Award stemmen zijn geteld
sorteren
|
kim23 Dreuzel Huffelpuf Posts: 4 Offline! |
sorterenKim kijkt naar de zwarte binnenkant van de hoed. Ze was erg nerveus. Waar zou ze terecht komen? Ze hoopt dat ze in een afdeling komt waar ze zich op haar gemak zal voelen. Ze weet dat ze op Zweinstein beter zal presenteren als de sfeer in haar omgeving goed was. Plotseling hoorde ze een stem in haar oor. Ze schrikt op, ze had de hoed horen zingen en wist dat het kon praten, maar ze moest nog steeds wennen aan de magie om haar heen. Wie had het kunnen denken, een pratende hoed!"Hmm, erg verlegen ben je. Je hebt niet veel vrienden, je hebt daar ook geen behoefde aan zie ik. Maar je hebt diepe banden met de mensen die je toelaat. Ik zie dat gerechtigheid belangrijk voor je is, je kunt onrechtvaardigheid niet uitstaan. Je mag dan wel stil en verlegen zijn een moedig hart heb je wel want als het nodig is doe je alles wat je kunt voor je vrienden. Je bent een denker en je houd van je fantasie dromen. Ik zie dat lezen ook een hobby voor je is. Je vindt school en leren leuk, maar het is niet het belangrijkste voor jou.” Er valt een stilte. Kim is geschokt, de hoed kon in haar hoofd kijken, dit vindt ze toch wel een beetje eng. “Nou kind, wees maar niet bang, ik ben alleen maar een hoed die jou sorteren moet. Ik gebruik deze informatie alleen om je in de juiste afdeling te plaatsen niemand anders komt het te weten. En ik geloof dat ik eruit ben, je past het best in…….! Kim doet de sorteer hoed af, en loopt naar haar tafel waar ze welkom word geheten. Wat een rare belevenis was de sorteer ceremonie. ---------------------------------------- |
|
Systeem Huffelpuf Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Spyro. Groeten, Orde van de Feniks Spyro ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1