Award stemmen zijn geteld
welke stukken moeten in de laatste film
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
welke stukken moeten in de laatste filmals je de laatste twee delen van HP mocht filmen welke scenes of delen uit het boek mag er dan niet ontbreken volgens jou?zelf wil ik dat de epiloog op het einde van het boek erin wordt verwerkt en de gedachten van sneep die harry bekijkt in de hersenpan. ---------------------------------------- ![]() |
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Ik wil dat het deel van Perkamentus en met de steen van wederkeer er zeker word ingestoken Eigelijk vind ik dat aller er in mag ik heb nooit echt een saai deel gehad in het boek behalve dan misschien die stukken van de ochtendprofeet maar voor de rest niet ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
Ik vind dat alles er wel in mag Ze maken toch 2films! Maar als ik zou moeten kiezen, zou ik het gevecht op zweinstein, en het gevecht met Voldemort willen. Want daar valt alles op z'n plek. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Idd, als ze al 2 films maken kunnen ze evengoed 2 films van 3 uur maken. Dan kunnen ze niet zeggen dat het er niet in paste. ![]() ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Ik vind ook dat dobby er vaak moet inkomen. dat stuk met die ontsnapping bij de malfidussen en de van detta's ![]() Voor de rest is er eigenlijk niets waarvan ik zou zeggen dat het eruit moet gehaald worden. Alles is belangrijk! ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Ik vind dat de stuk van Knijster en Voldemort er zeker in moet komen. Ik vond dat echt heel mooi om te lezen, hoe zo'n wezen, waar iedereen een hekel aan heeft, zoveel gevoel kan tonen. ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Wat ik vind dat er zekerweten in moet, is ten eerste de herinneringen van het leven van Sneep. Dat is een belangrijk deel, en het toont ook de menselijkheid van Sneep. Zeer ontroerend in de boeken vind ik. En niet zo'n verkorte versie van een halve minuut, maar ALLES. Ook natuurlijk het gesprek tussen Harry en Perkamentus op King's Cross station, als Harry de Avada Kedavravloek alweer heeft overleefd. En inderdaad, als ze de film in 2 stukken gaan opdelen, kunnen ze voor de verandering eens veel van de boeken overnemen! ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ik vind dat ze helemaal NIETS MOGEN WEGLATEN!! alles moet er in. als ze twee film maken moeten ze het goed doen. Maar ik hoop dat het stuk met de draak in goudgrijp er heel goed in verwerkt zal zitten. ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
Alles moet erin. Ik heb het boek 7 keer gelezen ofzo, en heb me nog geen een keer verveeld. Elke keer lijkt het of ik nieuwe dingen tegenkom. Sommige dingen mogen ze wel een klein beetje inkorten, maar echt dingen weglaten niet. Ja de ochtendprofeetdingen mogen weg. Wel stukjes laten zien en de ergste dingen eruit voorlezen, maar de rest kan weg. Maar alle gevechten moeten ze laten zien, alle drie de relieken moeten ze verfilmen. De bruiloft moet verfilmd worden. Alles gewoon ![]() ---------------------------------------- |
|
|
EmmaWatson1990 1ste jaar Ravenklauw Posts: 43 Offline! |
Ik vind eigenlijk ook dat ze niets mogen weglaten! Bijna alle gebeurtenissen in het boek leiden wel weer tot een nieuwe gebeurtenis en bijna alle details zijn belangrijk. En inderdaad: als ze dan toch 2 films maken, maak dan ook 2 goede films waar zoveel mogelijk in opgenomen is, anders krijg je zometeen iets wat voor mensen die het boek niet hebben gelezen vrijwel niet te volgen is. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat mensen die bijvoorbeeld deel 6 niet hebben gelezen, de film vrij moeilijk kunnen volgen... ---------------------------------------- |
|
|
PaulHP Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
Het liefst alles! :D maar dat kan natuurlijk niet. :( hier een lijstje met de de scenes die graag wil zien: - de bruiloft - als harry en hermelien naar goderics eind gaan. - de schelp (de dood van dooby) - in het huis van de malfidussen (als harry gevangen genomen wordt) - in goudgrijp - op zweinstein (eigenlijk alles wat zich daar afspeelt in deel 7 dat was het wel zo'n beetje.. ik heb ook gehoord dat ze de begrafenis van perkamnetus nog in de film willen doen.. ik vind het een leuk idee, maar hoe willen ze dat er nog tussen krijgen? waarschijlijk een soort terugblik aan het begin van de film fso. ---------------------------------------- ![]() # |
|
|
lennoHP 5de jaar Huffelpuf Posts: 151 Offline! |
de slacht om zweinstein daar draait het hele boek eigenlijk om ![]() ---------------------------------------- ![]() idi ultimus hospes adversarius mors verus domare |
|
Navigatie:
1

Ze maken toch 2films! Maar als ik zou moeten kiezen, zou ik het gevecht op zweinstein, en het gevecht met Voldemort willen. Want daar valt alles op z'n plek.