Award stemmen zijn geteld
Het grappigste in alle HP films
|
XaNs 7de jaar Griffoendo Posts: 244 Offline! |
Het grappigste in alle HP filmsDat vroeg ik me dus af. Wat vonden jullie het grappigste in: -de Steen der Wijzen -de Geheime Kamer -de Gevangene van Azkaban -de Vuurbeker -de Orde van de Feniks -de Half Bloed Prins Dit is mijn lijstje -In de Steen der Wijzen vond ik niet zoveel grappig, maar dan ga ik toch maar voor het stuk dat Marcel er (per ongeluk) vandoor gaat op zijn bezem. -In de Geheime Kamer zeker weten het stuk dat Gladianus Smalhart zijn geheugen kwijt is en met Ron opgesloten zit in de tunnel voor de Geheime Kamer -In de Gevangene van Azkaban het hele stuk met de boeman -In de Vuurbeker het stuk dat Ron vol '''Bewondering'' zijn gala gewaad aan het bekijken is in de spiegel -In de Orde van de Feniks het stuk waarin ze Perkamentus mee willen nemen naar Azkaban, en dat als Perkamentus met Felix boven zijn hoofd in vlammen opgaat Romeo tegen Droebel zegt: 'Minister, ik weet dat u 'm niet mag, maar u moet toegeven: Perkamentus heeft wel stijl. -In de Half Bloed Prins kwam ik echt niet meer bij na het stuk dat Harry die Felix Fortunatis op had. Wat ik ook bril-jant vond was die kop van Belinda nadat Ron het had uitgemaakt in zijn slaap. ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
eerste film: het glas dat weg was en dirk die bij de boa viel en wanneer dirk die varkensstaart krijgt van hagrid. tweede film: ook dat stuk dat smalhart zijn geheugen kwijt is. derde film: de boeman. vierde film: nog niks grappigs gevonden. vijfde film: de tweeling wemel die het aftrapt van school en alle mededelingen van omber die naar beneden vallen. zesde film: ron die het liefdesdrankje had gedronken. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
de Steen der Wijzen: Dat ze zitten op te zeggen zeggen tegen de bezems en dan klap tegen rons gezicht stoot ![]() de Geheime Kamer:Niet veel lackwekkends maar misschien toch toen marcel van zijn stokje is gevallen van die mandragorra planten de Gevangene van Azkaban: Ook niet veel humor in deze film maar ik vond rons gezicht toch grappig wanneer hij hermelien en harry 2x ziet de Vuurbeker: Wanneer dolleman, malfidus veranderd heeft in een wezel ![]() de Orde van de Feniks: Toen de broers wemel vilder knalpuisten gaven ![]() de Half Bloed Prins: Toen hermelien kwaad was dat haar toverdrank niet zo goed lukte en haar, haar overeind stond ! en wanneer ron die liefdesdrank had ingenomen en wanneer harry die geluksdrank had ingenomen echt lachwekkend Of dat stoker een drakenbal net heeft opgegeten en dat op sneeps voeten kotst![]() ![]() ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Nina. 5de jaar Griffoendor Posts: 164 Offline! |
De Steen Der Wijzen: Dat ze 'up' moeten zeggen bij vliegles, en dat dan de bezem tegen Ron's hoofd aangaat ![]() De Geheime Kamer: Dat Smalhart zo bang is voor de Geheime Kamer ![]() De Gevangene Van Azkaban: Ron's gezichten als ie bang is ![]() De Vuurbeker: Ron's mooie gala jurk De Orde Van De Feniks: '' Minister, ik weet dat u Perkamentus niet mag, maar u moet toegeven, Perkamentus heeft stijl. ( Of zoieets ) ![]() ![]() De Halfbloed Prins: Wanneer Ron wakker word en hij bij hermelien wil zijn ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Eerste film: De gezichtsuitdrukkingen van Herman Duffeling, die man is hilarisch! Tweede film: Gladianus Smalhart, hij wordt geweldig vertolkt, ongelofelijk grappig! Derde film: Sneep als Boeman van Marcel, die erna de kleren van Marcels oma aan heeft Vierde film: Als Sneep toezicht heeft in het studieuur waar Ron en Harry praten over dat ze nog geen date hebben voor het Kerstbal Vijfde film: Fred&George met hun vuurwerk Zesde film: Ron met het liefdesdrankje ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
de eerste: als hagrid harry komt ophalen bij de duffelingen de tweede: met harry en ron bij malfidus in de leerlingenkamer van zwadderig de derde: als harry op zweinsveld onder de onzichtbaarheidsmantel sneeuwballen naar malfidus enzo gooit de vierde: als fred en greorge proberen het briefje in de vuurbeker te gooien met verouderingsdrank de vijfde: eigenlijk is het veel te lang geleden dat ik die nog gezien heb. ik zal hem nog eens kijke en het er dan bijzetten. de zesde; idd ron en het leifdesdrankje ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
1: het staartje van dirk duffling 2: Kasper Krauwel met zijn camera 3: met de onzichtbaarheidsmantel en de sneeuwballen tegen malfidus. 4: het kostum van ron 5: Ik denk als de tweeling met veel lawaai zweinstein verlaten. 6: Ronen het liefdesdrankje, voor mij toch ook. alhoewel ik twijfel met felix fornatium dat harry heeft ingenomen. daarbij lag ik ook steeds dicht ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
de Steen der Wijzen: Zodra je bier hebt gedronken met vrienden, is het schaakspel met Harry, Ron en Hermelien echt heel grappig .Ow en hoe Madame Hooch wegduikt voor Marcel die aankomt met zijn bezem. de Geheime Kamer: Hier is het grappig hoe de wemels reageren op Harry's verkeerde uitspraak in de haard. de Gevangene van Azkaban: Hier is het grappig... Ja weet ik niet is eigenlijk niet veel .de Vuurbeker: Ja leuk hoe ze keihard vallen na die ViaVia. de Orde van de Feniks: Loena. Zij is echt keilomp, maar heel grappig. de Half Bloed Prins: Hagrid en Slakhoord dronken aan het zingen en praten met elkaar. ![]() ---------------------------------------- |
|
|
lennoHP 5de jaar Huffelpuf Posts: 151 Offline! |
ik vind het grappigste stuk waar smalhart wordt getroffen door zijn eigen spreuk en dat hij dan aan ron vraagt : woon jij hier ![]() ---------------------------------------- ![]() idi ultimus hospes adversarius mors verus domare |
|
|
goois 2de jaar Huffelpuf Posts: 70 Offline! |
Quote van akinna: film 1: ben ik het volkomen mee eens, tis zijn eigen schuld film 2: dat Ginny gered wordt door Harry film 3: dat Sirius ontsnapt op de rug van Scheurbek film 4: er is nix grappigs in die film film 5: ben ik het weer mee eens Film 6: het moment dat ron van de bank af donderd Film 7: het moment dat ze ontsnappen uit Villa Malfidus ---------------------------------------- don't look at mee cuz i'm looking at you, and if you look at me it likes i love you? |
|
|
T.Potter Dreuzel Ravenklauw Posts: 8 Offline! |
Bij mij: -de Steen der Wijzen; Toen haast onthoofde henk zijn haastonthoofde hoofd liet zien -de Geheime Kamer; dat stuk met Smalhart in de Geheime Kamer -de Gevangene van Azkaban; Dat stuk waar Hermione: BOMBARDA roept. En dan vliegen ze zo weg, dan hoor je hun zo lachen -de Vuurbeker; Dat stukje met het intervieuw met Rita Pulpers -de Orde van de Feniks; Dat stuk met Luna Lovegood in de koets, haha:'D -de Half Bloed Prins; Dat struk wanneer Harry naar prof. Slakhoorn gaat en dan als hij weg wil lopen prof. Slakhoorn zo van: Harry! en Harry: Sir! Hahaha hoe ze dat zeggen :'D ---------------------------------------- ![]() "I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me." |
|
|
Odessa Dreuzel Griffoendor Posts: 16 Offline! |
Steen Der Wijzen:Dat ding met die zweefspreuk ![]() Geheime kamer: Voor het bezoek aan Aragog zei Ron: 'Waarom volg de spinnen,waarom niet volg de vlinders?! '' Gevangene van Azkaban: Dat met die Margot xp Vuurbeker: Potter is Prut,wahahahaha Orde van de Feniks: dat met ron en hermelien,toen harry met cho had gezoend.toen zei hermelien 'omdat je de emotionele rekwijdte hebt van een theelepeltje hebt' hahahhahaha,dat vond i kzo grappig Halfbloed prins: Toen Harry felix fortunatis innam,wahahahahaha,ik ging stuk,geweldig goed geacteerd. :D ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Marisapotter 2de jaar Ravenklauw Posts: 60 Offline! |
Mijn lijst met alle grappige momenten in de Harry Potterfilms: -oom Herman bij de brieven aan 'de heer H. Potter' (1) -de boa constrictor met Dirk (1) -Up!! (1) -de toverstok in de neus van de trol (1) ![]() -de Ford Anglia op het treinspoor (2) -Smalhart en de Aardmannetjes (2) -"Volg de spinnen, waarom niet 'volg de vlinders'?" (2) -"Amnesia Completa" en Smalhart is z'n geheugen kwijt! (2) ![]() -Sneep in een jurk (3) -Malfidus wordt bekogeld door 'niemand' (3) -de klap tegen Draco's neus(3) ![]() -de verouderingsdrank van de Wemeltweeling (4) -Draco Malfidus de wezel (4) ![]() -Ron, dansend met professor Anderling (4) -Rons jurk (4) -Tops (5) -Steenpuist Vilder (5) -de Wemeltweeling verlaten Zweinstein (5) -Ron denkt de drank gedronken te hebben, maar het was zo niet (6) -de liefdesdrank (6) -dronken Hagrid (6) -de 7 potters. Specifieker: Fred/George (identiek/brildragende sukkels), Fleur (Iek zie er niet uit!) en Dwaloog (opgepast: het smaakt naar trollenzeik) (7) ![]() het is een lange lijst, ik heb er mijn favoriete scènes uitgeplukt. ---------------------------------------- Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb! ... Snode plannen uitgevoerd! nichtje = Hermelienwemel |
|
|
goois 2de jaar Huffelpuf Posts: 70 Offline! |
Quote van lennoHP: hier ben ik het wel mee eens en het is gewoon zijn eigen schuld ![]() ---------------------------------------- don't look at mee cuz i'm looking at you, and if you look at me it likes i love you? |
|
Navigatie:
1

Of dat stoker een drakenbal net heeft opgegeten en dat op sneeps voeten kotst