Award stemmen zijn geteld
Een nieuw thema (kleuren enz.)
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Offline! |
Een nieuw thema (kleuren enz.)Het is nu al een tijdje dat het kleurenthema op HPT hetzelfde is. De topics en posts zijn gewoon wit en dat moet ook zo blijven. Het thema is eigenlijk Blauw, Zwart en wit. Kunnen jullie dat niet zo maken dat je zelf kan kiezen? Want ik denk dat meerdere leden dat fijner vinden? Want hele tijd naar dezelfde soort kleuren kijken wordt ook saai vind ik.Wat vinden jullie ervan? ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Mijn antwoord op dit idee is Nee. Zwart op wit is makkelijk te lezen. Blauw zijn de links en de aanduiding van de tekst vakken. Als we allemaal verschillende kleuren weer gaan gebruiken binnen HPT hebben we voor elke pagina een extra script nodig. Dus zullen we alles moeten omschrijven en alle links altijd laten controleren welke kleur je hebt. Dit gaat de tijd langer laten duren voor je een pagina er voor hebt lijkt mij. Dus dan krijgen we het probleem dat je langer doet over een pagina laden, is de kans weer groter dat daar een opmerking over komt dat de laad tijd zo lang is. Daarom dat ik persoonlijk zeg nee. Als het gaat ivm. kleuren in de post ga ik er sowieso tegen in, want het moet wel duidelijk en overzichtelijk zijn. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Tuurlijk is het leuk om kleur te hebben, maar ondsettend irritand als de achtergrond bv oranje is en de tekst geel en dan nog even een rood tintje er over. Sowieso vind ik de site zo wel goed. Vind de kleuren fijn. En overzichtelijk. Ik ben wel voorstander van andere layout. Maar ik weet dar de crew het al druk heeft met andere dingen. Dus ik vind het niet echt een goed idee. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Ik vind het thema op HPT geweldig, het hoeft echt niet veranderd te worden! Dat witte lettertype op zwarte achtergrond is hartstikke handig, en het geeft toch ook een Harry Potter achtige sfeer? En ik ben ook weg van de blauwe kleur lettertype en van de header! Ik vind dat het oude thema moet blijven. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
goois 2de jaar Huffelpuf Posts: 70 Offline! |
ik vindt het thema ook luek alleen ik vindt wel dat er om de 2 of 3 jaar een nieuwe lay-out moet komen ---------------------------------------- don't look at mee cuz i'm looking at you, and if you look at me it likes i love you? |
|
|
sushita 5de jaar Griffoendor Posts: 134 Offline! |
Nee ik vind dit echt Harry Potter achtig. ---------------------------------------- ![]() Waf zegt de hond. De hond zegt waf. Wafferdewafferdewafwaf. |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind dit ook een echt harry potter achtig thema en het is lekker overzichtelijk. Ik word altijd gek van allemaal felle kleuren enzo, dus ik hoop dat dit thema gewoon (voor altijd ofzo) blijft. ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
Groempje 4de jaar Ravenklauw Posts: 110 Offline! |
Zou het anders wel mogelijk zijn om een nieuwe lay-out te maken zodat leden kunnen kiezen welke ze nemen? ---------------------------------------- ![]() I wrote your name in the sky, but the wind blew it away. I wrote your name in the sand, but the waves washed it away. I wrote your name in my heart, and forever it will stay. I believe in angels, the kind that heaven sends... I am surrounded by angels, but i call them friends |
|
|
lunaforever Klassenoudste Huffelpuf Posts: 251 Offline! |
Vind het zo wel overzichtelijk en het werkt toch! ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1

Flairity