Award stemmen zijn geteld
Minst favoriete Dooddoener ?
|
Nina. 5de jaar Griffoendo Posts: 164 Offline! |
Minst favoriete Dooddoener ?Bellatrix van DettaRodolphus van Detta Antonin Dolochov Igor Karkarov Alecto Kragge Amycus Kragge Bartolomeus Krenck Jr. Draco Malfidus Lucius Malfidus Narsissa Malfidus Peter Pippeling Augustus Ravenwoud Severus Sneep Walter Vleeschhouwer Regulus Zwarts ---------------------------------------- ![]() |
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Ik vind Peter Pippeling minst favoriete dooddoener omdat hij Harry's ouder, Lilly en James verraden heeft en omdat als hij opgepakt zou zijn zou Sirius niet voortvluchtig geweest zijn en kon Harry bij Sirius intrekken maar helaas hij werd gedood ![]() Sneep was toch geen dooddoener niet meer? ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
Nee eigenlijk niet. Maar voor Voldemort wel. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Idd, ik vind dooddoeners leuk voor hun geweldige magie maar als je Peter Pipling bekijkt. Hij doet bijna niks? En dat verraden. Dat verafschuw ik! Hij verraad hen en zegt dat hij geen keus had? Kom nou, ik zeg toch ook niet dat, als ik een slechte toets maak dat ik geen keus had? Ik vind hem zo'n klein geniepig dik ventje. Ik HAAT hem! ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Peter Pippeling natuurlijk. Hij doet haast niks eigenlijk ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Lainn Jones 1ste jaar Zwadderich Posts: 46 Offline! |
Peter Pippeling, verrader, ik vond het zó een zielig verhaal, en ik vind hem echt helemaal niks! ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Mijn minst favoriete Dooddoener is Bellatrix van Detta. Ze is de hartelooste feeks van de hele boeken, samen met Voldemort. En ze heeft geen greintje medelijden ofzo, ze is compleet gestoord. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Jarno Klassenoudste Huffelpuf Posts: 296 Offline! |
MINST FAVORIET Igor Karkarov Bartolomeus Krenck Jr. Peter Pippeling Walter Vleeschhouwer Alecto Kragge/Amycus Kragge Rodolphus van Detta Narsissa Malfidus Bellatrix van Detta Lucius Malfidus Antonin Dolochov Draco Malfidus Augustus Ravenwoud Regulus Zwarts Severus Sneep MEEST FAVORIET ---------------------------------------- Voeg me toe als buddy, dan voeg ik jou toe ^^ |
|
|
PaulHP Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
Igor Karkarov ik vondt het echt laf dat hij vluchte toen hij voelde dat voldemort sterker werd. het was ook dom, hij wist zelf ook wel dat voldemort hem wel zou vinden, en dan ook zou vermoorden.; ---------------------------------------- ![]() # |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Bartolomeus Krenck Jr. die heeft gewoon geen hart en hij zit niet bij de dooddoeners omdat hij bang is van voldemord zoals de malfidussen, maar gewoon omdar hij slecht is. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Navigatie:
1