Award stemmen zijn geteld
Hoihoi :D
|
V0nneke Dreuzel Griffoendo Posts: 3 Offline! |
Hoihoi :DIk ben V0nneke (Yvonne) en ik ben 15 jaar. Ik word 27 juli 16. Ik hou heel erg van muziek maken en muziek luisteren en dit doe ik dan ook iedere dag wel. Ook schrijf ik graag verhalen en dicht ik graag. Ik schrijf nu samen met 3 anderen een fanfiction over Harry Potter. Mijn lievelingskarakter van Harry Potter is Hermelien omdat ik me er heel goed in weet te verplaatsen. Ik kijk ook heel graag films. Het maakt me niet zo heel erg uit wat voor een soort films, maar ik hou toch niet van die films waar er alleen maar in geschoten word. Er moet wel een verhaallijn inzitten. Ik vind het niet moeilijk om op mensen af te stappen, maar ik wil meestal wel weten wat mensen van me vinden en trek me daar ook (te) veel van aan. Ik zat op het vmbo maar ik ben dit jaar geslaagd. Nu ga ik naar de havo toe om vervolgens hopelijk op het conservatorium aangenomen te worden. Dat is een school voor muziek, want ik wil later muziekdocente worden. Of ik moet natuurlijk op Zweinstein terecht komen ![]() Groetjes,, ---------------------------------------- |
|
Systeem Griffoendo Posts: 0 Offline! |
beste tovenaar, Zoals je ziet kreeg dit topic een slotje van Mouse. Groeten, Orde van de Feniks Mouse ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1