk trouwens niet dat hij zo nutteloos is. Ik ben bija in zijn val gelopen." Jane zag een paar nieuwschierige blikken. "Hij is heel goed in mensen overtuigen en aan zijn kant te krijgen, maar ik had nog net op tijd, besefte ik later, mijn eigen gave gebruikt. Hij had me bijna overtuigt om hem te laten gaan." Bekende Jane met tegenzin.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-08-2010 22:19:40

"Aro kan toch ook overtuigend zijn, trouwens hij word wel minder sterk naargelang de tijd vorderd, dan zal hij waarschijlijk zwakker zijn als demetri ofzo." Zei Renata. Ze wist wel dat Jane deels gelijk had, maar ze had gewoon echt geen zin in een nieuw lid. Niet nu, iedereen was in zo een rare bui vandaag. "Trouwens," voegde ze er nog aan toe "met onze gaves samen kunnen we ook precies krijgen wat we willen of niet soms?" Ze wist niet of Jane zelfs naar haar zou luisteren, ze was zo eigenwijs.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 12:03:31

"Ik dacht dat jij het niet leuk vond als ik die vampiertjes zo liet afzien. Wat is er mis met je? Heb je weer eens te weinig bloed gekregen? En trouwens, ik heb al gezegt dat ik de opvoeding van die vampier voor mijn rekening zou nemen. Aro's overtuiging heeft bij mij nooit veel vat gehad, dat weet je, ik laat mij normaal nooit vangen aan zo'n dingen. En trouwens, ik ben er zeker van dat aro er hetrelfde als mij zou over denken. Wat denken jullie, Marcus en Caius?" Jane was niet van zin om haar zo rap gewonnen te geven. Ze wist dat ze juist zat! Wat had iedereen vandaag? Was zij de enige normale hier?

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 16:43:29

Aro hoort het vertrouwde gekrijs van een jonge vampier uit de ontvangstzaal. Hier moet hij bij zijn om te bepalen of de vampier mag blijven leven of vermoord moet worden. Hij staat op en loopt zo snel mogelijk naar de grote zaal. Hij duwt de deur van de zaal open en ziet Renata en Jane bezig met een jonge vampier. 'Zo...' Zegt hij. 'Vertel me wat meer over deze jongen.'

O% Kans sorry.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 16:55:42

"Deze vampier hier heeft een opvallend aantal moorden gepleegt, die in de krant zijn gekomen en heeft een heel dorp ongerust gemaakt. Hij zegt dat hij Jesse noemt. Hij is heel jong, waarschijnlijk iemand die hem gemaakt heeft, hem niet onder kontrole kon houden en dan is gevlucht. Hij is heel sterk, moet je weten. Sterker dan ik Felix ooit heb weten zijn. Hij heeft volgens mij ook een talent. Hij is heel goed in mensen overtuigen en aan zijn kant te krijgen. Ik ben bija in zijn val gelopen, maar ik had nog net op tijd, besefte ik later, mijn eigen gave gebruikt. Hij had me bijna overtuigt om hem te laten gaan." Jane liep naar Aro en gaf hem een hand om Aro te laten zien dat ze de waarheid sprak.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

XaNs
7de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 17:25:02

'Hmm...' Zegt Aro en hij krabt aan zijn kin. De vampier probeert zich nog steeds los te wurmen. 'Ik denk dat we wel iets aan hem kunnen hebben.' Zegt hij uiteindelijk. 'We kunnen best veel met hem als hij eenmaal opgevoed is.' Aro legt zijn hand op het hoofd van de vampier en leest zijn gedachte. Zijn gedachten zijn stuk voor stuk flitsen en korte beelden. Aro kan er dan ook niet veel mee. Dan komt hij tot zijn besluit. 'Laat hem leven en voed hem goed op.' Zegt hij en de vampier kijkt enorm opgelucht. 'Maar...' Voegt Aro er aan toe. 'Als hij later niet bruikbaar blijkt te zijn wordt hij vermoord.' Aro knikt de vampier nog een laatste keer toe en loopt dan weer de zaal uit.

O% Kans sorry.

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 17:32:03

Renata was niet blij dat hij mocht blijven leven, maar jha, Aro had gesproken. "Zorg maar dat je hem in de hand houd Jane." Ze wist zelf niet waarom ze zo moeilijk deed, ze was gewoon in een rothumeur.

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 17:34:14

Een meisje met lang zwart haar en goud/gele ogen kwam binnen. Ze was de eenige van de Volturi die geen rode ogen had. Ze keek heel koelbloedig. Toen ze aan kwam zag ze Jane, Renata en Aro. Ze vroeg zch af wat er was. Ze zag een vampier een man die ze niet kende. Wie hebben we hier? vroeg ze in gedachten aan Jane, want ze kon merken dat die man bij haar hoorde. Van een afstand had ze de woorden van Aro gehoort en kon niet begrijpen waarom hij die man in leven wil houden. Ze kon niks bijzonders aan hem opmerken eigenlijk.

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-08-2010 17:44:25

Jane begon te stralen met de opdracht. Elena kwam binnen en vroeg aan haar wie die jonge vampier was. Ze vond het irritant dat Elena altijd in Jane's gedachten iets moest vragen. "Jesse is nieuw en ik was net van zin om hem te gaan oplijden tot echt volturilid." Jane liep, samen met de jongen, die nu niet langer tegenwerkte, naar buiten. Ze liep verder naar de balie en vroeg aan het meisje dat daar zat of ze iemand wou gaan zoeken als vrijwilliger voor een jonge vampier op te leiden en meer zelfcontrole te geven. "Ik zal iemand sturen." Zei het meisje en Jane liep verder naar een klein zaaltje waar amper iemand kwam.
"Je weet dat als je je niet meer onder controle kan houden ik mijn gave gebruik he?" Zei ze direct streng. Jesse knikte. Er werd op de deur geklopt en een vrouw stak haar hoofd om de hoek. "Ik ben gestuurt?" Zei ze. "Kom maar binnen." Zei Jane. Ze bestede nu vele dagen aan het opleiden van de jongen en na de tweede dag at ze nietmeer met hem alleen in het zaaltje, maar ging ze naar de grote zaal. Jesse leerde snel en na een paar weken ging Jane samen met Jesse naar de grote zaal om toestemming te vragen om buiten de muren van dit gebouw de zelfbeheersing van jesse op punt te zetten.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Ginnygirl
Klassenoudste

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-08-2010 15:35:44

Jane kwam binnen met de nieuweling. Ze was de laatste tijd heel veel bezig met de nieuweling op te leiden, Ranata kon het niet schelen. Ze vroeg zich af wat Jane kwam doen. Marcus Caius en Aro zaten op hun tronen en keken ook op net zoals alle andere vampiers in de grote zaal. Jane vroeg toestemming aan Aro om met de nieuweling naar buiten te gaan. "Te riskant," zei Ranata afkeurend, maar ja, zij had het niet voor het zeggen natuurlijk.

Amy
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-09-2010 17:38:11

Jane wierp een waarschuwende blik op Renata.
"Het is niet omdat jij nog nooit iemand hebt kunnen temmen dat ik er de kans niet toe kan krijgen, hoe wil je tenslitten anders dat hij het leert?" Siste ze. Ze wende haar blik weer tot de lijders en liep nog een beetje meer naar hen toe.

Geluk kan je niet kopen
geluk kan je wel geven

Navigatie:
1 - 2