Award stemmen zijn geteld
Meeting Harry Potter de film: 27 november of 4 december? Of helemaal niet?
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Offline! |
Meeting Harry Potter de film: 27 november of 4 december? Of helemaal niet?Een aantal dagen loop ik met dit idee rond en ik dacht, zal ik het wel plaatsen of zal ik het niet plaatsen? Toen dacht ik, waarom ook niet? Straks is iemand mij voor en voor dat ik het weet is het alweer zover. Maar goed hier is mijn idee.. Wat? Met z'n allen gezellig naar de bios! Afhankelijk van de locatie kunnen we ook nog gaan bowlen of ergens iets eten+drinken. Waar? Er zijn twee opties mogelijk, het is maar net wat jullie willen. Ik zal het even kort uitleggen. Optie 1) Pathé de Kuip (Rotterdam). Dit is het beste bereikbaar voor auto's, maar de enige mogelijkheid om er te komen met het openbaar vervoer is met de tram, dus dat wordt lastig. Tenzij we een andere oplossing kunnen bedenken. Aan de andere kant kan je hier wel bowlen en zijn er genoeg eetgelegenheden. optie 2) Pathé Schouwburgplein (ook Rotterdam. Het is het beste bereikbaar voor openbaar vervoer. Je stapt uit op Rotterdam Centraal en het is op loopafstand naar de bioscoop (nog geen 3 minuten). Je zit dan ook gelijk middenin het centrum, dus het is dan mogelijk om bijvoorbeeld te shoppen of om ergens te eten (maar dan moet er even gekeken worden wáár) en verder kan ik even of er nog andere mogelijkheden zijn. Een nadeel verder is dat het centrum op bepaalde dagen heel erg moeilijk te bereiken is met de auto en ik neem aan dat er een aantal mensen ook met de auto komen. Dus wat zeggen jullie ervan? En maakt de prijs uit? Vinden jullie het bijvoorbeeld leuk om na de bioscoop (of ervoor) te gaan bowlen of niet? Laat me dit weten. Wanneer? Afhankelijk van wanneer de meeste mensen kunnen, maar vanaf 18 november. Ik weet dat deze post er vroeg staat, maar eerder dat alles geregeld is zijn we ook alweer een tijdje verder. Overige Laat ik weten als de keuze gemaakt is. Laat me weten of je kan komen:) Zeker Weten lijst hermelienfan!!(Sarah) Misschien lijst Elise (Elise) Jenn_ (Jenn) Nina Soewz (Suuz) Amelieee Arnor Gijske Amy ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Leuk idee om de film te gaan kijken. Ik denk niet dat er daarna nog gebowld hoeft te worden aangezien de kosten toch al hoog oplopen door het reizen voor veel mensen. De tweede optie lijkt me zelf het meest handig maar ik denk dat dat er dan ook echt voornamelijk aan ligt hoe de meeste mensen komen, met de auto of met het OV. Het ligt bij deze weer heel erg aan de datum of ik kan komen aangezien ik het erg druk ga krijgen na augustus. Mvg,, ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Faunaat: Meermens Offline! |
Ja dat bowlen hoeft van mij ook niet ;) maar die film kijken doe ik graag ! Maar het ligt aan de datum of ik moet werken e.d. Zet mij maar op misschien ! ---------------------------------------- |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Oke jullie staan er tussen, we hebben nog even de tijd maar zoals ik al zei we kunnen beter alles wat vroeger hebben geregeld dan op het laatste moment. Wat betreft de datum, ik zat te denken om het in de eerste week te doen dat de film uit komt? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
is het voor iedereen ? Als dat zo is wil ik wel bij misschien. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ja dit is voor iederee, tenminste voor iedereen die lid is van deze site;). ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Over de datum, ik heb nog werkelijk geen idee. werk dan 4 dagen in de week en 1 dag school. Maar ik weet nu nog niet of ik dan werk ;) en kan ook nog niet vrij vraag om dat ik er nu nog niet werk !! ![]() ---------------------------------------- |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Zet gewoon een paar data neer ofzo zodat we aan de hand daarvan kunnen kijken welke data we wel kunnen en niet. Nu is het nogal vaag en is het eigenlijk overbodig om er al een topic over te openen -.- ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Daar ben ik het niet mee eens, de efteling meeting werd ook ver van tevoren besproken en pas als er echt mensen zijn die willen komen en er überhaupt animo voor is, daarna kun je pas kijken naar een datum. Ik wil me aanmelden voor deze meeting, maar dan wel op de misschienlijst! ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik zou graag mee willen.. Alleen moet ik wel goed vervoer hebben. En iemand die me komt ophallen. Of jullie moeten het er mee eens zijn dat een van mijn ouders mee gaat. ![]() Ik hoor het wel, zet me maar op de misschien lijst. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Het is voor mij geen probleem dat een van je ouders mee gaat, eerst ging de vader van claim are ook mee naar de bios. Dat was geen probleem verder, dus dat zou wel moeten kunnen. Tenzij er iemand is die hier fel op tegen is en er een goeie reden heeft;). Maar ik zal je op de misschienlijst zetten. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Misschien dat mijn eerste meeting komt... Mijn moeder zegt, als je wilt mag je, maar dan wel niet alleen... Dus ik weet het nog niet. Hoop alleszinds van wel. ![]() ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
@ Arnor, ga je met iemand goed om van de site? dan kun je die misschien eerst ontmoeten en aan je ouders voorstellen zodat die een goed gevoel hebben :) Misschien willen ze je wel afzetten, zodat ze kunnen zien dat we oké zijn :D ---------------------------------------- |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik zelf moet ook nog iemand hebben die via Nijmegen wil rijden ^^ Dus als er iemand is, uil me maar even ![]() ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
We zijn inmiddels al een tijdje verder en zal er binnenkort wel iets van een datum of zo afgesproken moeten worden. Ik zat te denken om het in de eerste of tweede week te doen als de film uit is, iemand bezwaar of een datum waar hij/zij niet op kan? Laat het me weten! P.S. De mensen die op de misschienlijst komen, komen jullie met de auto of het open baar vervoer? Er is overigens een mogelijkheid om met de tram naar Pathé de Kuip te gaan, maar er is geen trein of wat dan ook in de buurt. Dus daar moet ook even naar gekeken worden. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
ik neem aan dat er een tram vanaf het treinstation wel naar de pathe gaat of dat dat met een overstap mogelijk is? Ik kom in iedergeval met het ov. ( liever niet op een maandag voor mij want dat is mijn school-dag) ---------------------------------------- |
|
|
Als we naar Schouwburgplein gaan is het gewoon twee minuten lopen van het station vandaan, dus zullen we daar dan ook af spreken. Het is mogelijk om met de tram naar Pathé De Kuip te gaan. Dan moet je inderdaad op stappen bij de tram op Centraal Station. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Als ik kom dan kom ik met het OV, en dan wel het liefst doordeweeks, want dan kunnen de meesten gratis reizen geloof ik =P Als dat niet kan, maakt het me niet zoveel uit wanneer =O ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
ja dat klopt. Dat zou inderdaad wel het makkelijkst zijn, voor mij maakt het niet uit. Als jullie een datum hebben van, dan kan ik. Dat zou dus betekenen dat het in een vakantie moet of zo? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
Ah keigaaf idee Ik zou best meewillen, ligt alleen wel aan de datum want heb een concert in amsterdam rond de première van HP Dus zet mij ook maar op misschien. Maar beter komen er keiveel mensen, is echt gezellig. ---------------------------------------- |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Hmm het begint steeds meer een twijfelgeval te worden. Het kan zijn dat ik met mijn vrienden al ga en @Jenn_ Ik ken niemand die in de buurt woont waar ik via HPT mee contact heb... ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

Daan & Flair zusjes 
Lieve Joey