Award stemmen zijn geteld

Idee viavia's

ratijn
Snul

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-07-2010 12:00:20

Idee viavia's

Ik heb een idee om op deze site zomaar viavia's te laten verschijnen. En als je op de viavia klikt word je ergens heen gelinkt. Bijvoorbeeld naar goudgrijp en zie je een kist en kan je bijvoorbeeld "Ja" of "nee" aanklikken, als je ja aanklikt is het een risico dat er galjoenen in zit of dat er een monster in zit die galjoenen afpakt. Je kan het ook doen met levens punten of gelinkt worden naar een duel met een monster (computer).
Laat me weten wat jullie er van vinden. En als je het niet begrijpt vraag het gewoon.

----------------------------------------

hermelienfan!!
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-07-2010 16:32:55

het lijkt teveel op de geheime kamer. Het idee zou wel leuk zijn geweest als er nog niet zoiets was, maar we hebben dus wel zoiets;)

Niets is mooier
Dan de liefde die
de storm des levens
heeft doorstaan

Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes!

(L) Davey:)

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Faunaat: Alf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-08-2010 20:23:32

Het is een zeer leuk idee, maar net zoals mijn bovenposter heeft gezegd, hebben wij al een geheime kamer.

Echter kan er op gegeven moment wel een verandering optreden binnen de geheime kamer dat als je het misschien fout hebt dat je wel een mogelijkheid hebt tot aftrek, maar daar is nog niets over bekent of over gezegd. Dus daar kan ik nu geen antwoord verder over geven of het ooit komt.

Maar inderdaad, het is een leuk idee maar de geheime kamer is er al, en die geeft na het beantwoorden van de vragen (als je het goed hebt) iets weg. Al gebeurt het ook wel eens dat je niets vind, dat is het gevaar aan de geheime kamer.

Maar dit idee lijkt mij meer iets dat wij mogelijk in de toekomst kunnen gaan toepassen in de geheime kamer zoals hij nu is.

LEER TELLEN....
1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN.

Flairity

Sirius
Schoolhoofd
Administrator
Afstammeling van Mundungus

Gold Member  

Ravenklauw
Faunaat: Sfinx
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-08-2010 09:31:46

Bedankt voor dit goeie idee,

Ik vind het veel op de geheime kamer lijken dus ik denk dat ik die ga "finetunen" en aanpassen.

Groetjes,

Sirius

Een dronken man is een man die een uitweg zoekt.

maryke

Navigatie:
1